روزانه های سینمایی
در شهر موش ها روزنامه هم منتشر شد

در شهر موش ها روزنامه هم منتشر شد

همزمان با اکران گسترده فیلم سینمایی شهر موشها ۲ و نزدیک شدن فروش فیلم به مرز یک میلیارد تومان در ده روز اول نمایش، ویژه نامه ای مطبوعاتی به ضمیمه یکی از روزنامه های کشور برای فیلم مزبور منتشر شد.(اینجا)

به موجب این گزارش ویژه نامه شرق موش ها دوشنبه ۱۱ شهریور به ضمیمه روزنامه شرق منتشر شده است. در این ضمیمه رایگان گفتگو با عوامل تولید فیلم از تهیه کنندگان تا صدا پیشگان مورد توجه قرار گرفته و جمعی از شخصیت های سیاسی – فرهنگی نیز در باره شهر موشها سخن گفته اند.

در این نشریه؛ مرضیه برومند در گفتگویی خواندنی پرده از نحوه همکاری محمد علی طالبی در فیلم سینمایی شهر موشها در دهه شصت برداشته و تصریح کرده است که وی صرفاً کارگردانی صحنه های بیرونی آن فیلم را بر عهده داشته است. به گفته برومند طالبی وقتی نام خود را به عنوان کارگردان در تیتراژ آن فیلم دید، شگفت زده شده بود.

خاطر نشان می سازد؛ مدتی قبل محمد علی طالبی و محمد رضا علیقلی(آهنگساز شهر موشها) به خاطر رعایت نشدن حقوق معنوی خود در ساخت فیلم سینمایی شهر موشها۲ گلایه هایی را با مطبوعات مطرح کرده بودند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • من امروز شاهد پخش سریال زیبای کمدی مدیرکل که محصول سوریه است از شبکه تماشا بودم که این سریال نزدیک به ده سال پیش برای اولین بار با دوبله گویندگانی چون حسین عرفانی-شهلا ناظریان-افشین ذی‌نوری-مرحوم اصغر افضلی-مهدی آرین‌نژاد-منوچهر والی‌زاده و… از شبکه ۲ سیما به روی آنتن رفت با رجوع به ویکی پدیای عربی متوجه شدم سری دوم این سریال در سال ۲۰۱۱ تولید شده ولی در ایران هنوز دوبله نشده است.می خواستم بدونم آیا دلیل مشخصی برای دوبله نشدن سری دوم این سریال است ؟
    لینک سری دوم این سریال در ویکی پدیای عربی:
    http://ar.wikipedia.org/wiki/%D9%8A%D9%88%D9%85%D9%8A%D8%A7%D8%AA_%D9%85%D8%AF%D9%8A%D8%B1_%D8%B9%D8%A7%D9%85_2

    • راجع به چرایی دوبله نشدنش چیزی نمی دونم ولی قسمت دوم این سریال رو من دیدم ،خبری از جذابیت سری قبلی در ان نیست ،در واقع بیشتر یک باز سازی از قسمت قبلیست و جذابیت تازه ای ندارد

  • با سلام . فردا سه شنبه ،۲۵ شهریور ماه،فیلم سینمایی چ به صورت سراسری توسط شرکت هنر اول توزیع می گردد.این فیلم توسط موسسه سینما ۲۴ تامین شده است.همچنین به اطلاع می رساند آنونس سری جدید محصولات شرکت هنر اول در سایت این شرکت قابل مشاهده می باشد.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید