روزانه های سینمایی
سمفونی موافقت نواخته شد

سمفونی موافقت نواخته شد

هنوز سال به نیمه خود نرسیده، شبکه نمایش خانگی ۴۲ فیلم ویدیویی به خود دیده است. اگر به همین روال از تنور فیلم های ویدیویی محصولات تازه ای بیرون آید، قطعاً سال ۹۳ را باید سال سلطه بی چون و چرای این گونه تصویری در شبکه دانست. حالا دیگر تعداد فیلم های ویدیویی بیش از دو برابر فیلم های سینمایی ایرانی عرضه شده طی همین مدت شده اند.

در چنین شرایطی شورای نمایش خانگی برای اینکه خیال همه را راحت کند، در یک نشست و برخاست با نمایش ۴ عنوان جدید و ساخت ۳ فیلم ویدیویی دیگر موافقت کرد. این هم سندش ملاحظه کنید:

در جلسه ۹ شهریور شورای پروانه نمایش خانگی با نمایش فیلم‌های :”دو شارلاتان نادان “به تهیه کنندگی عباس روزمه و کارگردانی رستم جهانگیری، “گروگان دو طرفه”به تهیه کنندگی و کارگردانی نصرت الله قاضی مقدم، “پاشنه بلند “به کارگردانی علی عطشانی و تهیه کنندگی پیمان عباسی، سریال عروسکی “کلاه قرمزی ۹۳ ق ۸ و ۹” به کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حمید مدرسی، سریال عروسکی “کلاه قرمزی ۹۳ ق ۱۰ و ۱۱” به کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حمید مدرسی و “خوابی برای محیا “به تهیه کنندگی و کارگردانی غلامرضا ابوالقاسمی در شبکه نمایش خانگی موافقت شد.

در ادامه همین موافقت ها؛ مجوز ساخت فیلم های زیر کف دست تهیه کنندگانش گذاشته شد:

“آخرین ماشین دنیا “به تهیه کنندگی و کارگردانی اسماعیل راد، “یکشنبه ،آکاردئون ،گلهای شمعدانی ” به تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی و کار گردانی شراره سروش و “نرد عشق “به تهیه کنندگی مجید احتشامی و کار گردانی مجید وحیدیان

موافقت ها به همین جا ختم نشد و شورا با نمایش ۹ عنوان فیلم خارجی یا همون اسمشو  نبر! هم موافقت کرد .

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۶ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با سلام خدمت آقای اخباری
    میتوانید زمان توزیع فیلمهای افسانه هرکول و بی مصرفها ۳ و ۳روز تا کشتار رو بگویید.
    مدیر دوبلاژ فیلم افسانه هرکول کیست؟
    سپاس و تقدیر از شما/

  • ببخشید گودزیلا ۲۰۱۴وشرور۲۰۱۴ کی عرضه میشه راستی می خواستم بدونم فیلم ترانسفورمرز ۴ و لاکپشتهای نینجا ۲۰۱۴ به شبکه نمایش خانگی میاد خیلی ممنون

  • راستی یادم رفت آخرین کشف هنر اول و سینما ۲۴ را به شما معرفی کنم . کشفی که بدون تردید عوامل کاشف این دو شرکت را مستحق جایزه نوبل می نماید! این کشف بزرگ این است : برخلاف تصور همه دنیا فیلم کاپیتان فیلیپس را پال گرین گرس کارگردانی نکرده بلکه این فیلم توسط استیو نایت (کارگردان فیلم قاتل فراری با بازی جیسون استتهام که چند هفته قبل توسط همین شرکت ها عرضه شد) ساخته شده است!

  • با سلام.احتراما بابت اشتباه فوق الذکر که در مراحل طراحی و چاپ اتفاق افتاده ،عذر خواهی می گردد.از جناب آقای امین نیز که به شرکت های هنر اول و سینما ۲۴ ارادت ویژه دارند،تشکر می گردد.

    • ببخشید آیا اشتباه به این بزرگی که نام کارگردان رو عوضی بنویسید قابل ببخشه؟ شما به جای معذرت خواهی باید کل فیلم رو از سطح شهر پاک کنید و بعد از تعویض کاور و نام کارگردان دوباره پخش کنید.

  • روابط عمومی هنر اول
    آیا شرکت سینما ۲۴ برای توزیع عناوین قدیمی(بی پولی، مخمصه، ستاره بود، بیست و سایر فیلم های قدیمی) بر روی DVD برنامه ای ندارد؟ این عناوین در بازار موجود نیستند و همچنان کسانی هستند که بدنبال این آثار هستند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید