روزانه های سینمایی
نظر خواهی از کاربران

نظر خواهی از کاربران

انتخاب بهترین موسسه ویدیو رسانه ایران

کاربران گرامی!

با گذشت نیمی از سال عملکرد کدامیک از موسسات ویدیو رسانه و شرکت های پخش را در شبکه نمایش خانگی بهتر ارزیابی می کنید.؟در صورت تمایل با ذکر نام موسسه یا شرکت مورد نظر دلایل و شاخص های ارزیابی خود را بنویسید. بطور مثال نظم و استمرار در تامین و توزیع محصول، پرهیز از اطلاعات غلط و انحرافی در مواد تبلیغی محصول، ریسک پذیری در تامین و توزیع آثار روز سینمای ایران و جهان، مشتری مداری، پاسخگو بودن در برابر انتقادات و پیشنهادات، کم شمار بودن فیلم های نازل در سبد محصولات موسسه، حسن سلیقه در طراحی پوستر و منوی دی وی دی، وسواس در تهیه مستر با کیفیت، می تواند بعضی از ملاک های ارزیابی شما باشد.

امید است این اقدام ضمن تقدیر از فعالان ساعی شبکه، به تقویت انگیزه بیشتر آنها برای ارائه خدمات منجر گردد.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۷۸ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با عرض سلام مجدد .
    آقای فروتن عزیز ، شما اول می پرسید کدام موسسه بهتر است؟ ، بعد فاکتورهایی را مثال می زنید که جمع بندی آنها باعث شوند همه موسسات از نظر بنده مردود شناخته شوند!

    در کل نظر بنده را که می دانید . پخش هنر اول امسال بسیار فعال بوده و عناوین خوبی به بازار داده است . با همه اشتباهات ریز و درشتی که داشتند باز هم بهترین بودند چون شرکت های دیگر حسابی رفوزه هستند! به نظرم اگر پارس ویدئو به روند خوبی که در سه ماه اول سال داشت ادامه می داد و کرکره را یک دفعه پایین نمی کشید الان انتخاب را برایم سخت می کرد . اما فعلاً هنر اول بهترین است (البته فراموش نکنید هنر اول به عنوان پخش کننده عمده موفقیتش را مدیون قرن ۲۱ و سینما ۲۴ هم می باشد)

  • به نظر من بهترین موسسه سال جوانه پویا بود با عناوین خوب و به روز و با کیفیتی که امسال منتشر کرد و اولین موسسه ای است که تمام عناوینش را به صورت بلوری منتشر می کند…
    من از عوامل این موسسه به نوبه خودم تقدیر و تشکر می کنم…

  • به نظر من پخش هنر اول(موسسات قرن ۲۱ و سینما ۲۴) امسال فعال ترین موسسات بودند و عناوین خوبی هم منتشر کردند.(هانگر گیم ۱ و ۲-ریو ۲-چ و…).هم چنین نسبت به سایر موسسات اطلاعات فیلم های توزیع شده را بهتر توضیح میدادند و همچنین از لحاظ روابط عمومی از موسسات دیگر بالاتر بودند.

    • علی آقا توضیحات شما شاخص های بیشتری را پوشش داده است. اگر سایر دوستان هم مصداقی تر صحبت کنند،بهتر است. موسسات باید از ریز بینی و هوشمندی شما سر ذوق آیند. بازهم متشکرم.

  • هنر اول (قرن۲۱) این دو شرکت یک تیم بسیار خوب تشکیل دادن قرن۲۱ بعنوان تامین کننده و هنر اول به عنوان پخش کننده البته در ۲ تا توزیع خود مرد عنکبوتی ۲۰۱۴ و فیلم ایرانی چـ کمی بحران کمبود بوجود اومد که در چـ امروز برطرف شد اما در مرد عنکبوتی هنوز این اتفاق نیوفتاده با اینکه قول زیاد دادن.
    اما توزیع های موفق هنر اول و قرن ۲۱که باعث رونق بازار رسانه شد عبارتند از:
    1-قاتل حرفه ای
    2-فصل شکار
    3-گلوله به سر
    4-عملیات مخفی
    5-هانگرگیم۲
    6- زمین یخ زده
    7-مرد عنکبوتی ۲۰۱۴
    8- ریو۲
    9-پیمادی و شرمن
    و جندین فیلم خارجی دیگه که به ما پخش کنندگان رسانه ای یه جون تازه داد و یکم هم از نفس توزیع کنندگان قاچاق زیر نویس فارسی رو گرفت. الان که هرکول ۲۰۱۴ پخش میشه و لیست خوبی از توزیع عناوین اینده که همه بسیار عالی هستش. البته شرکت دنیای هنر و پارش ویدیو هم امسال چند تا فیلم خوب دادن که بسیار عالی بود.مثل
    1- تارزان ۲۰۱۴
    2- دژ اقیانوس آرام
    3- مرد آهنی ۳
    4-سوپرمن جدید
    به هر حال فروش عناوین خارجی برای ما سود اور تر و برای بیننده ها لذت بخش تر است تا این عناوین ویدویی ایرانی که پدر ما و پدر مشتری ما و پدر سینمای کشور را جلو جشمانمون آورده.
    موزیک هم امسال بهترین آلبوم همایون شجریان بود با اینکه بصورت قابدار و گران بود اما قروش خوبی داشت دیگه هر چی موزیک اومده فروشش جالب نبوده.
    یه چیزی هم بگم که راحت بشم
    یه فیلم ویدیوی پخش شد بنام عروسک شکسته که فکر کنم کارگردانش آقای صفرخانی هستش. این فیلم اگه اشتاه نکنم سال ۸۹ بود که این آقا اومد تو فروشگاه ها پخش کرد با قاب دی وی دی به قیمت پشت جلد ۲۵۰۰ تومان وبعد به ما داد ۱۶۰۰ تومان که در آن زمان ۱۷۵۰ تومان قروختیم (زمان توزیع اویل قهوه تلخ) بعد حالا در سال ۹۳ دوباره پخش شده با قیمت پشت جلد ۳۰۰۰ تومان و مجوز به تاریخ روز این یعنی چی ؟اگه این سو استفاده ها جلوگیری نشه در آینده قیمت این همه آرشیو از فیلمها ی سینمایی ایرانی که از کار این آقا خیلی هم بهترن با چه قیمتی بفروش خواهند رسید؟

  • کلا عملکرد شبکه خانگی در این ۶ ماه ضعیف بوده.ولی بنظرم شرکت هنر اول چون پاسخگو بود بهتر بوده البته با چشم پوشی از بعد قولی های گه گاهی شون…!

  • اینکه تا این لحظه نامی از موسسات تصویر دنیای هنر و هنرنمای پارسیان و پخش های آنها برده نمی شود، چیست؟ آیا اهتمام به توزیع عناوین نوعاً ویدیویی باعث نزول جایگاه این دو موسسه و پخش هایشان در بین کاربران شده است؟

    • دنیای هنر و هنرنمای پارسیان در این شش ماه گذشته نسبت به سال قبل کمتر درخشیدن اما آرشیو خوبی دارن که هنوز برای ما بسیار جذابند و مرتب به آنها سفارش میدیم.خودتونم بهتر میدونید که این شرکت ها مثل دونده های ماراتون هستند نمیشه با تمام قدرت و انرژی بدوند گاهی لازم کمی نیرو خود را نگه دارند که بتونن بفیه راه را ادامه دهند من به همه دوستان قول میدم که همه شرکتها افت خیز داران برای همین در آینده شاهد عناوین خوب آنها خواهید بود

  • آقای فروتن عزیز. موسسه هنرنمای پارسیان زمانی به عنوان پیشتاز عناوین انیمیشن مطرح بود و حتی یک سال هم به عنوان برترین موسسه برگزیده شد. اما چند سالیه که درجا زده و رو به توزیع سریالهای انیمیشنی بسیار نازل و کم طرفدار کرده. اون هم با توزیع بسیار نامنظم و پراکنده و ضعیف. شما که دستتون تو کاره لطفا جواب بدید که آیا پخش نرم افزاری انیمیشن دانشگاه هیولاها (در قابل نرم افزار پریمیر) باعث شده که مسئولان، شرکت هنرنما را جریمه کنند؟
    و آیا اصولا به چه دلیله که ۹۹ درصد همه انیمیشنهای عنوان، امتیازش به قرن ۲۱ واگذار میشه؟ و موسسات دیگه ول معطلن. آیا پای روابط در میونه؟ مگر قرار نبود که امتیاز کارهای عنوان به طور عادلانه بین همه موسسات توزیع بشه؟
    مثلا چطور میشه که امتیاز پیبادی و شرمن که مال هنرنما بود رو میدن به قرن ۲۱؟
    اینجا بحث رایت هم مطرح میشه. واقعا اگه طبق ادعای پوچ مسئول روابط عمومی هنر اول، رایت این کارها خریداری میشه، پس چرا تا یه انیمیشن عنوان میاد همه موسسات سعی دارن زودتر دوبلش کنند؟
    لطفا به همه سوالاتم جواب بدین. با تشکر

    • دوستان خوب بنده بیش از دو سال است که مسئولیتی در نمایش خانگی ندارم و از چگونگی توزیع عناوین مورداشاره بی خبر هستم. اگر هنر اول ادعایی در زمینه خرید رایت کرده است بد نیست بدانید؛ از گذشته تا حال خرید رایت عناوینی میسر بوده و عناوینی هم مقدور نبوده است. ضمناً عناوین خریداری شده هم حسب قراردادی که بین خریدار و فروشنده منعقد می شود، اشکال مختلف و متنوعی دارد. در پاره ای از موارد علیرغم تحمیل هزینه، شاید اطلاق خرید رایت به معنی دقیق کلمه در باره آنها مصداق نداشته نباشد. به هر حال تردید نکنید که در یک دهه اخیر مبالغ ارزی زیادی صرف تامین فیلم خارجی شده است و سفرهای مکرر بعضی از مدیران موسسات به بازارهای جهانی فیلم و کشورهای منطقه به همین منظور صورت گرفته است.مسئولانی در موسسه رسانه های تصویری که کار بررسی مستندات خرید فیلم و سریال های خارجی را بر عهده داشته اند، در این باره می توانند اظهار نظر دقیق تری بکنند. ضمناً از باب آگاهی سایر دوستان برای اثبات این ادعا که ۹۹ درصد انیمیشن های روز دنیا فقط به یکی از موسسات داده می شود! اسامی عناوین مورد نظر را قید نمایید.

      • اگر رایت فیلم و کارتون از خارج کشور خریده شود با مدارک خوب طبق قوانین گذشته و حال مالکیت با خریدار است. بخشی هم در اتحادیه انجام میشود

    • مهدی و امیر حسین عزیز
      لطفا نام ۹۹ % انیمیشن های عنوان را اعلام نمائید ؟
      دوستان عزیز از چه منبع موثقی اعلام میکنند امتیاز پیبادی و شرمن متعلق به هنرنما است ؟
      و چگونه اعلام میکنند به موسسه قرن ۲۱ داده شده است ؟
      بحث رایت نیز ادعای پوچی نیست .
      ضمنا خیلی از دوبله ها شخصی است .
      با سپاس .

  • به نظر من پخش هنر اول(موسسات قرن ۲۱ و سینما ۲۴) با عناوینی که دوستان گفتند خوب بودند اما نه در واقعیت ما به هیچ نباید افتخار بکنیم کیفیت اثار انتخاب شده پایینه فیلم خوب نیست بنده چی بگم دوستان گفتن…

    • بیشتر توضیح بدهید برای افراد تحصیلکرده و آشنا اعم از سینماگر، منتقد و تماشاگر تعاریف ژانر روشن است. اگر منظورتان سردر گم بودن و معلق ماندن فیلم های ایرانی در بین ژانرهای مختلف است، این واقعیت به بضاعت سینمای ما برمی گردد. نگاهی به لیست ده فیلمی که برای اسکار معرفی شده بودند، بکنید تا همه چیز دستگیرتان بشود.!
      1- http://www.hamshahrionline.ir/details/172046
      2-http://old.ido.ir/a.aspx?a=1390041206

  • با توجه به کارم در دوبله میتونم بگم یه فیلم خوب برای نوجوانان و جوانان دوبله اش رو پایان دادیم که با توزیعش میشه کمی امیدوار کرد جوانان رو

  • به هر حال شما از خیلی از مسائل خبر دارید و واضحه که نمیخواهید چیزی بگید!
    همچنین اسامی زیر تنها مشتی نمونه خروار هستن که همگی میدانیم یا مستقیما توسط قرن ۲۱ توزیع شدند و یا از کانال قدرتمند این موسسه به دست دیگران رسیدن (هرچند که مطمئنا دوستان در صدد تکذیب برمیان):
    آقای پیبادی و شرمن- جاستین و شوالیه های دلاور- مسابقه رو کم کنی- ملکه برفی- ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ۲- اسمورفها ۲ – هواپیماها- عملیات آجیلی- بوقلمونهای زبل و …
    و ما همچنان متعجبیم که چرا هنرنمای پارسیان مثل یک آتشفشان خاموش و کم رمق شده و دیگه هیچ انیمیشن عنوانی رو بهش نمیدن! اگر هم به خاطر قضیه اون دانشگاه هیولاها محروم شده دیگه باید تا حالا محرومیتش تمام میشد!

  • سلام به دوستان فکر میکنم که در مورد یک سری از شرکتها داریم کم لطفی میکنیم شرکتهایی که یک تنه بار این بازار را یدک میکشند و دم نمیزنند تصویر دنیای هنر و هنر نمای پارسیان من به نوبه خودم و در جایگاه یک نماینده عناوین توزیع شده توسط این دو موسسه را از لحاظ تعدادی به حضورتان میرسانم از ابتدای سال تا الان نزدیک به ۴۷ عنوان انیمیشن و تله و فیلم از تصویر دنیای هنر گرفته ام و تعداد ۵۴ عنوان از همین قبیل عناوین از هنرنمای پارسیان به گونه که باید اقرار کنم که اگر این دو شرکت وجود نداشت نمیدانم چطور میتوانستم کرایه مغازه ام را در بیاورم و تاکنون هیچ بدقولی از این شرکتها ندیده ام یعنی قول نمیدهند عمل میکنند

  • با سلام.به اطلاع می رساندعنوان پیبادی و شرمان متعلق به موسسه فیلمسازان جوان می باشد .عنوان ریو ۲ نیز مربوط به موسسه پرده نقره ای می باشد.عناوین بوقلمون های زبل،ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ۲،مسابقه رو کم کنی ،جاستین و شوالیه های دلاور ،گلادیاتورهای دست و پا چلفتی نیز توسط موسسات قرن ۲۱ و سینما ۲۴ به صورت رسمی و طی قراردادی تایید شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خریداری شده اند.در این میان بفرمایید کدام ادعا پوچ بوده است.اگر هدف خاص یا ادعایی دارید شفاف و با اسامی واقعی بیان فرمایید.آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است.

  • با سلام خدمت روابط عمومی هنر اول به نظر من که واقعا هنر اول بهترین پخش کننده در طی امسال بوده است فقط یک سوال از جناب روابط عمومی هنر اول داشتم اون هم اینکه در سایتتون زدید فیلمهای گریز و باجگیر توزیع شده اند اما در واقع هنوز توزیع نشده اند؟میتوانید در این مورد توضیح دهید؟
    و زمان توزیع فیلم جاده رو نیز بفرمایید؟
    لطفا جواب سوالاتم رو بدهید.
    سپاسگزارم از شما.

  • با عرض سلام مجدد .
    باید بگویم که با مطالعه نظرات دوستان همکار در شبکه نمایش خانگی ، می بینم برای بسیاری از این دوستان کیفیت آثاری که دست مشتری می دهند اهمیت چندانی ندارد و برایشان فقط درآمد مهم است . بنده و امثال بنده هم اگر چنین طرز فکری داشتیم الان وضعیتمان خیلی بهتر از این حرفها بود . اما بنده به شخصه وقتی برای تهیه محصولات جدید به بازار می روم ، عناوین را سبک-سنگین می کنم که ببینم می توانم آنها را به عنوان یک محصول خوب به مشتری ام معرفی نمایم یا خیر؟ و اگر نتوانم خودم را نسبت به فیلمی مطمئن نمایم آن محصول را اصلاً برای فروشگاهم تهیه نمی کنم .
    بارها پیش آمده در مراجعه به پخش کنندگان متوجه شده ام خود آنها هم هیچ شناختی نسبت به بسیاری از عناوینی که از تهران برایشان ارسال می شود ندارند و فقط سعی دارند این عناوین را به هر شکل ممکن به خرده فروشانی نظیر بنده تحمیل نمایند (و تازه ای کاش بعد از عدم استقبال مشتریان ، حاضر می شدند این عناوین را پس گرفته و به تهران مرجوع کنند!) همین شرکت هنرنمای پارسیان ، یک سال قبل چند عنوان فیلم کلاسیک قدیمی به بازار عرضه کرد! بنده همان روزی که این عناوین به دست پخش کننده رسید آنجا بودم و دیدم بنده خدا با چه ذوق و شوقی منتظر رسیدن کارتون های جدید بود و در تعداد نسخه بالا هم سفارش داده بود اما وقتی جعبه ها رسید و گشوده شد بنده با دیدن عناوین ، فروشنده را نسبت به کلاهی که سرش رفته آگاه کردم! مثلاً یادم هست درباره یکی از آن فیلم ها به وی گفتم این فیلم زمانی ساخته شده که پدربزرگ شما هنوز به دنیا نیامده بوده است! البته عناوین خوبی هم در بینشان بود ، مثلاً “چیتی چیتی بنگ بنگ” را برای آرشیو خودم تهیه کردم . اما این که بعضی از شرکت های تهران درخصوص محصولات خود اطلاع رسانی کافی نمی کنند و خیلی از پخش کنندگان هم اطلاع چندانی از عناوینی که عرضه می کنند ندارند یکی از دلایل اصلی بی اعتمادی مشتریان به شبکه محسوب می شود .
    در مورد نسخه نرم افزاری “دانشگاه هیولاها” به نظرم هر بلایی سر عرضه کننده این عنوان بیاید حقش است! بنده همان پارسال که این عنوان وارد بازار شد و درباره اش در سایت ها خواندم هم خودم نیاوردم و هم به مشتریانم درباره اش هشدار داد . عید نوروز که این انیمیشن با دوبله و کیفیت عالی پخش شد خیلی به دلم نشست و شدیداً مشتاق مشاهده مکرر آن بودم . اتفاقاً همین هفته قبل که به بازار رفته بودم گفتم حالا که نسخه دیگری به شبکه نیامده بگذار یکی از همین بگیرم شاید آنقدرها هم که گفته می شود بد نباشد! و خیلی بیشتر از آنکه تصور می کردم بد بود به طوری که تماشای آن را فقط برای ده دقیقه تحمل کردم!

    • دوست عزیز این شغل ما یک صنعت است که بجز بار فرهنگی و اسلامیش بار اقتصادی هم دارد تمام فیلمهای که شما تشخیص میدی که خوبه هم پول بالاش رفته و تولید یک فیلم خوب یعنی پول خوب خرج کردن برای آن وقتی یه فیلم جدید از شهاب حسینی در فروشگاه میاد خوب میفروشی تا یه هنر پیشه رده پایین . خوب این آقای شهاب حسینی که مفتی بازی نمیکنه برای اینکار هم اگه کسی وضعش بهتره برای اینکه سرمایه گذاری بیشتری کرده شما اگه در ماه ۲۰۰ فیلم بیاد ۱۰۰ تا انتخاب میکنید. اما من ۲۰۰ عنوان را حداقل ۵۰۰ عدد از هر کدام میگیرم خوب حساب کن سرمایه گذاری بین من و شما فرق میکنه خوب باید درآمد هم فرق کنه.
      کیفیت آثار سیینمایی و محتوایش در جای دیگر تایید میشود و خوشبختانه بار مسئولیت اینکار روی دوش من وشما نیست.
      اگر به من بود که یه دونه سوپر مارکت را اجازه فروش فیلم نمیدادم که بودن آنها باعث نزول کیفیت آثار سینمایی شد هرچی به سوپر مارکت بدهی میفروشه از نخ و سوزن گرفته تا فیلمهای ویدیویی خوب حالا که من دستم بجایی نمیرسه حداقل باید تفاوتی احساس بشه برای مشتریان از این رو فروشگاه باید سرمایه گداری روی عناوین جدید و گذشته بشه که از سوپر مارکتها گذر کنیم.
      اولا هیچ مرکز پخشی نمیتونه عنوانی تحمیل کنه چیزی که زیاد مراکز پخش هست اگه مشکلی داشتید با شرکتها درمیان بزارید مراکز دیگه را معرفی کنند. .
      اون عناوین کلاسیک رو راست میگی من هم یادمه فروش خوبی نداشت الان هم بازم از این عناوین میاد اما شرکت هنر نمای پارسیان همیشه نسبت به مرجوعی عنوان ها مساعدت میکنه این مشکل شرکت نیست مشکل اون مرکز پخشه که کم کاری کرده.
      عنوان دانشگاه هیولاها هم بخاطر اینکه در یک دوره کارتونها که در شبکه خانگی توزیع میشد با فرمت ویدیویی و رایانه ای بود هنرنمای پارسیان اشتباه در نوع تولید کرد که خودشون هم متضرر شدن و در همان روز هم تمام توزیع را جمع آوری کردن من ۵۰۰۰ تا خریدم یک ساعت بعد از شرکت آمدن و بردن و خیلی هم عذر خواهی کردن.

      • دوست و همکار عزیز ، به هر حال بنده با بی اعتمادی که به برخی شرکت ها دارم ، فیلتر خودم را هم برای انتخاب عناوین اعمال می کنم . تازه کی از آقای شهاب حسینی گله داره؟ ایشون فیلم بازی کنن بیاد بازار بنده روی چشمم می گذارم . مشکل از بازیگرانی مثل علی صادقی است که حاضرند بخاطر پول هر کاری بکنند و مشتریان را نسبت به بازار بی اعتماد می کنند!
        اما در مورد مراکز پخش ، بنده نمی دانم شما در کدام شهر فعالیت می کنید ، اما در اصفهان حداقل در یکی-دو سال گذشته دیگر امکان به کار بردن چنین تمهیدی وجود ندارد! البته نه اینکه کار بدی کرده باشند اتفاقاً بنده الان راضی تر هستم تا چند سال پیش که پخش کننده های اصفهان آنقدر با هم درگیری داشتند که سر و صدایش به تهران هم می رسید . الان اینها یک گروه متشکل هستند که اسم خودشان را گذاشته اند مجمع نمایندگان توزیع اصفهان . سیاست هایشان را با هم هماهنگ کرده اند ، اگر یک عنوانی را حاضر باشند مرجوع کنند همه این کار را می کنند و اگر نخواهند ، هیچکدام نمی کنند . در ضمن فکر کردید بنده چطوری هفته قبل دانشگاه هیولاها را خریدم!؟ هنوز در قفسه هایشان کلی موجودی دارند!

        • من نماینده پخش تهران هستم و دوستان قدیمی اصفهان مرا میشناسند.اما من اینو مطمئنم که ما مراکز پخش با وجود شما میتوانیم ادامه کار بدهیم راضی نکه داشتن مشتری از اصول اولیه کسب وکاره

  • بهترین موسسه قرن ۲۱ بود که فیلم های بسیار زیبایی به همراه هنر اول پخش و توزیع کردند امیدوارم همین روند ادامه پیدا کنه و ما یک فیلم محصول ۲۰۱۴ رو بجای اینکه از اینترنت دانلود کنیم با دوبله و قانونی تماشا کنیم اینجوری خیلی عالی تره

  • آقای روابط عمومی! آیا اسم خود شما واقعیست که از من طلب اسم واقعی می کنید؟ ما هنوز مفتخر نشدیم که اسم واقعی شما را بدانیم! هرچند که اسم من مهدی است. در ضمن من نامی از ریو ۲ نبردم. و طبق همین گفته شما مشخص شد که بیشتر عناوین دست قرن ۲۱ بوده. شکایتی از این قضیه ندارم. فقط میخوام دلیلش رو بدونم.
    و خیلی مایلم که حداقل یه نسخه از قرارداد اورجینالی رو که با یکی از شرکتهای فیلمسازی معتبر دنیا و نه دلالان دست چندم لبنانی، برای خرید رایتشون بستید رو در این سایت قرار بدید تا صحت ادعاتون ثابت بشه. البته این درخواست رو قبلا هم یه دوست دیگه ای از شما داشت و شما جوابی براش نداشتید!
    آقای محمد گرامی، شرکت هنرنمای پارسیان به جز چند سریال درپیت و به شدت بچه گانه مثل پونی کوچولو و گارفیلد و دره توت فرنگی و لاکپشتهای نینجا چه عناوین انیمیشنی مطرحی رو در یک سال گذشته عرضه کرده؟ آخرین کار عنوانشون جنگاور بود که اون هم با کیفیت پرده ای دادن و کلاه ملت رو برداشتن!
    اصلا آقای روابط عمومی اگه واقعا رایتی وجود داره پس چطوریه که همین عنوان جنگاور یا تن تن قرن ۲۱ با کیفیت پرده ای توزیع شدند؟
    لطفا یک بار برای همیشه با خودتون و با مردم صادق باشید!!!!!!!! رایت اصلی با کیفیت پرده ای؟؟؟؟؟

    • اگر قبلا دقت می کردید، آقای حسین حاجی بیگی وظیفه سخنگویی پخش هنر اول را بر عهده گرفته اند. ضمنا از جمله مخاطبان محصولات شبکه گروه های سنی خردسالان هستند که هنرنمای پارسیان با عناوینی که شما به شکل تحقیر آمیزی از آنها یاد کرده اید، همواره به نیازهایشان توجه کرده است. عناوین مورد اشاره در بین بچه ها پرطرفدار هستند. پیشنهاد می کنم در صورت موافقت دوستانم در هنر اول یا سینما ۲۴ به دعوت آنها طی ملاقاتی اسناد خرید عناوین خارجی را با دقت مطالعه کنید. مشروط به آنکه کمی تا قسمتی به زبان انگلیسی آشنا باشید.

      • جناب آقای فروتن عزیزتر از جان، منم که عرض کردم اون انیمیشنا بچه گونن و خودتون کاملا بهتر از من میدونید که میزان فروش انیمیشنهای عنوانی که در نظرات قبلیم نام بردم اصلا قابل مقایسه با این انیمیشنهای بچه گونه نیست. هنرنما زمانی بیشتر انیمیشنهای عنوان رو توزیع میکرد. الان اصلا برای من مهم نیست که حالا بازار روی کاکل قرن ۲۱ داره میچرخه و هنرنما به حاشیه رفته. به قول آقا امین هر بلایی سر بعضیا بیاد حقشونه. من فقط میخوام بدونم که چرا هیچوقت عدالت رعایت نمیشه و موسساتی که ارتباطات کمتری دارن و از کانالهای خاصی استفاده نمیکنند همیشه در حاشیه قرار میگیرن. اگه اشتباه نکنم در همین سایت یا شایدم یه جای دیگه خوندم که قراره پخش آثار عنوان به مساوات بین همه موسسات توزیع بشه. چون ضامن اصلی بقای موسسات همین آثارند و باقی آثار گمنام، اگر ضرر ندن سود چندانی هم ندارن!
        جناب فروتن عزیز زبان انگلیسی و دانش من در حدی هست که بتونم یه قرارداد خارجی رو بخونم و اورجینال بودنش رو تشخیص بدم. خوشبختانه به لطف پیشرفتهای فناوری، تمام موسسات بزرگ دنیا هم الان کانال ارتباطی دارن و به راحتی آب خوردن میشه ازشون استعلام گرفت.
        البته اگه واقعا قراردادی وجود داشته باشه!
        و باز هم سوال آخرم رو تکرار میکنم که اگه واقعا رایت اصلی خریداری میشه پس چرا اون آثار با کیفیت پرده ای توزیع شدن؟! واقعا دلیلش چی بود؟ دلیلش چیه که بعی از همین موسسات مورد حمایت شما کاراشونو در پشت نقاب نرم افزار و با اسم شرکتهای کاذبی مثل آفرین رسانه ماندگار بیرون دادن؟ دلیلش چیه که وقتی اثر عنوانی اکران میشه از طریق چند موسسه به چند گروه دوبله سفارش داده میشه و همه در تکاپو هستند که با عجله دوبلش کنند و دوبله اونا زودتر مجوز بگیره؟ چرا همه آثار عنوان با کیفیت پرده ای در ایران داره دوبله میشه؟ فقط تو رو خدا نگید اینطور نیست. دیگه این رو همه میدونن که تقریبا تمام انیمیشنهای عنوان در استودیوهای دوبله با همون کیفیت پرده ای ترجمه و دوبله میشن. و بعدها صدا روی نسخه با کیفیت تر قرار میگیره. واقعا اگه رایت اورجینالی در میان هست چه نیازی به اینهمه عجله و شتاب هست؟!!!

        • مهدی عزیز
          شما چرا از مدیریت هنرنما این سوال را نمی پرسید ؟ چرا ؟
          شما که دم از ارتباط میزنید راحت تر بفرمائید چه ارتباطی ؟
          کی با کی ؟ کی با کجا ؟
          پیشنهاد بعدی این است که وزارتخانه محترم ارشاد میزی را برای جنابعالی برای صحت رایت های خارجی در نظر بگیرند .
          خوشبختانه مورد تقسیم عناوین میجر هم که ظاهرا کنسل شده است . خدا رو شکر .
          ضمنا هیچ موسسه آثارش رو در قالب نرم افزار ارائه نمیده . علت اینکه عناوینی درقالب نرم افزار ارائه شدند چیست ؟
          شما جواب این سوالات را از مسئولین وقت بپرسید .
          در مورد دوبله عناوین انیمیشن نیز حق با شماست که باز جواب این سوال را نیز شما باید از مسئولین وقت بپرسید ؟
          با سپاس .

    • دوست عزیز من بعنوان یک نماینده قدیمی که با تمام شرکتها به صورت خیلی نزدیک و دقیق کار میکنم .نکاتی که میخوام بدونید اینه که اولا تا حالا موارد زیادی بوده که یک عنوان توسط ۲ تا شرکتی مدعی به صاحب عنوان بودن مطرح شده که در این موارد هرکدوم تمام مدارک خود را ارئه میکنند تا مراحل قانونی را طی شود. و حق به حق دار خواهد رسید الان هم اتحادیه خودشون را دارند که بهتر و زودتر میتونن این مسیر را طی کنند.
      دوم اینکه برخی از شرکتها با اینکه صاحب عنوان هستند اما بدلایل خودشون عناوین رو به هم واگذار میکنند.
      سوم اینکه طبق قوانین برای دریافت مجوز کارتون و فیلم خارجی و هندی به عملکرد شرکتها در خرید فیلمهای ایرانی درجه بندی کیفی و مبالغ ضرر وزیان آنها توجه میکنند.
      چهارم عرض کننم شرکت قرن ۲۱ یک شرکت قدیمی با چندین سال تجربه هستش که فراز و نشیب های خود را طی کرده ودر میان شرکتهای یک شرکت با پشتوانه مالی خوب است با اینکه در سه سال گذشته این شرکت دو پاره شد و نیمه از بدنه آن با نام قرن جدید جدا شد اما خودش را بخوبی ترمیم کرد که الان مورد بحث قرار کرفته.
      عملکرد گذشته قرن ۲۱ در خرید عناوین مثل الانش هست دقیق و عالی که من فکر میکنم آقای جعفری بسیار باهوش عمل میکنه وبیشتر موارد عناوین خوبی را انتخاب کرده اگه سایت قرن را دیده باشید . و عناوین ایرانی و خارجی هالیوودی را ببینید متوجه بهتر خواهید شد.
      پنجم اینکه هنرنمای پارسان با اینکه مدیران جوان دارد اما یک تیم پر تلاش هستند با تمام سختی ها الان جزو ۳ پخش کننده اصلی قرار دارند. هنرنمای پارسیان اگه صاحب عنوانی باشه خودش وکیل داره و حتما میتونه ضرر خودشو پس بگیره. پس اینکه این عناون برای چه کسی هست در آخر برای مشتری نهایی فرقی نمیکنه برای من وشما هم فرقی نمیکنه الان هنرنمای پارسان هم بعد از این چند سال دارای عناوین آرشیوی بسیار خوبی هستش
      که اگه عجله نکنید در آینده بازم آوازه هنرنمای پارسیان را زیاد خواهی شنید با عناوین خوبش

    • دوست عزیز من و شما میدونیم که ایران تحریم هستش بعد شما انتظار دارید که از واسطه لبنانی وترکیه ای و اماراتی نخرند؟ برن مستقیم تو شرکت های هالیودی بخرند بعد هم سندش رو بیارند نشون من و شما بدند؟فکر کنم کمی عصبانی هستید و با دقت و منطق سخن نمیگید. اگه این فیلم ها از کشور مبدا خریداری بشه با هزینه بالای آن بعد من وشما یک فیلم و باید ۳۰ دلار حداقل بدیم (به تومان خودتون حساب کنید)یا یک شب اجاره کنیم ۵ دلار بدیم بنظرت می صرفه ؟الان شرکتها که از همون بقول شما دلال لبنانی دست چندم میخرند باید چند تا فیلم بدرد نخور هم بردارند که بعضی از آنها حتی ارزش دوبله و تولید هم نداره و باطل شد و جزو هزینه های شرکت هست. در مورد پرده ای بودن بعضی از عناوین هم راست میگی اما همین پرده ای بودن هم در فیلمهای زیر نویس هست که بعضی ها میخرن بعد ممکنه اگه خیلی حال کرده باشند نسخه با کیفیت هم بخرند برای آرشیوشون.یه مثال میزنم فیلم هرکول ۲۰۱۴ که الان پخش شد کلی از مشتری های ما نخریدن و گفتن نسخه زیر نویسش را فروختند و اشباع هستند . خوب با اینکه ما به شرکتها فشار میاریم برای بروز بودن فیلمهای جدید خارجی اما بازم در مقابل فیلمهای قاچاق ناتوانیم.بالاخره این شرکتها به نماینده های خود و فروشگاه های خود متعهدند باید سود آنها تضمین باشه
      حالا مشتری های فیلمهای رسانه ای هم اگه یک فیلم پرده ای گرفت که کلی هم زحمت برای دوبله و پوشش میکشند . حالا یکم هم حق بدند که حداقل با اینکه تحریم هستیم باز میتونیم فیلم های روز دنیا را با سلامت اخلاقی و زبان پارسی ببینیم.
      میدونید بالای چند هزار فروشگاه رسانه ای در کشور وجود داره (بدون سوپر مارکت) که هر روز منتظر عناوین جدید هستند که بتونن مشتری های خود را داشته باشن. حالا یکی بگه فیلم فقط با کیفیت یکی بگه فیلم فقط خرید از هالیوود با مدرک یکی بگه هندی بدون رقص و آواز نباشه فایده نداره یکی بگه کارتون چرا پوشش میدن یکی بگه این عنوان برای یه شرکت دیگه هستش خوب اونوقت این چند هزار فروشگاه چیکار بکنند؟
      یکم بجای این داستانهای که آخرش هم معلومه بحث بار فرهنگی فیلم ها و انتقاد از سناریو فیلمها بشه بیشتر کمک به سینمای کشور میکنیم تا اینکه این فیلم و کارتون خارجی کیفیتش خوبه یا بده مال کیه همه این ها مال بیگانه هستش و بعد یه مدتی خوب یا بدش و افتخاراتش به خودشون بر میگرده.اینجا ما میمونیم مشکل سینمایی خودمون

    • با سلام
      در جواب سوال مهدی و امیر حسین .
      دوستان عزیز
      نیازی به مطرح کردن اسم ها نیست همین که یک نفر مسئولیت پاسخگوئی را از جانب موسسات برعهده دارند و پاسخگوی دغدغه های شما هستند کافی است .
      بیشتر عناوین دست قرن ۲۱ بوده است بله ؟ اینگونه بوده است بله . همه موسسات در خرید حقوق آثار خارجی مختار هستند و میتوانید از هر نقطه و از هر کمپانی در جهان خرید کنند .
      در ارتباط با صحت حقوق های خریداری شده نیازی به ارائه آن نیست در جائی که میبایستی ارائه شود که همانا وزارت محترم ارشاد هست ارائه شده است .
      چنانچه شما نیاز دارید بفرمائید تا بصورت حضوری تقدیم شود .
      ضمنا چنانچه جناب فروتن صلاح بدانند نسخه ای از قراداد خرید حقوق فیلم ها برایشان ارسال خواهد شد .
      در جواب سوال آخر بایستی عرض کنم از ترس نابود شدن سرمایه گذاشته شده بابت خرید حقوق آثار و همچنین دوبله و توزیع توسط دزدان اینترنتی و …. برخی عنوان ها با کیفیت نامطلوب توزیع شده اند و یا مواردی که قبلا توسط مدیریت محترم موسسه قرن ۲۱ توضیح داده شد .
      مورد آخر اینکه در حال حاضر پاسخگوی سوالات دوستان عزیز در واحد فروش , روابط عمومی و سایت اینترنتی موسسه از موسسه قرن ۲۱ خواهم بود .
      در مورد موسسه همکار سینما ۲۴ نیز فکر کنم جناب حاج بیگی عهده دار این مسئولیت باشند .
      با سپاس و امیدبه اینکه جواب سوالاتتان را گرفته باشید .
      موسسه قرن ۲۱
      روابط عمومی
      اخباری

  • سلام به مسئولان هنر اول
    برام یه سوال پیش اومده در سایت هنر اول زده شده دو فیلم باجگیر و گریز از هنر اول در روز اول مهر توزیع شدند ولی هنوز توزیع نشده!!!!!پس کی توزیع میشوند؟
    ممنون

  • با سلام .دو عنوان مذکور توسط شرکت پارس مدیا،پخش تخصصی موسسه سینما ۲۴،توزیع شده است.البته به علت برخی مشکلات،توزیع شهرستان ها با یک روز تاخیر ،انجام گردیده است.

  • با سلام .جناب آقای فروتن موسسه سینما ۲۴ آمادگی دارد قرارداد خرید فیلم های خارجی خود را به افراد حقیقی و حقوقی واقعی،عرضه نماید،همانطور که این قرارداد ها به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل شده است.همچنین اگر دوستان مطلع مواردی را در رابطه با شرکت های دست چندم لبنانی می دانند ،بفرمایند تا در خریدهای آتی مورد توجه قرار گیرد.به نظر می رسد این گونه کامنت ها از فعالان در زمینه دوبله غیر مجاز و یا عرضه کنندگان انیمیشن در قالب نرم افزار سرچشمه می گیرد.

  • جناب آقای پدرام. از سعه صدر و منطق شما در جواب دادن سپاسگزارم.
    اینطور که از صحبتهای شما فهمیدم، توزیع پرده ای بعضی از آثار به دلیل مقابله با قاچاق و دانلود فیلمهای زیرنویس دار و اینجور چیزاست. اما سوال اصلی من اینه که چطور ممکنه یه شرکت فیلمسازی، حتی از طریق واسطه های لبنانی و اماراتیش (که البته در صحت و سقم اعتبار این واسطه ها هم تردید وجود داره) رایت اصلی و واقعی اثر خودش رو با کیفیت پرده ای بفروشه؟ همه عزیزانی که در این پست پاسخگوی من بودن، به نوعی دارن این مسأله رو می پیچونن و از دادن جواب مستقیم به این سوال طفره میرن. من نوعی اگه صاحب رایت اصلی یک فیلم باشم، چطور ممکنه اون فیلم رو با کیفیت پرده ای بفروشم؟!!! این با هیچ عقل و منطقی جور درنمیاد!
    و سوال دوم اینه که وقتی هیچ قانون کپی رایتی در ایران وجود نداره و موسسان به راحتی میتونن آثار روز دنیا رو از اینترنت دانلود کنن (که میدونم و میدونید اکثر قریب به اتفاقشون همین کارو می کنن) دیگه چه نیازیه به اینکه کلی بابت رایتش به اون واسطه های لبنانی و اماراتی و ترکیه ای پول بدن؟؟!!! مگه اینهمه کاری که در ایران دوبله شده همشون دارای مجوزن؟
    مثالی میزنم: انیمیشنی مثل پاندای کنگفوکار یا رنگو یا ماشینها ۲ و یا حتی فیلمهایی مثل هابیت و غیره، با چند دوبله مختلف از کانالهای مختلفی مثل ویدیو رسانه، شبکه ۲، شبکه پویا و شبکه پنج پخش شدند. دوبله هر کدوم هم با اون یکی فرق داشت! یعنی شما میخواید بگید تک تک این عزیزان رفتن برای دوبله این آثار به طور مجزا رایت خریدن؟
    یک بار برای همیشه بیایم قبول کنیم که مساله خرید رایت در ایران در اکثر موارد، ادعای دروغینی بیش نیست.
    ضمنا امیدوارم به تک تک سوالات من به طور جداگانه و با همون بیان شیواتون پاسخ بدین.

    • مهدی جان قبلا وقتی فیلم خریداری میشد از کمپانی های اصلی یک نسخه هم از فیلم و صدا و غیره داده میشد فکر کنم بتا کم میدادن .اما در این چند سال با تحولات سیاسی منطقه ایران قادر به انجام اینکار نبود .خوب من فکر میکنم این خریدها که الان انجام میشه ۱۰۰% طبق قوانین داخلی هست .اما شاید برای فروشنده خارجی کمی مشکلات باشه که بخواد مستر اصلی در اختیار بزاره جون بعضی از فیلم ها که اکران میشوند بعد از چند ماه میتوانند در قالب دی وی دی یا هرچی به فروش برسند. اما در ایران اکران وجود نداره برای همین بسته بودن این بازار در داخل می فروشند اما گارانتی نمیدهند مگر به زمان خود برسه . از اینجا ه که زیر نویس کننده های ما هم که ماشاالله از جت هک سریعتر هستن عرصه را برای شرکتهای ما تنک میکنند. حالا مهدی جان وقتی مادر نیست آدم با زن بابا میسازه. بازم دستشون درد نکنه یه فیلم میتونیم بفروشیم اگه این هم نباشه سفره ما خالی تر میشه

    • جناب اخباری عزیز
      در مورد عناوین میجر جواب خودمو گرفتم. پس قضیه کنسل شده. و هرکس بتواند بیشتر کار میگرد.
      اون نرم افزاریها هم بی بهره از حمایت بعضی از موسسات نبودن! من شرور ۲، frozen، دانشگاه هیولاها، ماداگاسکار، عصر یخبندان ۴، غارنشینان، توربو و … . البته ظاهرا حساب شما و هنر اول پاک است و چیزی از اون ماجراها نمی دانید. خیلی هم عالی.
      علی ایحال امیدوارم بودم جواب سوالات مطروحه در نظر آخر منو به طور خیلی شفاف بدین و من رو به مسئولان مربوطه ارجاع ندهید!

      • دوست عزیز
        شما از مسئولینی که در حال حاضر سمت دارند بپرسید : که آیا به عناوینی که دارای حقوق خریداری شده نباشد مجوز خواهند داد ؟ محصولاتی که به گفته شما دانلود میشوند .
        البته ناگفته نماند مدت زمانی است که کمپانی های مختلف به مانند گذشته دیگر مستر فیلم ها را برای ما نیز ارسال نمیکنند البته به درخواست خود ما و بجای آن مستر را در سرور اختصاصی خود آپلود و برای دانلود با یوزر و پسورد اختصاصی در اختیار ما قرار میدهند .
        چه بسا اگر امکانش بود نمونه ای را برای شما ارسال میکردم .
        همین دو سه روز پیش بود که مستری را به مدت یک هفته با حجم ۱۲۶ گیگا بایت برای عرضه و دریافت مجوز دانلود کردیم .
        در ارتباط با دوبله های گوناگون هم بایستی عرض کنم حساب سازمان از دیگر واحدها و موسسات جداست .
        در صورت که شخصیت واقعی جنابعالی مشخص باشد به شخصه تمامی رایت های خریداری شده را برای مشاهده در اختیار شما خواهم گذاشت .
        والسلام .

  • به جای این بحث ها بیایید خوشبینانه به سینمای خودمون بنگریم به فیلم موفق چ از نظر صدا و تصویر بیایید شاد باشیم به خاطر کاربرد پرده ابی و سبز و CGI بسیار خوب به صدا برداری حرفه ای و یک آفرین و خسته نباشید بگیم به تیم صداگذاری فیلم چ که با این امکانات رضایت فوق العاده در تماشاگر ایجاد می کنند در سینمای روز دنیا که سرش بحث هست صدا گذاری بخش بزرگی رو در بلاک باستر ها ایفا می کند به همراه جلوه های ویژه میدانی و بصری و هم چنین استفاده از طناب به سبک ماتریکس در شهر موش ها…

  • روابط عمومی هنر اول با سلام
    گفته بودید در مهر فیلمهای جیب بر خیابان جنوبی – متروپل- زندگی مشترک محمودی -اذر شهدخت “به نقل از اقای اخباری “-رو توزیع میکنید . اگر اینطور باشه باید هفته ایی یک عنوان در مهر توزیع کنید . که ۴هفته مهر پر بشه . ایا هنوز روی حرفتون هستید. اگر اتفاق جدیدی در مورد توزیع این عنوانها افتاده بگویید ممنون .

  • با سلام.فیلم جیب بر خیابان جنوبی به علت اختلافات تهیه کننده و کارگردان فعلا بلاتکلیف است.فیلم زندگی مشترک آقای محمودی و بانو قرار بودهفته آینده توزیع شود که به علت مخالفت سازمان سینمایی ،جهت حمایت از سینماهای شهرستان ها ،به ۱۵ مهرماه موکول گردید.مجوز متروپل صادر شده و این فیلم در حال آماده سازی جهت توزیع می باشد.فیلم آذر ،شهدخت….. نیز در مرحله اخذ مجوز است.

  • این آقا یا خانم…یه جوری در مورد انیمیشنهای عرضه شده قبلی در قالب نرم افزار حرف میزنه که انگار نه انگار خودشون در ارتباط با معاون قبلی مرکز رسانه های دیجیتال کانال اصلی توزیع این جور کارا توی بازار بودن…

  • سلام به روابط عمومی هنر اول
    ممکن است بفرمایید فیلم جاده چه زمانی توزیع میشود؟
    و چرا دیگر در پشت کاور فیلمها اسامی مدیر دوبلاژ درج نمیشود؟لطفا زین پس اسامی مدیر دوبلاژ فیلمها را مانند قبل در پشت کاور فیلمها بنویسید.ممکن است؟
    و اینکه آیا بزودی آنونس محصولات جدیدی رو در سایت زیباتون اضافه خواهید کرد؟
    سپاسگزارم از شما که پاسخگوی هواداران خود هستید.

  • دوست عزیز این فیلم ها اصلا در بازار فیلم ندیدم اگه نمونه هست به من حتما نشان دهید. من که قکر نمیکنم کاپیتان آمریکا اصلا مجوز بگیره خودت بهتر میدونی که یک فهرمان با نام آمریکا سمبل کشور آمریکاست همینچور که در ایران شهید حسین فهمیده هستش برای همین یک نوع تبلیغ بیکانه هستش این با سوپرمن ومرد عنکبوتی فرق داره این اشاره مستقیم با پرچم کشورش داره حالا آمریکا نه هر جای دیگه کلا با دیدگاه وطن پرستی جور نیست

    • این همکار عزیزمان وبلاگ خوبی دارند که محصولات جدید را معرفی می کنند :
      http://miadfilm.mihanblog.com/

      اما در مورد کاپیتان آمریکا ، بنده هم حرف شما را قبول دارم اما گفتم شاید با این ترفندهای عجیب و غریبی که بعضی از شرکت ها بلدند بشود یک کاریش کرد! به هر حال از مجموعه فیلم های ابرقهرمانان مارول فقط همین دو فیلم کاپیتان آمریکا دوبله نشده و از آنجایی که بدون دیدن فیلم اول بعضی از شوخی های فیلم انتقامجویان نامفهوم است و در فیلم دوم هم غیر از کاپیتان آمریکا ، چند شخصیت کلیدی دیگر داستان هم حضور دارند ممکن است در زمان پخش قسمت دوم انتقامجویان (سال آینده) خلا داستانی برای مشتریانی که این فیلم را ندیده اند پیش بیاید! گفتم به هر حال شرکت ها یک نگاهی به سوژه داشته باشند!

  • با سلام. جناب آقای فروتن خدا را شکر که از میان قسم های حضرت عباس ،دم خروس پدیدار گشت.این کامنت های موسسات ویدیو رسانه های همکار ادامه همان ادعا های تاریخ گذشته است که به قصد کسب منافع بیشتر مطرح می شود.هنوزفراموش نکرده ایم که جنابعالی نیز در زمانی آماج تهمت های این زیاده خواهان بودید.حکایت این گندم نمایان جو فروش حکایت آن دزدی است که در میان جمعیت فریاد دزد دزد سر می دهد تا جماعت را به سوی دزد های خیالی رهنمون سازد.این بحث ها در اتحادیه و وزارت ارشاد به نتیجه نرسیده است،این جا نیز سرانجامی ندارد.هر زمان هر یک از دوستان اعم از آقایان سید محمد،مهدی،امیر حسین و …. شهامت معرفی خود را داشتند به طور مبسوط کارنامه خود و موسسه محترمشان را به داوری افکار عمومی می گذاریم .

    • خطاب به روابط عمومی شرکت هنر اول
      برای مصرف کننده فرقی نمی کند امتیاز فلان فیلم را کدام شرکت خریده ، کدام شرکت تولید کرده و کدام شرکت توزیع کرده.
      اینگونه بحث های جنجال برانگیز و توهم توطیه گونه شما مربوط به فضاهای لابیگری است که هر شرکت که لابی قویتری دارد موفق تر هم هست.

  • با عرض سلام مجدد .
    دیروز گلرنگ رسانه چند عنوان خارجی به بازار داده که چشمگیر ترینش “سحرگاه سرخ” است یا همان RED DAWN ای که در لیست یک ماه قبل بنده بود . حالا باید دید با توجه به اینکه این پخش کننده سابقه چندانی ندارد آیا کیفیت دوبله و تصویر کار راضی کننده است یا نه؟ بنده که خیلی مشتاقم زودتر فردا بشود تا فرصت کنم فیلم را ببینم!

  • اگر واقع گرانه نگاه کنیم هریک از ما نسبت به منافع خودمون در مورد شرکت ها نظر می دهیم از جمله خود من). از نظر من شرکت دنیای هنر تا اینجا بهترین پخش بوده به دلایل زیر:
    1. مثل همیشه فراگیرترین بوده. به این معنا که هرجا که سر بچرخانید عناوینش را می بینید.
    2. حتی یک روز هم پخش سریال شاهگوش به تخیر نیفتاد. اتفاقی که در همه سریال های پیش از این از همه شرکت ها می دیدیم.
    3. تعهد نسبت به مراکز عرضه. به طوری که فکر نمی کنم کسی از این جهت متضرر شده باشد مگر اینکه خودش همکاری لازم نداشته.
    4. حجم بالای توزیع ها که فقط از عهده این شرکت بر می آید.
    5. سود رسانی حد اکثری با اختلاف زیاد نسبت به شرکت های دیگر. به واسطه حجم بالای توزیع ها.

  • سردبیر جان سلام:
    اولا من تازه با این تارنما آشنا شدم. اینکه تاحالا کجا بودم هم باید بگم در تهران بودم زیر سایه شما
    دوما در آغاز نظرم گفتم که ، هرکس نسبت به منافع خودش نظر داده . میگید نه ؟ لطفا با این نگرش برگردید و نظرات را از اول بخوانید.
    سوما از خوش آمدگویی شما هم سپاسگذارم

      • امیر جان یعنی چی((نسبت به بغض یه قدم به جلو باشه))؟؟
        درضمن نظر هرکی برای خودش محترمه ولی عقاید سیاسی من و تو با هم خیلی متفاوته ولی مهم ایه که هردو در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران است.
        در ضمن تو در سایت تالش نیوز کامنت داده بودی؟معنی کامنتتو نفهمیدم لطفا تویح بده…

  • با عرض سلام خدمت کلیه دوستان گرامی
    احتراما به استحضار عزیزان دست اندرکار میرساند شرکت صنایع الکترونیک گلرنگ (گلرنگ رسانه) در راستای اهداف ارتقای سطح کیفی و نوآوری در شبکه نمایش خانگی اقدام به توزیع دیسک های blue _ ray به صورت استامپر با بالاترین کیفیت و قیمت استثنایی ۸۵۰۰ تومان برای مصرف کنندگان محترم نموده است. در حال حاضر ۷ عنوان فیلم و انیمیشن به صورت 3D و full HD به بازار عرضه شده که با توجه به خرید ۵۰ عنوان دیگر از کمپانی های مطرح دنیا از پشتیبانی کانداکتور خوبی تا پایان سال جاری برخوردار هستیم. هم اکنون بعلت از بین رفتن حاشیه سود فروشندگان دیسک های غیر مجاز بلو – ری مقاومت برخی از پایگاه های فروش را در خصوص کالای خود شاهد هستیم اما با ورود عناوین بیشتر به بازار و همیاری دوستان و اطلاع رسانی به مخاطبان این موج نو مخالفان این طرح را نیز با خود همراه می نماید. به امید ورود دیگر رسانه ها به امر خرید امتیاز فرمت های بلو – ری و همراهی آن در کنار نسخه های dvd , شرکت صنایع الکترونیک گلرنگ به عنوان تنها کارخانه دارای خط تولید Blue _ Ray در غرب آسیا و شرق اروپا آماده همکاری با موسسات برای ارتقای سطح فرهنگی و علمی مخاطبان و اثبات جایگاه این محصول در سبد خرید جامعه ایرانی می باشد.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید