روزانه های سینمایی
سایت انجمن در خواب زمستانی

سایت انجمن در خواب زمستانی

با گذشت نزدیک به یک صد روز از انتشار آخرین مطلب در سایت انجمن موسسات ویدیو رسانه، پایگاه اطلاع رسانی انجمن به روز رسانی نشده است. قطع همکاری مدیر روابط عمومی انجمن با آنها نهاد صنفی، احتمالا" دلیل اصلی رکود  فعالیت های خبری انجمن می باشد. همچنین اهتمام اعضا برای تاسیس اتحادیه صنفی موسسات ویدیو رسانه زیر نظر اتاق بازرگانی ایران(تهران) عامل دیگری برای کاهش فعالیت های انجمن طی ماههای اخیر بوده است. همانطور که پیشتر نیز گفته شده است، ساماندهی پخش و توزیع محصولات شبکه با محوریت اتحادیه در حال انجام است. در آینده مشخص خواهد شد که مدیران موسسات ویدیو رسانه از بین دو گزینه ساختاری، انجمن صنفی و اتحادیه صنفی کدامیک را برخواهند گزید.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • جناب آقای فروتن
    در چندین مرحله از شما سوال داشتم که چرا با گذشت بیش از ۵ سال از آغاز فعالیت اتحادیه صنف عرضه محصولات فرهنگی در استانها در تهران هنوز اتحادیه تشکیل نشده است آیا مورد خاصی دارد که تا کنون این عمل صورت نگرفته است خیلی برایم مهم است بدانم زیرا با اتحادیه فروشندگان کالای صوتی و تصویری تهران که در حال حاضر اتحادیه همگن برای عرضه محصولات فرهنگی می باشد صحبت کردم مطالبی گفتند  میخواستم انشالله این دفعه  پاسخ سوالم را بیابم  ممنونم

    • همکارانم در استان تهران باید بیشتر از این موضوع با خبر باشند. احتمال می دهم در تهران به اندازه شهرستانها اتحاد یا همبستگی بین اعضا نباشد و اقتدار و نفوذ رییس اتحادیه مانع از استقلال صنف فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی شده باشد.

  • بر اساس قانون نظام صنفی در استان نهران چنانچه تعداد ۳۰۰نفر پروانه کسب عرضه محصولات فرهنگی از اتحادیه همگن داشته باشند و درخواست اتحادیه مستقل صورت گیرد آن اتحادیه حتما شکل خواهد گرفت و فقط همکاری ارشاد در استان تهران می طلبد که امیدوارم با پیگیری شما این امر مححق شود و مقداری از این نابسامانی ها اصلاح گردد زیرا تا زمانی که در پایتخت اتحادیه ائی وجود نداشته باشد در دیگر استانها هر چه تلاشی صورت گیرد بی فایده است

    • آب کم جو تشنگی آور به دست. در شش سال گذشته چنین درخواست و نیازی را از اعضای رسته صنفی فروشگاه ها در تهران ندیده ونشنیده ام.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید