روزانه های سینمایی
به دنبال بروز اشکالات میزبان سایت عوض شد

به دنبال بروز اشکالات میزبان سایت عوض شد

به همت مدیریت فنی سایت، در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر مشکلاتی در باز شدن سایت، از ظهر امروز هاست سایت تغییر کرد. این اقدام به خاطر جلب رضایت شما خوانندگان صمیمی سایت صورت گرفته و چنانچه از این پس مشکلات گذشته کمتر شده است، لطفا" مراتب را اعلام نمایید. کد خبر ۳۳۶

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • امروز که واردسایت شدیم شکر خدا مشکلی تا این لحظه پیش نیامد
    ممنونم جناب آقای فروتن
    از رفع مشکل پیش آمده

      • به چشم
        هرچند دوست داریم از نوشته ها و مطالب شما استفاده کنیم و بیشتر بیاموزیم اما دعوت شما را اجابت می کنم و در فرصت تعطیلات نوروز در حد توان خواهیم نوشت و امید دارم سایر دوستان قلم به دست هم در این راه همکاری نمایند

  • هیج زمانی یا بهتر بگویم هیچ روزی با ورود یا استفاده از این سایت مشکلی نداشتم و خیلی از مدیریت و پشتیبانی سایت ممنون که مشکلات احتمالی برای مابقی دوستان را حل کرده تا بستر مناسبتری برای افراد بیشتر جهت آشنایی و گفتگو در این سایت تخصصی و بی نظیر فراهم گردد.
     

  • بعد از چند روز عدم دسترسی به اینترنت و ماموریت اداری ماشاءالله چی شد این سایت؟؟؟؟؟
    ای ول به سرعت بالا اومدن سایت 
    و از همه مهمتر افرین به موضوع بکرتان در مورد روزنگار ویدئو رسانه در سال ۹۰.منتظر آسیب شناسی دوستان در حوزه نماش خانگی در سال ۹۰ هستم.

    • جناب کم پیدایی! مباد که در روایت این روزهای شبکه قلم بر زمین نهی و راوی صادق و امین ما را به ضیافت شرح وقایع ایام اذن دخول ندهد.

  • مرسی جناب فروتن
    خیلی خیلی سپاسگذارم.هم عالی و با سرعت صفحه سایت باز میشه هم حجم زیادی نمیگیره.
    بازم تشکر میکنم که به فکر همه بودین

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید