روزانه های سینمایی
بن تن و رکس سوژه دو برنامه تولیدی در شبکه شدند

بن تن و رکس سوژه دو برنامه تولیدی در شبکه شدند

به درخواست شورای بازبینی نمایش خانگی، موسسه لوح طلایی به منظور آشنایی بیشتر کودکان با جنبه های مختلف شخصیت بن تن ویژه برنامه ای  را به همین منظور تولید کرد. در ابن برنامه که متن نمایشی و اجرایی آن توسط منوچهر اکبرلو استاد دانشگاه و کارشناس تئاتر نوشته شده است، دو مجری – بازیگر نوجوان (حامد زحمت کش و بهاره جهاندیده) به معرفی شخصیت های دو کارتن محبوب بن تن و رکس می پردازند. در این دو برنامه که کارگردانی آنها را روح اله ظریفی بر عهده داشته است، جنبه های آموزشی هر دو انیمیشن مورد توجه و تاکید قرار  گرفته  و تلاش شده است تا تصویر واقع بینانه ای از این دو شخصیت در ذهن کودکان نقش ببندد. این دو برنامه که هر کدام حدود ۲۰ دقیقه هستند، در ابتدای انیمیشن های رکس و بن تن و در منوی دی وی دی آنها تعبیه خواهند شد.

موسسه لوح طلایی امتیاز هر دو عنوان را از کمپانی کارتن نت ورک رسما" خریداری کرده است. به دنبال موج جهانی بن تن خبرها حکایت از استقبال خوب بچه های ایران از کارتن بن تن در فصل اول دارد. پیش بینی می شود پس از پایان پخش بن تن، رکس نیز به بازار عرضه شود. رکس به دلیل خشونت مشهودش بی تردید با درجه بندی سنی امکان عرضه خواهد یافت. به موجب این گزارش از پی شهرت جهانی بن تن گیم و بازی این شخصیت هم ساخته شده است و در بازار می توان نقش بن تن را بر تی شرت ها، لوازم التحریر،کیف و  وسایل مورد نیاز کودکان دید. کشف راز و رمز چنین تولیداتی که موفق به جلب و جذب مخاطب در سراسر جهان می شوند، چنانچه مورد توجه انیماتورهای وطنی قرار گیرد، می تواند تحول شگرفی را در کار آنها به همرا آورد. کد خبر ۳۱۹

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید