روزانه های سینمایی
مجموعه های نمایش خانگی در بین نامزدهای دریافت تندیس

مجموعه های نمایش خانگی در بین نامزدهای دریافت تندیس

به گزارش روابط عمومی چهاردهمین جشن سینمایی و تلویزیونی حافظ، مجموعه نمایشی شاهگوش در شش رشته نامزد دریافت تندیس شده است.

به موجب این گزارش؛ سریال شاهگوش به کارگردانی داود میرباقری علاوه بر نامزدی در رشته های فیلمنامه، کارگردانی و بهترین مجموعه، در بازیگری مرد و زن نیز مورد توجه هیات های داوری این جشن قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید؛ حمید رضا آذرنگ، محسن تنابنده و خانم مرجانه گلچین به خاطر ایفای نقش در مجموعه شاهگوش در فهرست نامزدهای دریافت تندیس حافظ قرار گرفته اند.

خاطر نشان می سازد، سامان مقدم کارگردان دیگر مجموعه شبکه نمایش خانگی یعنی سریال قلب یخی در رشته کارگردانی با داود میرباقری رقابت دارد. در دوازدهمین جشن حافظ خانم الیکا عبدالرزاقی و مهران مدیری به عنوان بهترین بازیگران کمدی و مجموعه تلخ به عنوان بهترین مجموعه نمایشی موفق به دریافت تندیس حافظ شده بودند.

جشن سینمایی و تلویزیونی حافظ ۲۲ خرداد به دبیری علی معلم و از سوی ماهنامه دنیای تصویر برگزار می شود.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • متاسفانه مثل اینکه به جشنواره خصوصی هم نمیشه امیدوار بود
    اثار ی مثل پروانه،مادرانه،هوش سیاه،زمانه و….می توانستند نماینده هایی در لیست این جشنواره داشته باشند ولی نیستند و مثلا نیوشا ضیغمی هست
    در مورد شاهگوش هم با احترام اگر لیاقت این تعداد کاندید (به خصوص در بخش فیلمنامه )را داشته پس باید گفت جای خالی ویلای من هم به چشم می اید

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید