سپاس نامه

وظیفه خود می دانم از همه دوستان و همکاران ارجمندی که طی هفته گذشته با ارسال پیام به اشکال مختلف، با اینجانب و خانواده های داغدیده ابراز همدردی نموده اند، تشکر کنم و متقابلا برای همه آنها از حضرت باری تعالی سلامتی و عزت روز افزون مسئلت نمایم.

روح رفتگان و عزیزان سفر کرده، در ایام حزن سالگشت شهادت مادر سادات؛ خانم صدیقه کبرا فاطمه زهرا(س) مشمول آمرزش و رحمت الهی باد!

به اشتراک بگذارید
سعید رجبی فروتن
سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

مقاله‌ها: 3841

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. درباره چگونگی پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.