کاندیداهای شرکت کننده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با توجه به ماندگاری محصولات شبکه نمایش خانگی، تصمیم دارند از ظرفیت های این رسانه نهایت استفاده را ببرند. بر اساس این گزارش گروهی از نامزدها علاوه بر سرمایه گذاری در تولید و انتشار سی دی های تبلیغاتی در یک اقدام ابتکاری، قبل از فیلم های سینمایی و سایر برنامه های پرمخاطب شبکه که در هفته تبلیغات انتخاباتی عرضه می شوند، به تبلیغ خود خواهند پرداخت. این تبلیغ از نوع معمول نیست. این گزارش می افزاید، قرار است نمایندگان در یک آگهی کوتاه فقط در یک جمله تماشاگران را به دیدن فیلم و برنامه منتشر شده دعوت کنند. به نظر می رسد استفاده از چنین تمهیداتی بهتر از شیوه هایی نظیر چاپ تراکت و بنر که عمر کوتاهی دارند، موثر افتد . تصور اینکه هموطنانی در خوزستان به دعوت یک نامزد انتخابات در خراسان جنوبی، به دیدن فیلمی دعوت شوند، خالی از لطف نیست.! کد خبر ۲۷۴
۴ comments
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
شما همچنین دوست خواهید
توسعه همکاریهای سینمایی در گروی گسترش روابط خارجی است
این یادداشت به قلم نگارنده در روزنامه اعتماد به چاپ رسیده است که در ادامه عینا آن را میخوانید: اخیرا نشستی با عنوان «ارتباطات فرهنگی با اروپا از مسیر سینما، فرصتها و چالشها» در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران...
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
جعبهای که دیگر جادویی نیست
دوستی از من میپرسد: به نظر تو چرا مردم دیگه تلویزیون نمیبینند؟ میگویم: شاید اگر پرسیده میشد:« چرا مردم کمتر تلویزیون میبییند؟» بهتر بود. قبول دارم عدهای سال دوازده ماه به هیچ شبکه تلویزیونی اجازه ورود به حریم و...
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
شب ستارههای ماندگار در آسمان دوبله ایران
این یادداشت به قلم نگارنده در روزنامه اعتماد به چاپ رسیده است که عینا آن را در اینجا می خوانید: سالهای پایانی دهه هشتاد عرضه انواع محصولات سینمایی، رئالیتی شو، سریال و برنامههای سرگرم کننده در شبکه نمایش خانگی و بر...
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴
جناب آقای فروتن
آیا چنین عملی حتی تبلیغات پیام بازرگانی در محصولات نمایش خانگی کار صحیح و پسندیده ائی می باشد ؟ آیا در کشورهای دیگر همچون روشهائی برای محصولات شبکه ویدئوئی خود را دارند ؟ آیا قرار دادن پیام های بازرگانی در متن اثر ضربه به ماهیت اثر نمی باشد ؟ آیا استاندارد جهانی برای محصولات شبکه ویدئوی اجازه چنین فعالیتهائی را مجاز می داند ؟ و سوالات دیگر ممنون میشوم جهت افزایش اطلاعات عمومی خود بدانم
در جایی که سرمایه گذاران شبکه ویدیویی اش در معرض انواع تهدیدات و لطمات هستند و حمایت موثری برای صیانت از سرمایه گذاری آنها صورت نمی گیرد و سرقت مخل امنیت سرمایه گذاری شده است، جلب و جذب آگهی یگانه مفری است که نمی توان آن را هم به روی موسسات بست. در سایر کشورها بازگشت سرمایه و سود مورد انتظار از فروش نسخه به دست می آید. هر فیلم ویدیویی بهایی تقریبا” به اندازه شش برابر قیمتی کنونی فیلم های ویدیویی ایران دارد.
جناب آقای فروتن
میخواستم ماهیت استاندار یک نسخه از عنوان محصولات ویدئو رسانه را بدانم کار به موسسات و سرمایه گذران ندارم آیا رتبه بندی محصولات ویدئوئی در جهان بین کشورها از لحاظ استاندار و تیراژ تولید دارد یا نه واگر دارد ایران رتبه چندم جهان است
محمد آقا من ندیده ام با این حال در منابع لاتین جستجویی می کنم.