روزانه های سینمایی
زیبایی خرید فیلم در کنار کشک و دوغ

زیبایی خرید فیلم در کنار کشک و دوغ

رسول نجفیان می‌گوید: شبکه‌ی نمایش خانگی باید به عنوان یک اثر ارزشمند جای خودش را باز کند، آقای میرباقری همیشه به من می‌گفتند ابتذال دارد شبکه خانگی را می‌گیرد.

بازیگر سریال طنز «شاهگوش» در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبر گزاری دانشجویان ایران (ایسنا) بیان کرد: به ندرت اثری در شبکه نمایش خانگی می‌بینیم که ارزش‌ هنری داشته باشد. میرباقری همیشه می‌گفت، ابتذال دارد شبکه نمایش خانگی را می‌گیرد و باید خودش بیاید کاری طنز آن هم در اوج ارزش والا ارائه دهد. چنین کاری خطرناک است، برای همین است که میرباقری در کارش وسواس دارد و معتقد است که اگر وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود، باید از نظر فرهنگی و ارزشی کاملا مسلح باشد.

این بازیگر همچنین درباره‌ی تولید نیمه‌کاره‌ی برخی سریال‌های نمایش خانگی از جمله «قهوه تلخ» مهران مدیری خاطرنشان کرد: جناب مدیری از عزیزان من و از شخصیت‌های ملی و میهنی ما هستند، ایشان هیچ بدقولی‌ای نکردند. روند کار باعث شد که چنین اتفاقی بیافتد و به قرارهایی که گذاشته شده بود جامعه عمل پوشیده نشود. ما زمانی می‌گوییم آقای مدیری قصور کرده که جایزه را برداشته و در جیب خودش گذاشته باشد که هرگز چنین نیست. ایشان اصلا احتیاجی به این حرکت نداشت چون او محبوبیت خودش را دارد.

این بازیگر نسبت به اینکه برخی با فروش فیلم و سریال‌ها در سوپر مارکت‌ها مخالفند، انتقاد کرد و گفت: برخلاف تصور برخی از روشن‌فکر نماها، خیلی زیباست که خانواده‌ای در کنار کشک و دوغ و پفک، آثار فرهنگی را هم در سبد خریدش بگذارد.

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید