روزانه های سینمایی
شام ایرانی از نیمه گذشت، ساخت ایران رونمایی شد

شام ایرانی از نیمه گذشت، ساخت ایران رونمایی شد

سرانجام دو قسمت اول سریال ساخت ایران از امروز سه شنبه توزیع شد تا انتظارها در باره تماشا و قضاوت در باره کیفیت سومین مجموعه در شبکه نمایش خانگی به سر رسد. خواسته قلبی بسیاری از بینندگان نظم و آهنگ مناسب در عرضه سریال به بازار است تا لااقل خاطره تلخ توقف طولانی مدت قهوه تلخ و بی نظمی در ارائه سریال قلب یخی از اذهان زدوده شود.

کسانی که امروز بر پیشخوانها دنبال عناوین جدید می گشتند، چشم شان به قسمت سوم شام ایرانی نیز افتاد. میزبان این بخش از برنامه شام ایرانی بر عهده سروش صحت است. ابراز نظرات موافق و مخالف در باره این تولید اختصاصی شبکه کماکان ادامه دارد.

شاه بیت نظر منتقدان تقلید و الگو برداری کارگردان و طراح برنامه از نمونه های خارجی این برنامه است. به نظر می رسد اگر برنامه با تفاوت های بارز و مشهودتری از نمونه های غیر وطنی ساخته می شد، بازهم از شدت انتقادات کاسته نمی شد. به هر حال محک خوردن کار در منظر تماشاگر مشکل پسند و سخت گیر ایرانی، نتایج و رهیافت های ارزنده ای برای گروه سازنده در پی داشته باشد.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید