روزانه های سینمایی
پروژه بعدی مدیری هم مشخص شد

پروژه بعدی مدیری هم مشخص شد

در همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد. اگر تا دیروز همه درها به روی مهران مدیری برای رفتن به جام جم بسته بود، حالا شبکه های تلویزیونی برای همکاری با او در نوبت انتظار هستند.

دیروز مدیر شبکه سوم سیما گفت:از آنجایی که مدیری، با شبکه پنج زودتر به توافق رسیده است، بعد از همکاری با این شبکه به شبکه سوم سیما خواهد آمد.!

بله به همین راحتی! ان مع العسر یسرا. پیام دیگری که از اظهارات مدیر شبکه ۳ استنباط می شود آن است که در سال های آینده کمتر مجالی برای بازگشت دوباره مدیری به شبکه نمایش خانگی دست خواهد داد. در ماه پیش روی پرونده همکاری مدیری با گلرنگ رسانه به اتمام می رسد و علاقمندان او باید به انتظار آغاز پخش اولین مجموعه او از سیما بعد شش سال وقفه باشند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با سلام به روابط عمومی گلرنگ رسانه
    و دعای سلامتی برای کارکنان موسسه گلرنگ رسانه،استاد مدیری و تمام عوامل سریال
    بنده یکی از طرفداران آثار استاد هستم و تا کنون اکثر کارهای ایشان را (تا آنجایی که سنم میرسه)را دیده ام قدیمی ترین صحنه هایی که از ایشان به یاد دارم متعلق به جنگ ۷۷ هست
    به نظرم پس از سریال قهوه تلخ که متاسفانه نصفه پخش شد و به اتمام نرسید توزیع مرتب ویلای من جای تحسین داشت اما متاسفانه تاکنون قسمت پایانی شوخی کردم عرضه نشده است با اینکه آنونس قسمت پایانی در سایت شوخی کردم موجود است و ما مطمئنیم که استاد این قسمت را ساخته اند ولی دلیل عرضه نشدن این قسمت را نمی دانیم
    از شما خواهش میکنم به این کامنت پاسخ دهید تا بیشتر از این وجهه استاد در بین طرفدارانشان تخریب نشود و بهانه ای به دست مخالفان ایشان ندهیم تا به شخصیت استاد بتازند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید