روزانه های سینمایی
پرواز پروانه ها ادامه دارد

پرواز پروانه ها ادامه دارد

در جلسات اخیر شورای پروانه نمایش خانگی، برای فیلم های سینمایی: “چارسو” به تهیه کنندگی و کارگردانی فرهاد نجفی ، شرقی” و دونده زمین ” به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی علی رضا شجاع نوریبه کارگردانی و تهیه کنندگی  عبد الرضا منجزی مجوز صادر شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی؛ فیلم های ویدیویی “نغمه های محمدی” به کارگردانی شهرام علیدی، محمد رضا ثانی و سیاوش ابراهیم زاده و تهیه کنندگی محمد علی حسین نژاد، “حبیب“(تلویزیونی) به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی بهروز مفید، “گور به گور” به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی محمد رضا تخت کشیان، “فرزند افیون“به کارگردانی مجید جوانمرد و تهیه کنندگی حسن توکل نیا، “سه قدم تا حماسه” به کارگردانی ساسان نازی قمشلو و تهیه کنندگی امیر علی محمدی، “پیام سوق” به کارگردانی عباس رنجبر و تهیه کنندگی علی عزیزی، “پشت درهای بسته” به کارگردانی مسعود رشیدی و تهیه کنندگی علی یاور و “شرم” به کارگردانی و تهیه کنندگی عنایت الله قدوسی ،موفق به اخذ پروانه شدند.

همچنین سریال “کلاه قرمزی ۹۳” به کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حمید مدرسی، “مجله قشنگ پدر بزرگ” به کارگردانی عبد الرضا افشار زاده  و تهیه کنندگی پارسیان، “، ” “دوربین مخفی ۳” به کارگردانی امیر حسین قهرایی و تهیه کنندگی میثم معراجی، با دریافت مجوز بزودی در شبکه نمایش خانگی توزیع می گردند.

به موجب این گزارش؛ همچنین در این جلسات برای ۹ عنوان فیلم خارجی نیز پروانه نمایش صادر شد.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام آقای اخباری
    آیا فیلم گودزیلا و افسانه هرکول دوبله شده است؟مدیر دوبلاژ این فیلمها چه کسانی هستند؟
    ممنونم.

  • آقای میر مجیدی تــرو به خدا یـک تاریخ دقیـق از توزیع مجموعه پایانی شوخی کردم…! به ما بده ..؟؟ چرا سایت شوخی کردم…! بـروز نیســت ..؟؟ چرا پوستر را منتشر نـمیکنید … ؟؟؟ لطف کنید یه پاسخی بدهید ..؟؟؟با تشکر از آقای فــروتن لطفا تأییــد کنیــد …

  • بسم الله الرحمن الرحیـم:
    شبکه نمایش خانگی رسانه ی ملی میباشد و بعضی موسسه ها نیز با سوء استفاده از صبر مخاطب دارند همینطور به تأخیر هایشان ادامه میدهنـد لــذا تقاضای ما از موسسه گلرنـگ رسانه این است که لطفا مجموعه ی پایانی را در اولین فرصت و در رأس روز اعلام شده پخش کنید ..
    ما نیز همچــنان به صبر خودمان ادامه میدهیم ولی صبر نیز حد و حدودی دارد .. لطف کنید مجموعه پایانی شوخی کردم…! را توزیع کنیــد …
    لطفا آقای فــروتن این پیام را تأییـد کنید تا مسوولان گلرنگ و همینطور آقای میر مجیدی ببیننــد که صبر ما تــموم شـده …با تشکر

  • آقای فروتن پیامتان را متوجه شدم دیگر کامنت های سیاسی نمی دهم.

    عنوان آقای پیبادی و شرمن در عناوین آینده در ریو ۲ بود چون این انیمیشن از سه موسسه سینما ۲۴،هنراول و پرده نقره ای با هم عرضه شده اند می خواستم بدانم از کدام موسسه است و زمان عرضه اش کی است؟
    و عنوان لگو از کدام موسسه عرضه خواهد شد؟

  • با سلام.عنوان پیبادی و شرمن متعلق به موسسه فیلمسازان جوان می باشد و با توجه به اتفاقات اخیر، در اولین فرصت توسط شرکت هنر اول توزیع می گردد.

  • با سلام. اتفاق مورد نظر،انتشار دوبله غیر مجاز این عنوان توسط جمعی از دوبلورهای زحمتکش و همیشه در صحنه می باشد.

  • سلام خدمت روابط عمومی محترم هنر اول
    اگر ممکنه بفرمایید این هفته چه عناوینی توزیع خواهید کرد؟
    و اینکه آیا آنونسهای جدیدی به بخش بزودی سایتتان اضافه خواهید کرد؟چه زمان؟
    ممنون از شما.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید