کاندیداهای شرکت کننده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با توجه به ماندگاری محصولات شبکه نمایش خانگی، تصمیم دارند از ظرفیت های این رسانه نهایت استفاده را ببرند. بر اساس این گزارش گروهی از نامزدها علاوه بر سرمایه گذاری در تولید و انتشار سی دی های تبلیغاتی در یک اقدام ابتکاری، قبل از فیلم های سینمایی و سایر برنامه های پرمخاطب شبکه که در هفته تبلیغات انتخاباتی عرضه می شوند، به تبلیغ خود خواهند پرداخت. این تبلیغ از نوع معمول نیست. این گزارش می افزاید، قرار است نمایندگان در یک آگهی کوتاه فقط در یک جمله تماشاگران را به دیدن فیلم و برنامه منتشر شده دعوت کنند. به نظر می رسد استفاده از چنین تمهیداتی بهتر از شیوه هایی نظیر چاپ تراکت و بنر که عمر کوتاهی دارند، موثر افتد . تصور اینکه هموطنانی در خوزستان به دعوت یک نامزد انتخابات در خراسان جنوبی، به دیدن فیلمی دعوت شوند، خالی از لطف نیست.! کد خبر ۲۷۴
۴ comments
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
شما همچنین دوست خواهید
درخشش سینماگران در قاب همدلی
همه چیز از یک پیام صوتی آغاز شد. پیامی که ادمین یک گروه سینمایی به سادگی و با لحنی صادقانه میکوشید که بگوید تنها قصدش یاری خواستن از دوستانش برای کمک به یک جمعیت درمانده و آواره است. جمعیتی نالان که امنیت و غذا و آب از...
۱۷ مرداد ۱۴۰۴
اسکار اوراسیا در راه است
دوم اردیبهشت سالجاری بود که رییس سازمان سینمایی به اتفاق سه تن از مدیرانش به مسکو رفت تا در آیین آغاز بکار آکادمی اوراسیا شرکت کند. بهروز شعیبی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، طیب مدیر دفتر جشنوارهها و اسماعیلی...
۱۷ مرداد ۱۴۰۴
غربالگری در فارابی
مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از طرح جدید بنیاد برای انتخاب طرح و فیلمنامههای برگزیده صحبت کرده است. او قصد دارد به روال موجود در انجمن سینمای جوانان ایران و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، با روش پیچینگ و در حضور...
۱۳ مرداد ۱۴۰۴
جناب آقای فروتن
آیا چنین عملی حتی تبلیغات پیام بازرگانی در محصولات نمایش خانگی کار صحیح و پسندیده ائی می باشد ؟ آیا در کشورهای دیگر همچون روشهائی برای محصولات شبکه ویدئوئی خود را دارند ؟ آیا قرار دادن پیام های بازرگانی در متن اثر ضربه به ماهیت اثر نمی باشد ؟ آیا استاندارد جهانی برای محصولات شبکه ویدئوی اجازه چنین فعالیتهائی را مجاز می داند ؟ و سوالات دیگر ممنون میشوم جهت افزایش اطلاعات عمومی خود بدانم
در جایی که سرمایه گذاران شبکه ویدیویی اش در معرض انواع تهدیدات و لطمات هستند و حمایت موثری برای صیانت از سرمایه گذاری آنها صورت نمی گیرد و سرقت مخل امنیت سرمایه گذاری شده است، جلب و جذب آگهی یگانه مفری است که نمی توان آن را هم به روی موسسات بست. در سایر کشورها بازگشت سرمایه و سود مورد انتظار از فروش نسخه به دست می آید. هر فیلم ویدیویی بهایی تقریبا” به اندازه شش برابر قیمتی کنونی فیلم های ویدیویی ایران دارد.
جناب آقای فروتن
میخواستم ماهیت استاندار یک نسخه از عنوان محصولات ویدئو رسانه را بدانم کار به موسسات و سرمایه گذران ندارم آیا رتبه بندی محصولات ویدئوئی در جهان بین کشورها از لحاظ استاندار و تیراژ تولید دارد یا نه واگر دارد ایران رتبه چندم جهان است
محمد آقا من ندیده ام با این حال در منابع لاتین جستجویی می کنم.