روزانه های سینمایی
منتظر حضور سبزتان هستیم. دعوت نمایندگان اصفهانی از مدیر امور فرهنگی گلرنگ

منتظر حضور سبزتان هستیم. دعوت نمایندگان اصفهانی از مدیر امور فرهنگی گلرنگ

 

"هیچ جنبده ای در زمین نیست ،جز آنکه روزی او بر خداست و خداوند قرارگاه و آرامش گاه او را می داند و همه احوال خلق در دفتر ازلی خدا ثبت است."سوره هود آیه ۶

با عرض سلام  خدمت جناب فروتن و همه دوستان عزیز

در ابتدا لازم است از پاسخگو بودن مدیریت فرهنگی شرکت گلرنگ تشکر نماییم. در جوابیه ارسالی ما هیچ گونه توهین و بی احترامی انجام نگرفته و در کمال احترام به متن ارسالی دوستان شما در همین سایت که پر از توهین و افترا بود، پاسخ منطقی و شفاف دادیم.

جوابیه روز پنجشنبه مسئولین محترم گلرنگ دارای نکات قابل تأملی است که خود بر عجولانه و بی اساس بودن ادعاهای ایشان و صداقت نمایندگان صحه می گذارد.در پایان این جوابیه، متن کامل پیامک ارسالی نمایندگان درج گردیده و در متن اولیه به همین پیامک اشاره گردیده که عنوان سه درجه تب با قیمت نازل تری و بصورت احتمالا کپی،جهت سوپر مارکتها ارسال گردیده است.در ابتدا به متن پیامک درج شده در جوابیه اشاره ای می نماییم« سلام. با توجه به عملکرد شرکت گلرنگ در زمینه توزیع فیلم در سوپرمارکتها، خواهشمند است فیلم ۳درجه تب را امروز خریداری نکرده و فردا از این نمایندگی تهیه نمائید. باتشکر»

ازخوانندگان و جناب فروتن عزیز جهت حل این معما کمک می خواهیم کجای این پیام به ادعای زیرفروشی و ارائه فیلم به قیمت نازل تری که ما نمی بینیم، اشاره دارد.؟نکته بعدی اینکه بنظر شما این متن پیامک به سوپرمارکتها ارسال شده یا به فروشگاهداران؟(باتوجه به اینکه عملکردگلرنگ در سوپرمارکتها را زیرسوال برده)

چنانچه شرکت ادعا دارد که تلاش نمایندگان مذبوحانه و بی فایده بوده این چه تلاش مذبوحانه ایست که نمایندگان با یک روز تاخیر و با همان قیمت، فیلم سه درجه تب را با آمار۱۵۰۰۰ نسخه توزیع می نمایند؟ .آیا

 این آمارنشان از تلاش موثر و ضعف سیستم توزیع اصفهان و اشباع نبودن بازار نیست؟

دیگر اینکه قطع همکاری نمایندگان با پخش گلرنگ اصفهان از توزیع آقا یوسف شروع شد که بعد از توزیع عنوان ذکر شده، عناوینی چون مرهم و قلب یخی ۱۳و ۱۴توزیع گردید و هیچ پیامکی از طرف نمایندگان ارسال نشد و حتی بعد از توزیع آقا یوسف یکی از مسئولین گلرنگ اصفهان به فروشگاه یکی از نمایندگان مراجعه کرد و مشاهده نمودند که آن نماینده محترم عنوان آقا یوسف را اصلا عرضه ننموده است. سپس در توزیع های بعد از آقا یوسف نمایندگان در کمال تعجب افت شدید قیمتهای عرضه شده به عمده فروشیها و سوپرمارکتها را مشاهده نمودند و قیمت عرضه شده به سوپرمارکتها  امانی ۱۶۵۰ تومان بوده! بنظرشما دلیل این عمل غیر از زیر سوال بردن اعتبار نمایندگان در توزیع های قبلی بوده؟ اگرقیمت فوق الذکر امکان پذیر بوده چرا در توزیع هایی که نمایندگان همکاری داشتند عرضه نشد؟ از اینجا بود که خود فروشگاه داران معترض این رویه شدند و بامراجعه به نمایندگی ها خواستار توزیع توسط نمایندگان حتی با فاصله یک روز تاخیر شدند.

دیگر اینکه نمایندگان اگر به دنبال توزیع انحصاری بودند از همان ابتدا با عزیزان همکاری نمی کردند. ما بیشتر خواهان تعامل در جهت توزیع و فروش هرچه بهتر و بیشتر بوده ایم تا این مطالبی که دوستان عرض میکنند، پس از همکاری چند توزیع با پخش گلرنگ اصفهان شاهد تخلف متعدد ویزیتورهایشان بودیم(آقای سالاری درجریان هستند)که نمایندگان جهت جلوگیری از عدم زیر فروشی و دفاع از اعتبارشان فقط و فقط پیشنهاد توزیع انحصاری یک عنوان را ارائه نمودند که با مخالفت مسئولین مربوطه مواجه شدند و نمایندگان نیز متقاعد شدند و جهت جلوگیری از تکرار تخلفات خواستار عقد قرارداد کتبی توزیع دوجانبه فی مابین شدند که متأسفانه مدیریت پخش اصفهان قبول نکردند. در همان لحظه تماس تلفنی با آقای امینی برقرار شد(درحالت کنفرانس)و ایشان فرمودند قرارداد مُدونی با مسئول اصفهان منعقد کنید تا در مراحل بعدی نیز نیاز به مذاکرات مجدد نباشد و مدیریت تهران نیز قرارداد را تایید و مهر و امضاء می کنندکه پس از قطع ارتباط تلفنی لحن گفتار آقای سالاری عوض شد و فرمودند اگرتهران هم قرارداد را تایید کند در اینجا مسئولیت این کار بر عهده من است و هیچ قرارداد مُدونی نمیتوانم تنظیم نمایم و هر توزیع سیاست خاص خود را دارد. در همان لحظه مثل اینکه آب سردی بر جسممان ریخته باشند شوکه شده و دفتر ایشان را ترک کردیم.

آقای امینی

بزرگوار شما نیز تلفن نمایندگان را داشتید آیا این سوال برای جنابعالی پیش نیامد بعد از صحبت تلفنی چرا قرارداد بسته نشد؟به پاس دوستی چندین ساله شما با همه نمایندگان اصفهان بهترنبود پس از شنیدن صحبتهای مدیر پخش اصفهان و قبل از ارسال آن متن احساسی پیگیری می کردید و صحت و سقم مطالب ذکرشده را از زبان خود نمایندگان می شنیدید؟ نگذارید رفاقت و دوستی شما با نمایندگان با صحبتهای  غیر واقع بعضی افراد خدشه دار شود.

جناب آقای امینی

شما اشاره فرمودید به فعالیت تان در شرکت بایا، برای نمایندگان اصفهان هم همین جای تعجب است که شما که روند شکل گیری و تغییر سیاست شرکت بایا را از نزدیک لمس کردید و دیدید که آن سیاست ابتدایی نتیجه ای نگرفت و شرکت سرانجام با نمایندگان توزیع به تعامل رسید. چرا اکنون که درشرکت گلرنگ بعنوان یکی از مدیران فروش هستید اجازه می دهید تجربیات تلخ بایا برای گلرنگ تکرار شود؟آزموده را آزمودن خطاست.

و در پایان از مدیریت امور فرهنگی گلرنگ جناب بصیری خواهشمندیم در صورت صلاحدید سفری به اصفهان داشته باشند. هم مجدد از آثار باستانی و تاریخی شهر اصفهان بازدید نمایند و هم نشست مشترکی با مسئول پخش گلرنگ اصفهان و نمایندگان توزیع بصورت رودررو داشته باشند و صحبتهای طرفین را بشنوند،مستندات را بررسی نمایند تا سوءتفاهم هایی که برایشان بوجود آمده روشن شود.در آن صورت مطمئن هستیم مسائلی که به زعم ما، مدیران تهران از آن بی اطلاع هستند مشخص می شود. توضیحات بیشتر را درصورت تشریف فرمایی حضوراً به عرض می رسانیم.

منتظرحضور سبزتان در اصفهان هستیم و سعی می نماییم میزبانان خوبی برای شما باشیم.

درضمن مشکلات توزیع گلرنگ فقط مربوط به اصفهان نیست و در شهرستانهای دیگر هم مشکلاتی وجود دارد.به نظر میرسد مشکل اصلی شرکت گلرنگ نداشتن سیاست واحد و یکپارچه جهت توزیع سراسری می باشد.

ما نیز دوست داریم شاهد فروش  و عرضه بیشتر و بهتر محصولات در شهرستانها باشیم و می خواهیم حضور شرکت گلرنگ در پخش و توزیع ماندگار باشد نه مثل بعضی ها که پس ازمدتی از صحنه خارج شدند.

تاکید می نماییم ما نمایندگان دلسوزانه سعی در رونق و توسعه شبکه نمایش خانگی داریم و غیر از این هم سودای دیگر در سر نداریم.

نمایندکان عرضه محصولات فرهنگی شهر اصفهان

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۶ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • از دوستان عزیز اصفهانی به سبب متن متین و نوشته گویایشان سپاسگذارم. امیدواریم دوستان پخش گلرنگ نیز با اتخاذ یک سیاست هوشمندانه جبران مافات نمایند.

  • مبارک است ان شا؟ءالله
    باز هم نت پیشتاز بر موسسات
    اکران تن تن با کیفیت HD با دوبله استاد امیر هوشنگ زند !!!!!!!!!!!!!!!!!
    http://mr-voice.blogfa.com/post-13.aspx
    کاش کمی جناب جعفری برای ما عوام که فرق بین HD  و CAM  ویا به قول خودمان پرده ای را می فهمیم بیشتر ارزش قائل بودند
    گرچه در نوشته های من قبل از این هم پیش بینی کرده بودم که چنین اتفاقی دور از ذهن نیست
    البته منتظر اظهار نظر جناب مقدم و یا حاجی بیگی در باب ضرر و زیان هایشان هستیم

  • با سلام و احترام به همه نمایندگان اصفهان

    ما بر روی قول هستیم و همانطورکه قبلاً هم گفتم می توانیم انحصار ویدئوکلوپها را به شما بدهیم اما انتظار همراهی داریم نه تقابل. ما در بسیاری شهرها مثل رشت، مشهد، اهواز و …. با نمایندگان محترم به تعامل رسیدیم پس سیاست یکسانی داریم. همان سیاست برای شما هم می تواند باشد لذا دوباره می گوییم
    ما آمده ایم بازار را در این محصولات بزرگتر نکنیم نه اینکه سهم بازار از شما بگیریم پس انتظار داریم شما نیز به سرمایه گذاران و دلسوزان این مجموعه بزرگ احترام بگذارید و مطابق سیاست کلی حرکت کنید.
    به امید روزهایی خوش و سالی پربار و شاد

  • …تاآنروز که پرده برافتد چها کنند…آقای امینی سلام  لطفا از آقای سالاری بپرسید :آیا در توزیع ورود آقایان ممنوع بانمایتدگان اصفهان به این توافق نرسید ند که بازار سوپر مارکتها در اختیار گلرنگ باشد وبازار کلوپ ها در اختیار نمایندگان " و ایا درهمان توزیع ویزیتورهای گلرنگ مکرر تخلف نکردند تاجایی که اقای سالاری حتی حاضر شدند مبلغ پنج میلیون ریال به عنوان جریمه به نمایندگان بپردازند و ویزیتورهای متخلف راازشرکت اخراج نمایند که نمایندگان از پذیرفتن این پیشنهاد اقای سالاری امتناع نمودند.امیدوارم جناب اقای سالاری اینقدر شهامت وصداقت داشته باشند که صحت مطالب فوق را تایید نمایند.بااین همه پیشنهاد نمایندگان اصفهان برای مذاکره حضوری بامسئولان گلرنگ به قوت خود باقیست. تشکر

  • بهتر است نمایندگان اصفهان و مسئولین گلرنگ سر میز مذاکره بنشینند و اختلافات را حل نمایند
    و کش دار شدن این مشکلات به نفع هیچ یک از طرفین نیست.
    با توجه به اینکه به آغاز سال نو نزدیک می شویم برقراری ارتباط دوستانه این عزیزان نوید سال پر خیر و برکت را در عرضه
    توزیع محصولات فرهنگی در اصفهان خواهد داد
    حول حالنا الی احسن الحال

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید