روزانه های سینمایی
غافلگیری تهیه کنندگان ساخت ایران در برابر یک پیشنهاد

غافلگیری تهیه کنندگان ساخت ایران در برابر یک پیشنهاد

تهیه کنندگان ساخت ایران با پیشنهاد تازه ای از اداره کل نمایش خانگی روبرو شده اند. پیشنهاد این است:

به منظور دریافت بازخورد نظر سینماگران، برنامه سازان تلویزیون و منتقدان و نویسندگان سینمایی قبل از توزیع سریال در بازار ، یک نمایش خصوصی برای آن گذارده شود.

این گزارش می افزاید به موجب اطلاع رسانی پروین حسینی یکی از تهیه کنندگان سریال دوم اسفند زمان پخش سریال تعیین شده است. بر این اساس تهیه کنندگان در صورت قبول پیشنهاد ارائه شده باید هر چه سریعتر مقدمات برگزاری جلسه نمایش و اکران خصوصی سریال را تدارک ببینند. این گزارش می افزاید احتمالا" مشکل موجود در انجام این پیشنهاد مشخص نبودن زمان بازگشت عوامل تولید سریال از فرانسه است مگر آنکه نمایش خصوصی با حضور عواملی که در تهران هستند، مورد توجه قرار گیرد. یاد آور می شود، ساخت ایران سومین سریال شبکه نمایش خانگی است که در ۱۶ قسمت به دست مخاطبان می رسد و تصویر برداری ان در روزهای اینده به پایان می رسد. تصویر برداری سریال در کشورهای ایران، لبنان و فرانسه صورت پذیرفته است.

در دو روز آتی تصمیم نهایی گروه سازنده سریال برای جامه عمل پوشاندن یا نپوشاندن به پیشنهاد مزبور مشخص خواهد شد. کد خبر ۲۶۷

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • بازهم  مخاطبان و متولیان عرضه محصولات فرهنگی در این دعوت  فراموش شدند.
    "………………..به منظور دریافت بازخورد نظر سینماگران، برنامه سازان تلویزیون و منتقدان و نویسندگان سینمایی قبل از توزیع سریال در بازار ، یک نمایش خصوصی برای آن گذارده شود……………."
    آنچه خود داشت زبیگانه تمنا میکرد.
    ای کاش که حداقل این پیشنهاد از یک منبع و یک مرجع دیگری به دست اندر کاران این سریال (ساخت ایران)داده میشد تا حداقل خودمان را قانع میکردیم که اداره کل نمایش خانگی متولی این پیشنهاد نبوده ونیست و به همین منظور افراد غیر خانواده حوزه نمایش خانگی اگر  به این موضوع نگاهی داشته باشند بهر حال نگاه است دیگر ….نگاهی مثل نگاه هایی که برای قهوه تلخ بود ….برای قلب یخی بود و…..
    به خدا ما با مخاطب هستیم ….ما داریم حرفو حدیثها یشان را میشنویم ……ما داریم زخم و زبانهایشان را میخوریم …..بعدا کسانی را دعوت میکنند که از بیرون گود  تا حالا گفته اند "لنگش کن"
    ای کاش جناب فروتن یک نیم نگاهی حداقل  به دوستان  موجه و کارشناس این وبلاگ میداشتند و حداقل عوامل این سریال را با یک فراخوان از قبل اعلام شده دعوت مینمودند به این وبسایت تا انها از نزدیک حرفهای دوستان وخاک خورده های ویدئو رسانه ایها  را میشنیدند و در ادامه کارشان دیگر اینقدر دچار آزمون و خطا نمیشدند تا مجدد مثل دیگر سریالهای وارده در شبکه مخاطب ومشتری را از هرچی اسم ویدئو متنفر نمایند
     

  • اجازه دهید تا ببینیم پیشنهاد عملیاتی می شود یا نه در صورت پاسخ مثبت چند سهمیه برای سایر علاقه مندان و کارشناسان از میزبان خواهیم گرفت

  • جناب آقای راوی  عزیز
    فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی کیلوئی چند از نظر تهیه کنندگان و عوامل  دست اندر کارفروئشگاهی به نام عرضه محصولات فرهنگی ما نداریم که جایگاهی در این خطه داشته باشد الحمدالله تا زمانی که سایه مبارک فروشگاههای سوپر مارکت و روزنامه فروش و رایانه و نانوائی و کله پاچه و داروخانه و هزاران فروشگاه دیگر هستند جائی برای انتقاد یا نظر خواهی برای ما قرار ندارد

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید