روزانه های سینمایی
شرکت های پخش، موسسات ویدیو رسانه و شرکت های تکثیر بخوانند

شرکت های پخش، موسسات ویدیو رسانه و شرکت های تکثیر بخوانند

به منظور پاسخگویی به نیاز مخاطبان و علاقه مندان شبکه برای آگاهی از تازه ترین محصولات در آستانه انتشار، از مدیران موسسات ویدیو رسانه و شرکت های تکثیر و پخش درخواست می کنم، با ارسال اخبار مرتبط  در این زمینه همکاری کنند. همانطور که همگان اطلاع دارند، صرف اعلام خبر صدور پروانه نمایش به معنی آن نیست که فیلم های مورد اشاره بلافاصله به شبکه عرضه گردند. به عنوان مثال مجوز  انتشار فیلم های ایرانی شب حورا و کوچه ملی یکسال پیش صادر شد و اگر خدا بخواهد و گوش شیطان کر، هفته آینده به فهرست فیلم های شبکه افزوده خواهند شد. بنابراین عموم شرکت ها و موسساتی که برای مخاطبان شبکه و عوامل زحمتکش در پایانه های فروش احترام قایلند، گزارش یک تا دو خطی خود را از طریق اس ام اس، ایمیل یا کامنت برای مدیریت سایت ارسال کنند تا متعاقباً از طریق این سایت به آگاهی عموم رسانده شود. کافی است که شرکت های تکثیر بنویسند، در حال حاضر فیلم های … در این شرکت در حال تکثیر هستند. شرکت های پخش از کارهایی که آماده پخش هستند، بنویسد و موسسات نیز از عرضه قریب الوقوع عناوین ایرانی و خارجی خود گزارش دهند. بزودی در صفحه اول سایت آیکون جدیدی تحت عنوان تازه های پخش ایجاد می شود و احبار ارسالی در آن قابل دسترس خواهد بود. کد خبر ۲۸۶ 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲۱ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • تا آنجاییکه بنده اطلاع دارم هر دو عنوان شب حورا و کوچه ملی توسط موسسه پارسیان مشهد خریداری گردیده که چیزی قریب به ۲ سال است که هیچ عنوان ایرانی پخش نکرده است !!!!!!!!
    فکر کنم این عناوین  هم رفت پیش عنوان مثبت ۱۸ در گاو صندوق جناب قندهاری !!!!!!!!!!!
    آیا واقعا به صرف خریداری عناوین ایرانی و عدم توزیع آن سهمیه اجباری موسسات مورد تایید جنابعالی و مجموعه شما قرار میگیرد ؟؟؟؟

  • با سلام و ادب
    تصویر گستر پاسارگاد ، رسانه ای که بهترین انتخابتان می شود با همکاری انحصاری پخش دنیای هنر :
    ۱- شیش و بش
    ۲- خاله شادونه
    ۳- بن تن قسمت سوم
    ۴- مجموعه انیمیشن جذاب رکس قسمت اول
    ۵- آلبوم محسن چاوشی – پرچم سفید
    ۶-( حوالی اتوبان ( البته به امید خدا
     

  • دوستان عزیزم در موسسات ویدیو رسانه هم می تونن در صورت تمایل توزیع عناوینشون رو به این مجموعه بسپارن و از این پخش قدرتمند استفاذه ببرن. ضمنا به هیچ عنوان تله فیلم توزیع نمی گردد ، لطفا سوال نفرمایید . حتی شما دوست عزیز

    • آقای اسد زاده در صورت تمایل به علل شکل گیری تشکل اخیر و اهداف و برنامه های آن اشاره کنید تا در قالب یک یادداشت انتشار یابد و از دیدگاه بازدید کنندگان در همین رابطه مطلع گردید.

      • جناب آقای فروتن با تشکر از این فرصت مهم که در اختیارمان گذاشتید ، حتما تا فردا علل شکل گیری و اهداف این تشکل جدید رو به صورت یک یادداشت ارسال می کنم .  

  • تشکیل موسسه تصویرگسترپاسارگاد خلاء بزرگی را در  سیستم توزیع شبکه نمایش خانگی پر کرد. جال توجه است که در این مجموعه از تجربه  جناب ابوحمزه تا خلاقیت جناب اسدزاده بهره گرفته شده است. امیدوارم با همکاری سایر موسسات ویدئورسانه شرکت یادشده توانمندتر و پربارتر به راه خود ادامه دهد. طبق استعلامی که به عمل آوردم موجودی انبار دو عنوان ایرانی که این موسسه در قدم اول توزیع کرد به طور کامل به فروش رسیده که جای خوشحالی مضاعف دارد.

    • اشتباه خود را تصحیح می کنم جناب ابوحمزه مدیریت پخش یکتا گستر شرق را بر عهده دارند هرچند که این دوپخش(یکتا گسترو تصویرگستر) در جوار یکدیگر می باشند. در صورت استقبال موسسات از تشکیل این دو مرکز و همکاری با آنها می توان به با برنامه شدن سیستم توزیع امیدوار شد.

  • با سللام خدمت جناب آقای فروتن
    راه اادازی چنین بخشی جهات اطلاع حداقل دست اندرکاران ویدیورسانه بسیار مهم و جدی بوده که متاسفانه با سالها تلاش در انجمن به هیچ نتیجه ایی نرسید که اامید قطعی دارم که در این سایت بزودی این اخبار را مشاهده خواهیم کرد و از آن کمال استفاده را در تمام زمینه ها خواهیم برد.
     با نهایت تشکر از راه اندازی این بخش
      
     

  • آقای اسدزاده
    حضور شما در بدبینانه ترین اوضاع و احوال کنونی ویدئو رسانه از دلار چند هزار تومانی
    گرفته تا حواشی دیگر و شرایط مخدوش حال  نوید بخش شکوفایی و امید مجدد در شبکه نالان و بیمار شبکه خانگیست. شاید خلاءای که در طول سه ماه اخیر از عدم همراهی پررنگتان در این وادی  به نیکی درک شد و بیش از پیش کمرنگ حاظر بودید .این حضور مجدد را میبایست به  فال نیک بگیریم و امیدواریم با لحاظ نمودن پیشنهادات دوستان ودلسوزان این خانواده از جمله عزیزان فعال در این وبسایت و دیگر وبلاگهای حال حاظر ویدئو رسانه ای کشور امید و رونق مجدد را به این خانه برگردانده و دل خانواده های زیادی از این حوزه که حلال وار به  رزق و ارتزاق همت دارند را با عناوین برتر وبه روز ایرانی وجهانی  از همه مهمتر رسانیدن قیمت معقولانه (طبق نظرات دوستان حداکثر ۲۰۰۰تومان)شادابی و نشاط مضاعف را به وضوح با خلاقیتتان و همت همکاران نهادینه نمائید.
    به امید روزهایی رنگین کمانی و بهاری برای خانواده مظلوم وفرهنگی نمایش خانگی
    ارادتمند – راوی 

    • راوی عزیز از محبت و لطف شما بسیار سپاسگزارم
      من بر این باورم سال ۹۱ سالی شاداب و امن برای شبکه نمایش خانگی است . امیدوارم این روزهای بهاری برای شبکه نمایش خانگی به زودی زود اتفاق بیافتد.

  • سلام جناب فروتن
    ایده بسیار خوبی است. ان شاءالله با همکاری شرکتها هر چه پربارتر اجرا شود. در ضمن از اینکه با تلاش و زمان گذاشتن از وقت شخصی خود برای اعتلای این عرصه زحمت می کشید از شما ممنونم. لطفتان پاینده

  • امیدوارم با تشکیل چندین شرکت پخش فعال و تخصصی با هماهنگی یکدیگر شاهد خروج همزمان کالاهای مطرح در یکروز نباشیم که خود ضربه ائی هست به امر توزیع
    لااقل به دو پخش مهم یکتا گسترشرق به مدیریت جناب آقای علی ابوحمزه و تصویر گستر پاسارگارد به همکاری عزیزان حسین معماری ،نادر معماری، و اسدزاده
    که محل اسقرار هر دو پخش در کنار یکدیگر می باشد
     

  • سلام. خواهشا جایی رو معرفی کنید که بشه انیمیشن سینمایی رو بفروشیم
    صدا سیما که اصلا جواب نمیده دیگه

    • سلام
      وقتی برنامه های دهه فجر سیما در مجتمع های تجاری و با حضور مالکان آنها ضبط و پخش می شوند و روز بروز بر دامنه جوایز قرعه کشی اقلام خوراکی و مصرفی افزوده می گردد، پیداست که تلویزیون در چه برزخ هولناک مالی قرار گرفته است. پیام شما را احتمالاً مدیران و فعالان نمایش خانگی ملاحظه خواهند کرد. نشانی الکترونیکی و یا شماره تماسی را برای بنده ایمیل کنید تا در صورت تمایل خریداران در اختیارشان قرار دهم.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید