روزانه های سینمایی
فرش سیاه برای دو فیلم نوروزی

فرش سیاه برای دو فیلم نوروزی

هنوز اکران نوروزی سینماهای کشور شروع نشده است که موجی از انتقادات نسبت به مضمون دو فیلم از پنج فیلم اکران امسال وزیدن گرفته است. منتقدانی با درجه بندی فیلم ها موافقند و جمعی نیز با اشاره به اینکه در تعطیلات چون اعضای خانواده به اتفاق به سینما می روند، انتخاب چنین فیلم هایی را از اساس اشتباه می پندارند. دو فیلمی که بیش از بقیه در معرض انتقاد قرار گرفته اند، عبارتند از؛ زندگی خصوصی ساخته حسین فرحبخش و گشت ارشاد سعید سهیلی.

اینجا و آینجا  را از نظر بگذرانید. در همین رابطه کد خبر ۳۲۶

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • به فهرست بالا فیلم سخیف قلاده های طلا را هم اضافه نمائید. من این سه فیلم را دیده ام. گشت ارشاد فیلم نسبتا خوب و سرگرم کننده ایست اما فیلم های قلاده های طلا و زندگی خصوصی بسیار ضعیف و سیاه هستند. راستی اگر قرار به تبعیض نباشد این ۲ فیلم از حالا باید در لیست فیلم هایی که در شبکه پخش نمی شوند (عصرجمعه) قرار گیرند. اگر پخش شوند می شود با اطمینان گفت که  فیلم عصرجمعه بدلیل اینکه ساخته ی فیلمسازی خودی نبوده در شبکه پخش نشده. موضوع فیلم ضعیف زندگی خصوصی بسیار ملتهب تر از عصرجمعه می باشد.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید