تعداد بازدیدها و میزان زمانی تماشای«کلاسیکو» در ۲۴ ساعت نخست، محبوبیت و وزن سرویسهای ویدیویدرخواستی را نشان میدهد.
به موجب این گزارش، به دنبال تولید برنامهای در استقبال از بازی روز چهارشنبه تیمهای رئال مادرید و بارسلونا، عادلفردوسیپور برای اولین بار تهیهکنندگی یک برنامه ورزشی غیرتلویزیونی را عهدهدار شد. این برنامه که «کلاسیکو» نام دارد، امشب بطور همزمان از سوی سرویسهای پرمخاطب و مطرح«فیلیمو»، «نماوا» و «کافه بازار» بارگذاری خواهدشد تا در معرض دید علاقهمندان قرار گیرد.
سرویسهای ویدیویدرخواستی تاکنون برنامههای ورزشی مختلفی را تولید کردهاند اما حضور معنادار عادلفردوسیپور، اتفاق تازهای را برای خود او و نیز رقابت این سرویسها با تلویزیون رقم خواهدزد. عادل که همزمان تهیهکنندگی فوتبال ۱۲۰ را در شبکه ورزش برعهدهدارد، در «کلاسیکو» نیز ترجیح داده است، اجرای برنامه را به پژمانجمشیدی بسپارد تا به تیرگی رابطه او با تلویزیون نیانجامد. بیشک میزان استقبال کاربران از «کلاسیکو» در ۲۴ ساعت اول رکوردی را برای تولید و پخش برنامههای غیرنمایشی به ثبت خواهد رساند.
پیش از این در بین سریالهای نمایش خانگی “دل” با ۱۳ میلیون و ۴۴۰ هزار دقیقه، “هیولا” با ۶ میلیون و ۲۰ هزار دقیقه و “مانکن” با ۵ میلیون و ۸۷۰ هزار دقیقه، رتبههای اول تا سوم تماشا در ۷۲ ساعت ابتدایی انتشار قسمت اول یک سریال را به خود اختصاص دادهاند.
اضافه کردن نظر