روزانه های سینمایی
سینما ۲۴ حقوق ویدیویی یک اثر تحسین شده سینمایی را خرید

سینما ۲۴ حقوق ویدیویی یک اثر تحسین شده سینمایی را خرید

اختصاصی روزانه های سینمایی- هفته گذشته بود که پخش هنر اول وعده داد در ابتدای هفته آینده با اعلام نام یک فیلم که توافق خرید آن نهایی شده است، مخاطبان را غافلگیر خواهد کرد.

امروز این وعده محقق شد. به موجب خبر ارسالی از سوی روابط عمومی موسسه سینما ۲۴؛ این موسسه حقوق نمایش خانگی فیلم “چ” را خریداری نموده است و این فیلم نیمه اول مرداد ماه در شبکه نمایش خانگی توسط شرکت هنر اول توزیع می گردد.

بعد از توزیع فیلم ارزشمند ملکه که در نوبت پخش قرار گرفته است، “چ” دومین اثر سینمایی تحسین شده است که دو ماه پس از پایان اکران عمومی آن در شبکه نمایش خانگی کشور توزیع می گردد.

روزانه های سینماییی حسن انتخاب موسسه سینما ۲۴ را به مدیریت و کارکنان آن موسسه تبریک می گوید.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳۶ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • امیدوارم واقعا نیمه اول مرداد توزیع بشه.
    مثل فیلم ملکه نشود که موسسه هنر اول اواخر اردیبهشت وعده توزیع آن را داد و گفت تا چند روز دیگر منتشر میشود ولی هنوز که وارد تیرماه شده ایم خبری از این فیلم مانند ۲سال گذشته نیست.

  • اقای فروتن
    در این پست و پست قبلی درباره توزیع های فیلم ایرانی هنر اول مطلب نوشتید ولی اسمی از خط ویزه نبردید ایا زمان توزیعش که تو بوق و کرنا کرده بودن نیمه تیر باز عوض شده یا سرجاش محفوظه؟

  • با سلام .به اطلاع می رساند فیلم ارزشمند ملکه در حال آماده سازی می باشد و قطعا سه شنبه هفته آینده به صورت سراسری توسط شرکت هنر اول توزیع می گردد.

  • با سلام .جناب میلاد عزیز ،تاریخ دقیق توزیع فیلم خط ویژه در شبکه نمایش خانگی طی روزهای آینده از طریق واحد بوق و کرنای شرکت هنر اول اطلاع رسانی می گردد.

    • روابط عمومی شرکت هنر اول
      لطفا به واحد بوق و کرنای شرکت هنر اول بفرمائید در صورت امکان برای آثار خوبی مانند ملکه، خط ویژه و کلاشینکف متعلقاتی مانند پشت صحنه و گفتگو با عوامل قرار دهند. با تشکر

  • سلام جناب آقای فروتن چند روز پیش فیلمی به اسم پیشنهاد بی شرمانه از شرکت هنر هشتم پخش شد اسم قبلی این فیلم پیشنهاد به یک نقاش مرده بود که چند سال پیش از سوی موسسه قرن ۲۱ پخش شده بود و چندین بار هم از شبکه های مختلف تلویزیونی پخش شده واقعا کدوم مرجع نظارتی به این امر رسیدگی میکنه من یک ویدئو کلوپ هستم واقعا جواب مشتری نمیتونم بدم دیگه هیچ کس به ما اعتماد نمیکنه اصلا چرا روی جلد این کار نزده پخش مجدد که هم ما و هم مشتریها تکلیف خودمون بدونیم

  • اسم فیلم پیشنهاد بی شرمانه به نقاش مرده بوده که از موسسه ی جوانه ی پویا در سال های اوج این موسسه پخش شده بود. آقای فرهاد هم اگر از این موضوع اطلاع داشتند اصلا نباید این فیلم را از پخش خریداری و در مغازه ی خود می گذاشتند.

  • با سلام .جناب آقای برون عزیز اگر زورمان به صاحبان آثار برسد و مواردی همچون زیر نویس های مختلف،پشت صحنه و …. موجود باشد حتما برای جلب رضایت مخاطبان در فیلمها گنجانده می شود . در همین رابطه به اطلاع می رساند فیلم چ از جمله آثاری است که با بهترین کیفیت به همراه زیر نویس های متعدد،پشت صحنه کامل، گفتگو با عوامل،چگونگی ساخت جلوه های ویژه و ….عرضه می گردد .

  • با سلام .به اطلاع می رساند موسسه سینما ۲۴ حقوق نمایش خانگی یکی دیگر از فیلمهای قابل اعتنا و پر سر و صدای سال ۹۳ را خریداری نموده است که طی روزهای آینده در رابطه با نام فیلم مذکور و تاریخ توزیع آن اطلاع رسانی می گردد.

    • ضمن تشکر از پاسخگویی تان امیدوارم این فیلم یکی از فیلم های اشباح یا متروپل باشد. ضمنا تمنا می کنم مقداری از تیراژ محصولات خود را به تولید به صورت حرفه ای (قاب DVD پلاستیکی) اختصاص بدهید (بطور مثال ۱۰ درصد تیراژ فیلم چ را). مطمئن باشید پاسخ خوبی از مخاطبان و علاقه مندان خواهید گرفت.

  • خدا کنه تمام این فیلمها در این تاریخ ها عرضه بشه .
    به طور کلی اینقدر بدقولی از موسسات دیدیم که اگر فیلمی تاریخش در تمام سایتها اعلام بشه بازم نمیشه روش امید داشت نمونه اش همین فرزند چهارم تاریخ اولیه ۱۹ خرداد- تاریخ بخش ۳تیر
    یک تشکر هم از موسسه های سینما ۲۴ و هنر اول بخاطر این که در این وانفسای عرضه نکردن فیلم خوب ایرانی این موسسات نمایش خانگی رو دارن نجات میده دمتون گرم خدا خیرتون بده

  • با سلام
    خدمت روابط عمومی محترم هنر اول
    اولا با تشکر به خاطر پخش عناوین مطرح جهان.
    در ضمن من می خواستم پیشنهادی رو مطرح کنم که ممکن است همانند موسسه قرن ۲۱ در پشت فیلمهای خارجیتان اسامی دوبلورها رو بنویسید یا لااقل اسم مدیر دوبلاژ فیلم رو در ابتدای هر فیلم خارجی قرار دهید ….ممکن است؟
    فیلم کلمبیایی پروانه گرفته است؟
    هفته ی آینده چه عنوان خارجی پخش خواهید کرد؟
    در بخش بزودی های سایت محصولات جدیدی اضافه نخواهید کرد؟
    با تشکر از هنر اول بهترین پخش ایران.

  • با سلام
    خدمت روابط عمومی محترم هنر اول
    اولا با تشکر به خاطر پخش عناوین مطرح جهان.
    در ضمن من می خواستم پیشنهادی رو مطرح کنم که ممکن است همانند موسسه قرن ۲۱ در پشت فیلمهای خارجیتان اسامی دوبلورها رو بنویسید یا لااقل اسم مدیر دوبلاژ فیلم رو در ابتدای هر فیلم خارجی قرار دهید ….ممکن است؟
    فیلم کلمبیایی پروانه گرفته است؟
    هفته ی آینده چه عنوان خارجی پخش خواهید کرد؟
    در بخش بزودی های سایت محصولات جدیدی اضافه نخواهید کرد؟
    با تشکر از هنر اول بهترین پخش ایران.

  • با سلام.آقای سید مهدی سید محمدی عزیز،در رابطه با عنوان کلاه قرمزی ویؤه جام جهانی به اطلاع می رساند این عنوان به صورت آماده در اختیار شرکت هنر اول قرارگرفته و این شرکت دخل و تصرفی در آن نداشته است.اما از نظر حرفه ای شرکت توزیع موظف به پاسخگویی در رابطه با محصول فروخته شده می باشد.جنابعالی نیز اگر در این رابطه گلایه مند می باشید ،می توانید با شرکت هنر اول تماس بگیرید تا با استرداد مبلغ پرداختی و یا جایگزینی عنوان دیگر ،از شما دلجویی گردد.

  • با سلام.آقای همایون عزیز،پیشنهاد شما به واحد آماده سازی شرکت منتقل گردید.پروانه نمایش فیلم کلمبیایی صادر گردیده و این عنوان طی دو تا سه هفته آینده توزیع می گردد.هفته آینده نیز فیلمهای ملکه ،هانگر گیم ۲ و لذت انتقام در شبکه نمایش خانگی توسط شرکت هنر اول توزیع می گردد.

  • روابط عمومی هنر اول
    ضمن تشکر از پاسخگویی تان امیدوارم این فیلم یکی از فیلم های اشباح یا متروپل باشد. ضمنا تمنا می کنم مقداری از تیراژ محصولات خود را به تولید به صورت حرفه ای (قاب DVD پلاستیکی) اختصاص بدهید (بطور مثال ۱۰ درصد تیراژ فیلم چ را). مطمئن باشید پاسخ خوبی از مخاطبان و علاقه مندان خواهید گرفت

  • با سلام آقای فروتن چرا جوابهای کامنت من که توسط روابط عمومی محترم هنر اول پاسخ داده شده در صفحه اول در سمت راست قابل ملاحاظه است اما بعد از ورود دیگر مشاهده نمی شود؟

  • ممنون از پاسختان روابط عمومی هنر اول به امید موفقیت روزافزونتان….
    فقط یک سوال دیگر آیا عناوین جدیدی در بخش بزودی هایتان قرار نخواهید داد؟
    فیلم کاپیتان فیلیپس هم پروانه گرفته است؟
    ممنون از شما بهترین پخش ایران.

  • جناب هنر اول در مورد اینکه محصولاتتان را به صورت کم حجم ارائه میدهید بسیار متشکرم. امیدوارم همین روند رو ادامه دهید و هیچ وقت قاب پلاستیکی رو جایگزین فیلمهای کم حجم خود نکنید…باور بفرمایید قاب پلاستیکی ها جای بسیار زیادتری از فیلمهایی که الان توزیع میشود میگیرند….متشکر.

  • با سلام.آقای همایون عزیز پروانه نمایش فیلم کاپیتان فیلیپس دریافت شده و این فیلم در نوبت توزیع قرار دارد.همچنین به اطلاع می رساند روز شنبه ،۷ تیر ماه،می توانید آنونس فیلم ایرانی جدید موسسه سینما ۲۴ را در سایت شرکت هنر اول،محصولات-به زودی،مشاهده نمایید.

  • با سلام خدمت روابط عمومی هنر اول لطف کنید و جواب دهید که آیا آنونس های فیلمهای خارجی را نیز در بخش بزودی قرار میدهید؟؟؟؟؟چه زمانی این کارو می نمایید؟
    ممنونم….

  • خسته نباشید روابط عمومی محترم و خونگرم هنر اول با احترام از شما می خواهم که فیلمهایی که در هفته بعد(بعد از ملکه – لذت انتقام – هانگر گیم ۲ ) رو توزیع خواهید کرد را لطفا نام ببرید……
    همچنین ممنونم که اسامی مدیر دوبلاژ و مترجم رو در پشت کاور بسیار زیبا طراحی کردید فقط ممکن است که علاوه بر مدیر دوبلاژ اسامی چند دوبلور نقشهای اصلی نیز در پشت کاورهای فیلم درج شود مانند بی مصرفها ۲ – بتمن ۴ و ….ممکن است این کارو هم انجام دهید تا با دوبلوران گرامی بیشتر و بیشتر آشنا شویم؟لطفا این کارو هم انجام دهیدو…
    واقعا که بسیار پیشنهاد و انتقاد پذیرید درود بر شما.

  • با سلام .آقای حسین عزیز،فیلم خط ویژه در مراحل اخذ مجوز قرار دارد ،با دریافت پروانه نمایش در رابطه با تاریخ قطعی توزیع اطلاع رسانی می گردد.آقای همت عزیز روز چهارشنبه هفته جاری ،فیلم های توزیع هفته آینده شرکت هنر اول از طریق همین سایت اعلام می گردد.آقای همایون آنونس های فیلم های جدید به زودی در سایت شرکت هنر اول قار می گیرد.

  • با تشکر از جواب شما هنر اول میخواستم بگویم آیا پیشنهادم در مورد اضافه کردن اسامی دوبولرها مورد بررسی قرار گرفت؟آیا این کار رو نیز انجام خواهید داد؟و تشکر از شما که اسامی مدیر دوبلاژ رو در پشت کاور مینویسید امیدوارم که اسامی دوبلورهای اصلی رو نیز در پشت کاور فیلمها بنویسید تا کاملتر شود…ممکنه؟
    و سوال بعدی اینکه آیا این هفته آنونس های جدید خارجی رو در بخش بزودی قرار خواهید داد؟؟؟
    بسیار از اینکه پاسخگو هستید ممنونم.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید