روزانه های سینمایی
دومین جشنواره اینترنتی دوبله برگزیدگانش را شناخت

دومین جشنواره اینترنتی دوبله برگزیدگانش را شناخت

نتایج دومین جشنواره داخلی و وبلاگی دوبله اعلام شد. بعد از آنکه طراحان این جشنواره فهرست بلند بالایی از نامزدهای خود را به تفکیک در رشته های بهترین گوینده مرد، زن و بهترین دوبله فیلم معرفی کردند، خوانندگان و در اصل علاقمندان دوبله به اعلام رای و نظر پرداختند که در نتیجه آقای مجید حبیبی به عنوان بهترین دوبلور مرد، خانم آرزو افری بهترین دوبلور زن و اشکان صادقی به عنوان مدیر دوبلاژ برتر معرفی گردیدند. برای آگاهی از جایزه کاملا" ابتکاری این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی سری بزنید.  کد خبر ۲۹۲

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام. ممنون از اطلاع رسانیتون. البته لازم به توضیحه که این جشنواره وبلاگی، مربوط به دوبله انیمیشنها و دوبلورهای انیمیشنی بود و بابت جوایز خیلی خیلی از راوی عزیز تشکر میکنم.

  • از این طرح ابتکاری و چاپ تمبر رسمی با ارم پست از دوبلورهای جوان توسط یک وبلاگ با این همه محدودیتهای حال ما  شگفت زده شدم.واقعا درجای خودش باید از متولیان این حرکت تقدیر کرد. از اقای فروتن هم تشکر میکنم که اینقدر ذره بینانه به وبلاگهای مخصوص ویدئو رسانه ای توجه میکنند و با تیزبینی خودشون نشون میدهند که به کارهای قوی درمورد موضوعات نمایش خانگی در غیر از سایت خودشان اشراف کامل دارند و همه چیز را رصد میکنند.
    ای کاش مدیر موسسات از این طرح  خوب الگو میگرفتند و در کارهای انیمیشن به عنوان اشانتیون  بجای برچسب و نقابو از این قبیل موارد  لوازمی چون تمبر میگذاشتند که کودک هم با فرهنگ تمبر و پست بیشتر آشنا بشه و هم یادگاری خوبی از ان انیمیشن باقی بمونه.

  • در ضمن جناب فروتن شما از نحوه تهیه  وچاپ  تمبر این دوستان  اطلاع دارید. نحوه تهیه این تمبرها چگونه هست. رایگانه!!!؟؟؟

  • جناب ف.رضایی عزیز، ممنون از لطفت. دوست خوبم آقای راوی در قسمت نظرات این پستی که آدرسشو میذارم به طور کامل درباره نحوه تهیه این تمبرها توضیح داده. فقط برای چندتا از رای دهنده های منتخب، رایگانه که قراره براشون ارسال بشه
    به این آدرس مراجعه کنید:
    http://pishemabia.blogfa.com/post-152.aspx.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید