روزانه های سینمایی
چپ پر هنرنما

چپ پر هنرنما

هفته آینده همزمان با توزیع فیلم سینمایی “طبقه حساس” توسط هنرنمای پارسیان، از آنونس عناوین جدیدد سینمایی ایرانی آن موسسه رونمایی خواهد شد.

علی اکبر قائنی نجفی مدیر عامل موسسه هنرنمای پارسیان در گفتگو با “روزانه های سینمایی” ضمن اعلام این مطلب اعلام کرد؛ در منوی دی وی دی فیلم “طبقه حساس”، بینندگان از برنامه های آینده و بزودی این موسسه مطلع خواهند شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فیلم های دیگری به جز عناوین معرفی شده در سایت موسسه، در دی وی دی “طبقه حساس” معرفی خواهند شد، گفت: بله برای بینندگان و همه علاقمندانی که فیلم ها و محصولات این موسسه را دنبال می کنند، خبرهای خوبی داریم.

وی در پایان گفتگو از همه دوستداران آثار سینمایی درخواست کرد، قبل از تماشای کار زیبای “طبقه حساس” از خرید های تازه موسسه مطلع شوند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۷ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • هنر نما نه خودش فیلم توزیع کرد نه گذاشت هنر اول توزیع کنه دهها بار گفتم این هفته هفته کردن ها ربطی ندارد به فروش فیلم .
    نمیدونم هنر اول با این تصمیم هنرنما چه میکنه وای اگر زمان توزیع چ عوض بشه ^^^ دیگه طاقت امروز فردا نداریم از اوایل تابستان میگنفیلمهای نوروز میاد بعد میبینیم وعدها با هواست.

      • (( من هدفم از تکرار این سوالات که مثلا این عنوان کی پخش میشه یا آن عنوان احتمال پخشش هست تنهااین است که جوابم را بگیرم چون بعضی موقعها می آقای اخباری و… می آیند ولی چون کامنت هایم در بین ۱۰ کامنتی که درگوشه صفحه هستند نیست سوالاتم را نمی بینند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید