روزانه های سینمایی
تبریک به خاطر کسب افتخار

تبریک به خاطر کسب افتخار

مدیر عامل موسسه پارس ویدیو نشان بهترین موسسه ویدیو رسانه را دریافت کرد. شب گذشته در جریان آیین گشایش دومین جشنواره فیلم ویدیویی یاس که درشهر نور مازندران برگزار شد،  جایزه و نشان برترین موسسه ویدیو رسانه در سال ۹۲ به مدیر عامل موسسه پارس ویدیو آقای محمود سلطانی اهدا گردید.

“روزانه های سینمایی” کسب این افتخار را به ایشان تبریک می گوید. موسسه پارس ویدیو ناشر اغلب فیلم های مسعود ده نمکی؛ اخراجی های ۲ و ۳، رسوایی و معراجی ها بوده است. این موسسه در سال جاری علاوه بر فیلم معراجی ها فیلم ویدیویی زمزمه را هم به بازار عرضه نمود.

خاطر نشان می سازد؛ در نخستین جشنواره فیلم های ویدیویی در خرداد سال ۱۳۹۱، موسسه قرن ۲۱ به عنوان بهترین موسسه دهه هشتاد، موسسه دنیای هنر به عنوان بهترین پخش کننده دهه هشتاد، موسسه هنرنمای پارسیان به خاطر عرضه با کیفیت فیلم جدایی نادر از سیمین و ریز موج سیستم به خاطر تولید و تکثیر مرغوب انواع لوح فشرده مورد تشویق قرار گرفتند.(اینجا)

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۵ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید