روزانه های سینمایی
آنونس ابله

آنونس ابله

[aparat]http://www.aparat.com/v/8uCtA[/aparat]

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۶ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • شبکه خانگی میزبان سریال جدید ” أبله ” :
    همگی ما از ابتدای هفته ی دوم آذر ماه در انتظار تاریخ دقیق پخش قسمت اول این سریال بودیم که خوشبختانه از طرف سایت موسسه تصویر گستر پاســارگاد اطلاع رسانی کردن که قسمت اول در ۱۷ آذر توزیع میشه همه خوشحال و حدودأ پس از ۲ الی ۳ روز اطلاع رسانی سایت پوستر های تبلیغاتی و دی وی دی های معرفی این سریال وارد شبکه خانگی شدند اما نمیدونیم چی شد …!؟! که پخش این سریال با ۲ هفته تأخیر از طرف آقای تبریزی در سایت ایـسنا گنجانده شد … دلیل ذکر این همه حرفها این بود که در پایان به یک نقطه اتکایی برسم که :
    از موسسه تصویر گستر پاسارگــاد و پخش دنیای هنــر یا اینستاگرام سریال أبله تقاضامندم که تاریخ توزیع قسمت اول این سریال را در جواب به این نظر اطلاع رسانی کنند یا در سایت موسسه و اینستاگرام پستی جداگانه در این خصوص حرفی بزنند …
    محمدی از ارومیه و تشکر از همه ی عزیزان سایت و آقای فــروتن .

  • البته شاید هم هفته ی اول توزیع بشه اما چون اون هفته هم یکشنبه تعطیله و هم سه شنبه کمی به نظرم توزیع مشکل پیدا میکنه و موکول میشه به هفته ی دوم ( احتمالا )

  • امیدوارم فردا تاریخ رسمی توزیع سریال ابله توسط تهیه کننده ی کار به ما اطلاع رسانی شود …

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید