روزانه های سینمایی
بزودی می بینید

بزودی می بینید

پروانه نمایش خانگی سه فیلم سینمایی ایرانی صادر شد. علاقمندان سینمای ایران می توانند در هفته های آینده فیلم های دل بی قرار به کارگردانی قربان محمد پور یکساعت بعد مهر آباد به کارگردانی مهرداد فرید و برلین منفی هفت ساخته رامتین لوافی پور را در شبکه نمایش خانگی مشاهده کنند.

به موجب گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی در نشست روز بکشنبه شورای ویدیویی ساخت فیلم نامه های : “از یاد نرفته ها”به تهیه کنندگی عباس رافعی و کارگردانی علی میرباقری و “یک عشق رویایی ” به تهیه کنندگی حمید نوری فام و کارگردانی عباس رزیچی، “چمدانهای خالی ”  به تهیه کنندگی مجید اسماعیلی و کارگردانی متین اوجانی و “خون مردگی ” به تهیه کنندگی رضا هاشمی و کارگردانی امیراحمد انصاری مورد موافقت قرار گرفت.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۹ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با سلام.به اطلاع می رساند موسسه سینما ۲۴ حقوق نمایش خانگی فیلم پر فروش و ارزشمند را خریداری نموده که توزیع این فیلم نیمه اول مردادماه توسط شرکت هنر اول انجام می گردد. اطلاع رسانی در رابطه با فیلم مذکور روز شنبه ،۳۱ خردادماه ،از طریق سایت هنر اول صورت می گیرد.

  • با سلام به روابط عمومی موسسه هنراول
    من کلاه قرمزی در جام جهانی ۲۰۱۴ را خریدم که از موسسه هنراول اومده بود ولی بخش اعظمی از این برنامه متعلق به کلاه قرمزی ۹۲ بود همان قسمتی که رامبد جوان مهمان برنامه بود ولی من در اخبار خوانده بودم عادل فردوسی پور مهمان برنامه است حتی عکسش هم منتشر شده است.
    http://www.entekhab.ir/files/fa/news/1393/2/30/62858_397.jpg

    • در برنامه ۲۰:۳۰ پنجشنبه شب نیز به این مطلب اشاره شد که فاصله توزیع فیلم در شبکه ویدیویی و پخش آن در سیما ۲۴ ساعت بیشتر نبود و کلاه قرمزی بر سر خریداران فیلم رفت.!

  • با سلام.فیلم سینمایی ملکه هفته آینده به همراه فیلم هانگر گیم ۲ توسط شرکت هنر اول توزیع میگردد.در هفته جاری نیز انیمیشن جذاب فوسبال(مسابقه رو کم کنی)به همراه فیلم اکشن لذت انتقام عرضه می گردد.

  • با سلام .به علت مشکل پیش آمده در روند آماده سازی توزیع فیلم لذت انتقام به هفته آینده موکول گردید و به جای آن مجموعه کلاه قرمزی ۹۳ قسمت دوم توزیع می گردد.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید