روزانه های سینمایی
گلزار برای ساخت ایران خواند

گلزار برای ساخت ایران خواند

به گزارش روزنامه بانی فیلم ترانه تیتراژ سریال ساخت ایران را محمد رضا گلزار بازیگر این مجموعه خوانده است. ساخت ایران سومین سریال شبکه نمایش خانگی است که پیش بینی می شود استقبال خوبی از آن صورت گیرد. از سه سریال شبکه  نمایش خانگی ، دو سریال توسط محمد حسین لطیفی ساخته شده است. این گزارش می افزاید تاخیر ۱۵ روزه گلزار برای ورود به لبنان سبب تاخیر در تصویر برداری اثر شد و به این خاطر پایان ضبط سریال به هفته اول فروردین موکول شد. بر خلاف اعلام قبلی تهیه کننده سریال که زمان توزیع دو قسمت اول سریال را امروز دوم اسفند ماه اعلام کرده بود، عرضه سریال یک هفته به عقب افتاده است. کد خبر ۲۷۸

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ببخشید این موسسات ویدئو رسانه مس توااند هر وقت که مایل بودند فیلم توزیع کنند یا محدودیت زمانی دارد ؟ مثلا قرن ۲۱ فلان فیلم را وارد بازار می کند ، توزیع بعدی می تواند بلافاصله باشد یا باید وقفه بیفتد ؟

    • به تناسب قدرت مالی و برنامه ریزی موسسات برای حضور در بازار، معمولا” می توان آنها را به موسسات فعال و پر کار، موسسات معمولی، موسسات نیمه فعال و موسسات کم کار و موسسات به تاریخ پیوسته تقسیم کرد. موسسات از نوع اول سالانه بیش از ۵۰ عنوان، نوع دوم ۲۰ تا ۳۰ عنوان، نوع سوم ۱۰ تا ۲۰ عنوان، نوع چهارم ۵ تا ۱۰ عنوان فیلم به بازار عرضه می کنند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید