درست در زمان بندی اعلام شده و در وقت مقرر قسمت تازه ای از شبکه کودک عمو پورنگ به بازار عرضه شد. قسمت سوم این برنامه اول هفته جاری در حالی به دست علاقمندان رسیده است که روند جذب آگهی توسط گروه برنامه ساز خوشبختانه شیب مثبتی به خود گرفته است. این موفقیت قطعا" می تواند سرمایه گذاری گروه را با توجیه اقتصادی بهتری همراه کند. بسیاری بر این عقیده اند که تاکنون عمو پورنگ و امیر محمد جز ترانه های خاطر انگیزی که با آنها در تلویزیون به شهرت رسیده اند و آیتم ثابتی در کار جدید آنها شده است، تاکنون خلاقیت چندانی در شبکه اختصاصی اشان ارائه نداده اند. این عده می افزایند، مضمون و پیام پرهیز دادن بچه ها از ندیدن و نشنیدن برنامه های نامناسب با گروه سنی آنها می توانست در قسمت اول مطرح شود و در قسمت های بعدی به سوژه های دیگری اختصاص یابد. به هر حال فقر موضوع و استفاده از شگرد کار با عروسک ها که تا حد زیادی برگرفته از برنامه های تلویزیونی کلاه قرمزی است، قدرت و کشش زیادی برای ادامه مجموعه باقی نخواهد گذاشت.
سعید رجبی فروتن
در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.
سلام جناب فروتن در روز شنبه توسط سایت رسانه های کشور اعلام شد سوت پایان در سراسر کشور ولی با وجود سه روز تاخیر همچنان خبری از این فیلم نیست می خواستم ببینم ایا فیلم توزیع شده و اگر توزیع شده چرا در شهرستان مشهد نامی از اون در میان نیست؟ با تشکر از شما