یکی از موسسات ویدیو رسانه که در آستانه دهمین سالگرد تاسیس خود قرار گرفته است، در ماههای اخیر تمرکز و تاکید خود را صرفاً بر ارائه و عرضه یک عنوان خاص گذارده است. این تصمیم باعث اتفاق جالبی شده است و رنگ و روی ویژه ای به سایت این موسسه بخشیده است.
اقتصاددانان در مذمت اقتصاد تک محصولی هشدارهای فراوانی داده اند و آن را بسیار مضر و آسیب پذیر دانسته اند؛ اما حکایت و قصه موسسات تک محصولی متفاوت است. چه بسیار برندهای معتبر که برخاسته از موسسات تک محصولی هستند و رونق و پیشرفت های بسیاری را برای صاحبان خود به همراه آورده اند. البته این ادعا در مورد موسسات تولید کننده مصداق دارد. به عنوان مثال در کشورمان تیم سرمایه گذار و سازنده “کلاه قرمزی” مثال خوبی برای تولید انبوه به روش تک محصولی است.
… به خبر برگردیم.(اینجا) را ببینید.
اضافه کردن نظر