روزانه های سینمایی
برگی که در هفته پایانی سال رو می شود

برگی که در هفته پایانی سال رو می شود

به گفته مدیر عامل موسسه پرتو آبی این موسسه بر طبق برنامه قبلی روز ۲۱ اسفند را روز توزیع سراسری آخرین فیلم سینمایی ایرانی خود در سال ۹۰ قرار داده است. به موجب این گزارش فیلم سینمایی طبقه سوم ساخته بیژن میرباقری شنبه هفته آینده به علاقمندان تقدیم می شود. انصاری مدیر پرتو آبی از فعالان قدیمی تکثیر و پخش بازی و فیلم در کشور است و در یکسال گذشته، مجوز ویدیو رساته را نیز دریافت کرده است. وی عضو هیات مدیره اتحادیه صنایع لوح فشرده کشور می باشد.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با سلام خدمت اقای فروتن عزیزم میخواستم ببینم یه حبه قند و فوتبالی ها و پرتقال خونی احتمال دارند که قبل از عید بیایند

  • با عرض سلام خدمت مدیریت سایت.قرار بود امروز شنبه خبر مبنی بر پخش فیلمهای(حوالی اتوبان. یکی از ما دونفر. باغ قرمز. طبقه سوم) را تا پایان سال بدهید. منتظر جواب شما  هستم.باتشکر مسیح امیری

    • مسیح اسم قشنگ
      معلومه ابایی از سوالات تکراری نداری. کافی بود در قسمت جستجوی سایت پاسخ هایی را که قبلا” داده ام بیابی. بازهم عرض می کنم، به گفته مدیران موسسات مربوطه، سه عنوان آخر به احتمال قریب به یقین منتشر می شوند.

  • سلام آقای فروتن بهتر بود مدیر محترم پرتو آبی که واقعا چشممون روشن بعد چندین ماه بی خبری عنوان می کردن که اولین و آخرین فیلم سینمایی در روزهای پایانی سال چون ظاهرا مثل این که قرار نبوده و نیست که فیلم دیگه ای تا پایان سال توسط این شرکت پر تلاش پخش بشه بهتر بود توی مجله زندگی ایرانی چاپ می شد هر سال یک فیلم جدید یا نهایتا دوفیلم  نه هر هفته که احتمال می دم اشتباه چاپی بوده باشه !با این رویه من احتمال میدم فیلم سینمایی خیابان ۲۴ اواخر سال آینده یعنی اواخر سال ۹۱ وارد بازار بشه البته اگه انشا اله اتفاق خاصی نیفت با این حساب جناب فروتن تا یک سال دیگه نباید منتظر خیابان ۲۴ بمونیم درسته؟

  • سلام آقای فروتن بی زحمت تاریخ دقیق توزیع فیلم فوتبالی ها را در همین جا بگویید با تشکر من منتظر جوابتان هستم بی  صبرانه

  • جناب آقای فروتن عزیز
    هر چند مسیح اسم قشنگ به خودش زحمت نداده بود همه اکناف و اطراف وبسایت رو بگرده تا به جواب سوالش برسه ولی من از دو هفته پیش که قول دادین تا شنبه بعدش (که الان یک هفته ازش گذشته) آمار فیلمهای ایرانی پخش شده همه موسسات رو لو بدین هر روز دارم همه سوراخهای ریز و درشت وبسایت رو میگردم و هنوز دستم به جایی نرسیده. با این وجود بازم منتظر میمونم.

    • آقا موسی به خودت زحمت نده گفتم اطلاعات پروانه های نمایش صادره را داریم که آن هم چندان لطفی ندارد. چون معلوم نیست کی نقد بشود.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید