روزانه های سینمایی

«فیلم‌ناب» از پی «روبیکا»

اینکه مدیران رسانه‌های برخط پی به این نکته برده‌اند که برای معرفی خود در بازار رقابتی داخل باید از محتوای تازه و جذابی رونمایی کنند، سرفصل مشترک گردانندگان دو رسانه روبیکا و فیلم‌ناب است

«بعد از انکه رسانه برخط «روبیکا» با تامین سرمایه و انتشار اختصاصی سریال خوابزده (سیروس مقدم) انحصار تامین و عرضه سریال توسط دو برند «نماوا » و «فیلیمو» را شکست حالا نوبت به رسانه برخط دیگری رسیده است تا درست پا در جای پای «روبیکا» بگذارد و ناشر اختصاصی سی و چهارمین سریال غیرتلویزیونی باشد.

به موجب این گزارش سریال موچین(حسین تبریزی) با آغاز تابستان پخش خود را از سایت و اپلیکیشن «فیلم‌ناب» شروع می‌کند تا طی ۱۵ هفته سایر خدمات و امکانات رسانه خود را به کاربران نشان دهد. اینکه مدیران رسانه‌های برخط پی به این نکته برده‌اند که برای معرفی خود در بازار رقابتی داخل باید از محتوای تازه و جذابی رونمایی کنند، سرفصل مشترک گردانندگان دو رسانه «روبیکا» و «فیلم‌ناب» است. پیش‌بینی می‌شود بعد از اینکه «فیلم ناب» از پی «روبیکا» استارت کار خود را با توزیع سریال زد، این سیاست در دستور کار رسانه‌های پرشماری قرار گیرد که تاکنون موفق به اخذ مجوز فعالیت از «ساترا» یا همان سازمان صوت و تصویر فراگیر شده‌اند.

رد پای شهاب حسینی در فیلم‌ناب!

در سایت این برند می خوانیم:

«موسسه هنری تصویری ستاره هنر از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در زمینه تولید، فروش و عرضه محتواهای قابل ارایه برای نمایش خانگی آغاز نمود و توانست رزومه کاری ارزشمندی در این صنعت کسب نماید. تجمیع روشهای نوین توسعه کسب و کار و تجربه و تخصص اعضای این موسسه تصویری از آینده ای روشن از دستاورد‌های موفقیت آمیز را به نمایش خواهد گذاشت .

یکی از راههای توسعه این کسب و کار همسو و همگام شدن شرکت ندای هفت شهاب آسمان با مدیریت سید شهاب حسینی از هنرمندان محبوب در سینمای کشورمان با این موسسه است »

بنا به اعلام سایت «فیلم‌ناب» زمان توزیع و پخش سریال «موچین» نخستین تجربه کارگردانی حسین تبریزی در ساخت سریال غیرتلویزیونی اول تیرماه است.

یادآور می‌شود پیش از این دو رسانه برخط «فیلمگردی» و «عماریار» کار خود را با انتشار اختصاصی فیلم‌های سینمایی: منطقه پراز ممنوع(امیرداسارگر)، «ترنا۲» (سیدجواد هاشمی)و انیمیشن «بنیامین»(محسن عنایتی)آغاز کرده بودند. با این تفاوت که نام رسانه برخط «عماریار» در فهرست رسانه‌های برخط دارای مجوز در فهرست ساترا دیده نمی‌شود.

روزانه های سینمایی را در تلگرام دنبال کنید: http://t.me/cinemadailyir

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید