روزانه های سینمایی

اتفاقات تازه برای نمایش آنلاین«خروج»

اتفاقات تازه برای نمایش آنلاین«خروج» بعد از آن صورت می‌گیرد که طی هفته‌های گذشته تبلیغات محدود محیطی از سوی کنسرسیوم ناشر اینترنتی فیلم و استفاده از ظرفیت‌ شبکه‌ها و پیام‌رسان‌های اجتماعی تنها فعالیت‌های صورت گرفته برای معرفی این محصول بوده است.

با گذشت ۱۱ روز از پخش استریم فیلم سینمایی «خروج» و در حالیکه فروش این فیلم به رقم ۲ میلیارد تومان رسیده است، تیزرهای تبلیغاتی آن از شبکه‌های تلویزیونی پخش نشده است.

به موجب اعلام مدیر روابط عمومی سازمان رسانه‌ای اوج با توافقات صورت گرفته بزودی پخش تیزرهای فیلم‌سینمایی «خروج» از تلویزیون آغاز می‌شود.

به موجب این گزارش «ذوقی» مدیر روابط عمومی «سازمان رسانه‌ای اوج» در برنامه رادیویی «سینما معیار» با اعلام این خبر افزود، با هماهنگی‌های صورت گرفته سایر پلتفرم‌های آنلاین نیز از هفته آینده «خروج»را برای کاربران خود به اشتراک خواهند گذاشت. پیشتر انجمن صنفی شرکت‌های ویدیوی انلاین با انتشار بیانیه‌ای از سازمان اوج به خاطر دراختیار نهادن انحصاری فیلم «خروج»به دو پلتفرم نماوا و فیلیمو انتقاد کرده بود و تصریح کرده بود با توجه به اینکه سرمایه فیلم از منابع عمومی کشور و حاکمیت تامین شده است در عرضه آن نیز باید به عدالت رفتار می‌شد و سایر سرویس‌ها نیز امکان اشتراک فیلم را می‌یافتند.

پیش بینی می‌شود با ادامه نمایش استریم «خروج» تعداد بینندگان این فیلم به پانصد هزار نفر افزایش یابد و درآمد خالصی بیش از اکران فیلم در سینماها نصیب سازمان سرمایه‌گذار شود.

اتفاقات تازه برای نمایش آنلاین«خروج» بعد از آن صورت می‌گیرد که طی هفته‌های گذشته تبلیغات محدود محیطی از سوی کنسرسیوم ناشر اینترنتی فیلم و استفاده از ظرفیت‌ شبکه‌ها و پیام‌رسان‌های اجتماعی تنها فعالیت‌های صورت گرفته برای معرفی این محصول بوده است.

روزانه های سینمایی را در تلگرام دنبال کنید: http://t.me/cinemadailyir

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید