روزانه های سینمایی
تردید در رسیدن به خط پایان

تردید در رسیدن به خط پایان

 نزدیک به یکماه از توزیع دی وی دی” آگاهی ” از مجموعه شوخی کردم گذشته است و هنوز اطلاعی از زمان عرضه آخرین قسمت این مجموعه در دست نیست.

به موجب این گزارش؛ عنوان حسن ختام مجموعه شوخی کردم اسم با مسمای “قسمت پایانی” است و کنجکاوی زیادی برای آگاهی از موضوع و محتوای آن وجود دارد. آنقدر می دانیم که مدتها پیش پروانه نمایش قسمت پایانی صادر شده است ولی تاخیر کم سابقه در توزیع قسمت باقی مانده سوال برانگیز است.

قلب یخی یکی از سریال های رقیب شوخی کردم در ماه رمضان به نقطه پایانی رسید و شاهگوش هم با قسمت های ۲۳ و ۲۴مهمان خانه های مردم شد. در یک ماه گذشته به روال سابق در فضای مجازی و در بین شبکه های اجتماعی آیتم های زیادی از مجموعه شوخی کردم بین کاربران به اشتراک گذاشته شد و مورد توجه آنها قرار گرفت.

آخرین خبری که رسانه ها در باره مجموعه تلویزیونی مدیری برای شبکه تهران منتشر کردند، خبر همکاری برادران قاسم خانی با مدیری برای نگارش سریال “اتاق عمل” بود که بعدها از سوی پیمان قاسم خانی تکذیب شد. همین رسانه ها در یکماه گذشته برایشان اهمیتی نداشت که چرا شوخی کردم برای رسیدن به نقطه پایانی دچار وقفه و تردید شده است و خبری از جایزه های نفیس وعده داده شده به خریداران در این مجموعه نیست.! تجربه سالها حضورم در نمایش خانگی می گوید که خبرنگار و نویسنده حرفه ای در حوزه نمایش خانگی نداریم و پاسخگو نبودن مسئولان امر در دو سال گذشته نیز به بی انگیزگی خبرنگاران برای سرکشی به زوایای محتلف این حوزه دامن زده است.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با سلام و احترام
    مجموعه‌ی دوازدهم که آخرین مجموعه فصل اول این سریال است تقریبا یکی-دو هفته‌ای است که آماده تکثیر شده است. با توجه به پایان این مجموعه و فاصله‌ای که برای عرضه‌ی برنامه‌های آینده از این دست، دست کم تا فصل پاییز به وجود می‌آید، قرار بر این شد قرعه‌کشی دوم و سوم همزمان با هم برگزار شده و گزارش آن در مجموعه ی پایانی منتشر شود. در هفته‌های اخیر برای هماهنگی حضور دست‌ اندرکاران و بازیگران سریال تلاشهای زیادی شد که به علت تراکم کاری این عزیزان، موفقیت‌آمیز نبود و نزدیکی مراسم شب‌های قدر نیز برگزاری قرعه‌کشی پایانی این مجموعه را به هفته‌ی آینده موکول کرده است.
    اطلاع‌رسانی مقتضی به محض نهایی شدن زمان انجام خواهد شد.

    با تشکر

  • آقای میر مجیدی سلام
    با تشکر پاسخ شما نه تنهادلیل تاخیر در توزیع قسمت پایانی را توضیح نمی دهد بلکه زمان مشخصی را هم برای انجام این کار اعلام نمی کند. به نظرتان جمع نشدن عوامل سریال برای برگزاری مراسم قرعه کشی دلیل موجهی است.؟!

  • با سلام و احترام
    همانگونه که استحضار دارید شرایط شبکه نمایش خانگی مدتی است که بحرانی است و در این چند ماهه اخیر ما نیز به نوبه‌ی خود شرایط متفاوتی را تجربه کرده‌ایم. و بخشی از این تاخیرها نیز معلول برنامه‌ریزی نامناسبی است که انجام شده است. ما در هر حال متعهد به توزیع مجموعه پایانی و برگزاری قرعه‌کشی ها هستیم و سوابق قبلی نیز موید انجام تعهدات در این مجموعه است. امیدوارم اواسط هفته‌ی آینده مراسم قرعه‌کشی را داشته باشیم و پس از آن توزیع مجموعه دوازدهم.

    با سپاس

    • “یک پایان تلخ، بهتر از یک تلخی بی پایان است…”
      شوخی کردم…! این بخشی از دیالوگ‌های مجموعه دوازدهم”پایانی” است.

      بالاخره به پایان فصل اول مجموعه شوخی کردم…! نزدیک می‌شویم. امروز چهارشنبه اول امرداد سال ۹۳، از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۵:۳۰ قرعه‌کشی ویژه خریداران نسخه اصلی سریال برگزار خواهد شد. که مرحله نخست شامل همه عزیزانی است که کدهای قرعه‌کشی مجموعه اول تا ششم را بطور کامل ارسال کرده‌اند و مرحله دوم نیز با اندکی تغییر، برای اینکه انتظار مخاطبان بیش از این طولانی نشود الزامی به ارسال کد مجموعه دوازدهم ندارند و این مرحله شامل همه مخاطبانی خواهد شد که کدهای قرعه‌کشی مجموعه اول تا یازدهم را بطور کامل ارسال کرده‌اند.
      گزارش تصویری این مراسم در مجموعه دوازدهم و دیگر کانال‌های ارتباطی موسسه گلرنگ رسانه با مخاطبان بلافاصله درج خواهد شد. تماس با برنده فقط در این مدت انجام خواهد شد و در صورت عدم پاسخ برگزیدگان در هنگام تماس، بلافاصله برای گزینش نفر بعدی در مراسم اقدام خواهد شد. به غیر از نام و آشنایی مختصر، هیچ‌گونه اطلاعات دیگری از برنده پرسیده نخواهد شد و موسسه گلرنگ رسانه مسئولیتی در قبال سو‌ء استفاده احتمالی دیگران نخواهد داشت.

      گلرنگ رسانه

  • من برای این اخبار را اول در سایتمان میزارم بعد برای شما لینکشو میزارم چون هم بازدید سایت بالابره هم افراد زیادی را با تالش آشنا کنم.

  • چند روز قبل در سریال مدینه در صحنه ای که مسافرخانه بلبل را نشان میداد آهنگ زهره یار که آهنگ تیتراژ پایانی شاهگوش از رادیو مسافرخانه می آمد…

  • امسال آقای عطاران خیلی پر ارند انگار..میتونید فیلمهایی که از ایشون تو سال ۹۳ اکران شده است را نام ببرید؟

  • جوایز سریال «شوخی کردم» قرعه کشی شد

    مرحله نهایی مراسم قرعه کشی جوایز ویژه سریال «شوخی کردم» روز چهارشنبه یکم مرداد ماه در محل سالن کنفرانس گروه صنعتی گلرنگ برگزار شد و برندگان دو دستگاه خودروی ۲۰۶ مشخص شدند.
    در این مراسم محمد مهدی اندرز، مجرد، ۲۱ ساله و اهل تهران و صالح سلیمی ۲۵ ساله، مجرد و اهل تهران دو دستگاه خودروی ۲۰۶ را از آن خود کردند.
    برنده نخست این قرعه‌کشی یکی از دوستداران سریال «شوخی کردم» بود که کد قرعه‌کشی تمامی ۶ مرحله اول سریال را تا روز اول مرداد ماه به موسسه گلرنگ رسانه پیامک کرده بود.
    دومین خودروی ۲۰۶ نیز به یکی از همراهان سریال «شوخی کردم» رسید که کد قرعه‌کشی تمامی ۱۱ مجموعه‌ی سریال را از ابتدای پخش سریال تا اول مرداد ماه پیامک کرده بودند.
    جمعی از عوامل سریال «شوخی کردم» در این مراسم حضور داشتند که دو بازیگر این مجموعه رضا نیکخواه و عارف لرستانی فرآیند قرعه‌کشی را به انجام رساندند.
    گفتنی است از اولین مجموعه سریال «شوخی کردم» جوایز متنوعی با مسابقات پیامکی به دوستداران این سریال تعلق گرفته است.
    لازم به ذکر است جوایز این سریال همچون سریال «ویلای من» با ضمانت مؤسسه گلرنگ رسانه اهدا شد و بار دیگر این موسسه به تعهدات خود در قبال مخاطبان جامه عمل پوشاند.

    لینک خبر:
    http://shookhikardam.tv/fa-ir/1393/05/sk-award-winner/

    گزارش ویدیویی:
    http://www.aparat.com/v/G7ORE

  • آقای میر مجیدی ببخشید از شما سوالی داشتم آیا مراحل تکثیر و اماده سازی برای توزیع صورت گرفته شده است؟ و اگر در روز های آینده توزیع خواهد شد چه روزی و اینکه آیا تأخیری در پی داریم یا خواهیم داشت ؟ با تشـکر (دستیار دوم نماینـدگی پخش و توزیع محصولات شبکه نمایش خانگی استان آذربایـجان غربی)

    • با سلام و احترام
      به دلیل قرار گرفتن گزارش قرعه‌کشی هنوز تکثیر نشده است.در هفته‌ی جاری تکثیر می‌شود و هفته‌ی آتی بعد از تعطیلات عید فطر ان‌شا‍‍‍‍‍ءا… توزیع خواهد شد.
      اگر اجازه بدهید، روز توزیع را پس از نهایی شدن اعلام خواهیم کرد.همانطور که میدانید این چند روزه عناوین مهم دیگر نیز توزیع خواهند شد.

      با سپاس

  • آقای میر مجیدی ببخشید مزاحمتون میشم .. یک سوال دیگر داشتم اگر زحمت نشد جواب دهید:
    سـوال:پوســتر مجـموعه پایانی تکثیر شده و اگر تکثیر شده لطفا در سایت رسـمی شوخی کردم…! قرار دهید ..؟
    با تشکر از آقای میــر مجــــیدی

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید