روزانه های سینمایی
این دو درصد ناقابل!

این دو درصد ناقابل!

باز هم برای تولیدات ویدیویی شبکه نمایش خانگی پرونده سازی شده است.! این بار نوبت به هفته نامه مثلث رسیده است که در گفتگو با سینماگران و نویسندگان و کارشناسان نگاه دوباره ای به این موضوع داشته باشد. نکته جالب توجه در این پرونده طرح دیدگاه موافقان یا کسانی است که حداقل معتقدند این تعداد کار سبک و عامه پسند، لطمه ای به سینما نمی زند. مجله مثلث فاقد وب سایت است. اگر اغراق و بزرگ نمایی بیش از اندازه این موضوع در ماههای گذشته دلتان را نزده است، باید درصدد تهیه نشریه(شماره چهل و سوم) برآیید و دست پخت تحریریه آن را بخوانید. آخرین گفتگوی رسمی همکار سابقم دکتر داروغه زاده که خدمات موثر و مفیدش در موسسه رسانه های تصویری در اذهان باقی خواهد ماند، در لابلای این پرونده خواندنی است. بد نیست بدانید غرض از انتخاب تیتر این دو درصد ناقابل برای پست، اشاره ام به سهم دو درصدی کمدی های سبک و نازل در سبد ماهانه نمایش خانگی کشور است.

دوستان جوانم در عرصه بازی های رایانه ای هم برای آنکه بدانند در این مدت بیکار نبوده ایم، به عرایضم در مصاحبه با نشریه دنیای بازی نیم نگاهی داشته باشند. اگر در مسئله مورد بحثی که در گفتگو به آن اشاره کرده ام و بازی سازان هم در جریان آن هستند؛(از بازدید کنندگان به خاطر ابهام در این عبارت پوزش می خواهم) گشایشی حاصل شود، به فضل خدا و یاری کارشناسان بیش از اینها به پیشبرد مسائل و برنامه های مربوط به گیم اهتمام خواهیم ورزید. خوشبختانه همکارانم در بنیاد نیز بیش ازگذشته به تعامل با فعالان این عرصه روی آورده و باب تازه ای را برای تشریک مساعی با دست اندرکاران بازی گشوده اند. نسخه بی غلط گفتگو را ترجیحا" در وب سایت دفتر همکاری های سمعی و بصری بخش اخبار بخوانید.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید