روزانه های سینمایی
از کیسه اعتماد مخاطب خرج نکنید

از کیسه اعتماد مخاطب خرج نکنید

مدتی پیش از اطلاق عنوان سینمایی به فیلم ویدیویی “تنهایی” انتقاد کردیم و این عمل را از یک موسسه دولتی که باید الگوی سایر موسسات باشد، برازنده ندیدیم. “تنهایی” یک یا دو قسمت از یک مجموعه تلویزیونی بود که سال گذشته از شبکه پنج سیما پخش شده بود.

هنوز ده روز از توزیع فیلم در شبکه نمایش خانگی نگذشته بود که همین اصطلاحاً ورژن، به روی آنتن سیما رفت و معلوم شد که چقدر در این معامله بازی با احساسات مخاطب و تبعات آن، از نظر عوامل مسئول این فیلم کم اهمیت بوده است.

این اقدام همزمان شد با بازگشت فرامرز قریبیان از خارج کشور و صدای اعتراض او هم شنیده شد. در این میان حکایت کی بود، کی بود من نبودم، تکرار شد و هر کس توپ را به زمین دیگری انداخت. ناشر نسخه ویدیویی اثر ترجیح داد سکوت پیشه کند و تهیه کننده مجموعه از پخش تلویزیونی فیلم اظهار بی اطلاعی کرد.

بی شک ادامه این وضعیت شرایط را بغرنج تر کرده و همین اندک خریداران فیلم ها را از شبکه دور خواهد ساخت.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام آقای اخباری
    آیا فیلم گودزیلا و افسانه هرکول دوبله شده است؟مدیر دوبلاژ این فیلمها چه کسانی هستند؟
    ممنونم.

  • واقـــعا متأسفیـــم برای گلرنـــگ رســــانه من اولها که داشت ویلای من و گنج مظفر پخش میشـــد خیلی خوشحال بــودم والآنم وقتی دارم به کتابخانه ام نگاه میکنــم بازم خوشحال میشم چــون من هرشب از هر قسمتی از هر سریالی باشه میزارم و میبینم بعد از شام در طبقه ی دوم (خونه ی خودم) ولی الآن که دارم کــمی بیشتر فــکر میکنم و میبیــنم تصویر گستر پاسارگاد با اون پخش نا منظمش در قلب یخی اونقدر ما در باره اش حـــرف زدیـــم و الآنم باید درباره ی “””گلرنــگ”” حــرف بزنیــم … واقــعا متأسفـــم ما خانواده ای کلا چه طبقه ی اول و چه دوم و چه سوم از گلرنــگ دیگه متنفریـــــم … امیدوارم زودتر مجموعه پایانی را پخش کنند و ما از شرء این گلرنگ رسانه خلاص بشیـــم …با تشکر از آقای فــروتن

  • آقای فروتن لطفا راهنمایی ام کنید من هر روز به سایت رسمی شوخی کردم…! میروم و اعتراض میکنم … آیا مشکلی داره ..؟؟لطفا همه چیز را برایم شرح کنیـد : با تشکر از آقای فــروتن…

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید