روزانه های سینمایی
حضور عوامل حرفه ای تضمین کننده کیفیت فیلم های ویدیویی

حضور عوامل حرفه ای تضمین کننده کیفیت فیلم های ویدیویی

توزیع سه فیلم ویدیویی(مرد خاکستری، آخر خط، بلوف ۲۰۱۴) با درجه کیفی ج در روزهای اخیر، باز هم به نگرانی ها از تداوم فیلم های بی کیفیت و نازل در شبکه نمایش خانگی دامن زد. با این حال حضور گاه و بی گاه عوامل حرفه ای سینما و تلویزیون در پشت صحنه تولیدات ویدیویی، امیدها برای عرضه آثار با کیفیت در شبکه را در دلها زنده می کند.

در حاشیه مصوبه اخیر شورای پروانه ساخت ویدیویی در هفته اخیر اینگونه می توان گفت: یک تهیه کننده-کارگردان تلویزیونی به جمع کارگردانان فیلم های ویدیویی پیوست. علی بهادر مستند ساز، تهیه کننده و کارگردان سیما، این بار کاری را مستقلاً برای شبکه ویدیویی می سازد. “شاهزاده و گدا” عنوان فیلم علی بهادر است. از بهادر پیش از این تله فیلم “قدم زدن در بهشت” را از سیما دیده ایم.

جواد نوروز بیگی تهیه کننده سینما لباس کارگردانی به تن کرد. بر اساس این گزارش؛ نوروز بیگی کارگردانی فیلم ویدیویی “معمای پرونده ققنوس” را بر عهده گرفته است. نوروز بیگی در کارنامه اش تهیه کنندگی فیلم های؛ خرس، سیزده ۵۹، من و زیبا، پروانگی و … را دارد.

همچنین یک کارگردان سینما ترجیح داد، تهیه کنندگی یک فیلم ویدیویی را نیز در کارنامه اش ثبت کند. کاظم معصومی کارگردان فیلم “طبل بزرگ زیر پای چپ”، این بار بر کارگردانی جوان جویای نامی به نام سعید جهانیان نظارت می کند. جهانیان بنا دارد “گروه سلمان” را جلوی دوربین ببرد.

 حضور افراد حرفه ای در فهرست مصو بات اخیر، نوید کارهای کیفی تری را برای شبکه می دهد.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۵ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با عرض سلام مجدد .
    آقای فروتن ، ببخشید که اینطوری می گویم اما اگر این عزیزانی که اسم آوردید پایشان به ساخت فیلم های ویدئویی باز شود که همین چهار تا مشتری هم می پرند! یک جوری از فیلم های خرس ، سیزده ۵۹ ، من و زیبا ، پروانگی و طبل بزرگ ، زیر پای چپ ، می گویید انگار آثار خیلی فاخر و پر مخاطبی بوده اند!!!

    راستی این فیلم نوزده بزرگتر از بیست را هم خوب شد نیاوردم ، چند شب قبل یکی از شبکه ماهواره ای پخشش کرد که یک کپی بسیار نازل و سردستی از فیلم درجه ۲ Run, Fatboy, Run بود ، آنقدر آشکار که یکی از بازیگران در اواخر فیلم عین همین عبارت را در دیالوگش به کار برد تا به اصطلاح سر نخ بدهد!

    باز هم ببخشید که اینطوری گفتم .

  • مجموعه پایانی انشــاءالله روز : شنبــه ۱ شهریــور ماه سال ۱۳۹۳ به طــور سراسری از طرف پخش توانمنـد کشور شرکت گلرنگ پخــش توزیع میشــود …
    لذا باید خاطر نشان کنم که مجموعه شوخی کردم…! مانند : شاهگوش نیست که ۲ روز قبل ارسال کنند و شب توزیع به دست ماه عوامل پخش و توزیع برسه توزیع شوخی کردم…! به گونه ای است که اگر بخواهنـد میتوانند در باربری پخش آن را متوقــف بکنند … اما توزیع شوخی کردم…! روز شنبه اول شهریور ماه به طور یقین در سراسر کشــور توزیع میشــود … ارسال : احتمالا ۵ شنبه و به طور یقین نیز اگر روز پنجشنبه ارسال نشه روز جمعــه از طرف گلرنگ پخش ( نمایندگی اصلی پخش شوخی کردم…!) در سراسر کشور پخش و توزیع میشــود …

  • جناب محمدی خسته نباشید ،خدا قوت ،برجا و رو به رشد باشید
    ممنون از اینکه در تشریح محسنات پخش خود ما را نقد میفرمایید

    • آقای معماری نمی خواهید بقیه انیمیشن ها و فیلم های اسکوبی دو را عرضه کنید؟
      چون از انیمیشن های سینمایی اسکوبی دو فقط تعداد معدودی در ایران عرضه شده است…

  • سلام جناب معماری کمی تعمل کنیدمتوجه میشوید هدف اقای محمدی چیست وشایدهم شخص مورئنظرروبشناسید.قطعاتوزیع منظم شاهگوش درزمانهای مقررمورداستقبال خریداران قرارگرفت شاید طولانی شدن مجموعه موردانتقادباشه..پخش توانمندگلرنگ!!!!!فکرکنم منظوردوستمون درزمینه محصولات غذایی وبهداشتی باشه وگرنه که درزمینه توزیع فیلم توفیقی حاصل نکردند وقافیه روباختند شنیده شده قصدفروش خط تولیدشان رو دارند…………

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید