روزانه های سینمایی
تردید در تصمیم سازندگان سریال ساخت ایران

تردید در تصمیم سازندگان سریال ساخت ایران

به دنبال انتشار خبری از سوی خبرگزاری فارس که در آن به سابقه یکی از بازیگران زن لبنانی سریال ساخت ایران، به بازی در فیلم های غیر اخلاقی اشاره شده بود، یکی از تهیه کنندگان سریال در گفتگو با خبرگزاری دیگری به ایراد توضیحاتی در این باره پرداخت. متن خبر این است:

یکی از تهیه‌کنندگان سریال «ساخت ایران» که در حال حاضر برای ساخت قسمت‌های مربوط به فرانسه در این کشور می‌برد، درباره‌ی حضور «پاملا الکیک» (خواننده و بازیگر لبنانی) در این سریال، توضیح داد: او یکی از کاندیداهای ماست و حضور او هنوز قطعی نشده است و جلوی دوربین نرفته است.

منصور سهراب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متذکر شد: ‌ما این بازیگر را چک کرده‌ایم و مشکلی نداشته و در کارهای غیراخلاقی هم حضور نداشته است. او سابقه‌ی بدی ندارد و به جهت اخلاقی دچار سوء سابقه نیست.

وی گفت: ما طوری جلو می‌رویم که مشکلی برایمان پیش نیاید.

این تهیه‌کننده‌ تاکید کرد:‌ این بازیگر و خواننده‌ی لبنانی هنوز در کار ما درگیر نشده و جزو کاندیداهای ماست؛ باید در مورد حضور او تصمیم‌گیری شود اما تا جایی که ما در مورد او یک چک کلی انجام داده‌ایم، سابقه‌ی بدی ندارد.

به گزارش ایسنا، «ساخت ایران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی مشترک امیر پروین‌حسینی و منصور سهراب‌پور، سومین سریال نمایش خانگی است که توزیع آن قرار است از اوایل اسفند ماه آغاز شود.

محمدرضا گلزار، امین حیایی، گوهر خیراندیش، امیرحسین رستمی، بهنام تشکر، فرهاد اصلانی، مهران رجبی و بهاره رهنما از جمله بازیگران این سریال هستند. جمعی از بازیگران فرانسوی و پیر داغر ـ بازیگر لبنانی نقش سریال «مدار صفر درجه» ـ نیز در «ساخت ایران» بازی می‌کنند. کد خبر ۲۷۱

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم سایت میخواستم بپرسم
    با توجه به رو به پایان بودن سال ۹۰ چه تعداد آثار سینمایی ایرانی تا آخر سال عرضه خواهند شد؟
    آیا فیلمهای سعادت آباد – یک حبه قند – شیش و بش – ورود زنده ها ممنوع –  دیگری – طبقه سوم عرضه خواهن شد یا خیر؟
    و یک سوال دیگر اینکه آیا فیلمهای اسب حیوان نجیب است – جرم – دلقکها و خاک آشنا و کلانتری غیر انتفاعی از سالهای قبل خریداری شده اند یا خیر؟
    منتظر جوابتان هستم

    • سلام خدا به شما قوت بدهد از صدور پروانه نمایش برای شش و بش، ورود زنده ها ممنوع، دیگری و طبقه سوم تقریبا" مطمئن هستم. از خرید جرم و دلقک ها اطلاع دارم. برای سایر عناوین مراجعه ای صورت نگرفته است. به احتمال قوی شش و بش و ورود زنده ها ممنوع تا نیمه اسفند توزیع می شوند. اخبار دقیق در باره عرضه عناوین باید از سوی موسسات انتشار یابد.

  • سلام آقای رجبی من یه خبر از یکی از سایت ها شندم که سریال ماوراء الطبیعه و سریال سپر و سریال دکستر دوبله شدند آیا این صحت دارد اگه میشه جواب منو زودتر بدید ممنون میشم و اینکه اگه سریال های دیگه هم تو کلکسیون موسسه ها قرار داره میشه در جوابتون به من اعلام کنید ممنون میشم.متشکرم از فعالیت خوبتون.

    • آقا مرتضی برای ملاک زمانی است که کاری برای دریافت پروانه نمایش ارائه گردد. اطلاع از دوبله فیلم و سریال ها قبل از این مرحله در دایره کنجکاوی و وظایف ما قرار ندارد.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید