روزانه های سینمایی
از هیچ و پوچ تا اس ام اس دقیقه نود

از هیچ و پوچ تا اس ام اس دقیقه نود

شورای پروانه نمایش خانگی در غیاب فیلم های سینمایی ایرانی؛  با نمایش و توزیع عناوین ویدیویی تازه ای موافقت کرد. در فهرست مصوبات اخیر شورای نمایش خانگی نام های آشنای عباس رافعی، ابراهیم مختاری و عباس مردایان به چشم می خورد. رافعی کارگردانی و تهیه کنندگی فیلم جشن ایرانی، مختاری تهیه کنندگی فیلم بود و نبود یک محله به کارگردانی مینا سعیدی شهروز و مرادیان کارگردانی دل سپرده را بر عهده دارند.

دیگر فیلم هایی که در آینده توزیع می شوند عبارتند از؛  “زبرجد “به کارگردانی و تهیه کنندگی سید مجتبی اسدی پور ،”هیچ و پوچ “به کارگردانی مهدی فارغی و تهیه کنندگی علی رفیع پور شیر محله ،”اس ام اس دقیقه نود ” به کارگردانی و تهیه کنندگی امیر حسین عنایتی ،  “محله پدر بزرگ ق ۱” به کارگردانی عبدالرضا افشار زاده و تهیه کنندگی ویدیو رسانه پارسیان.

به موجب گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی ۵ عنوان خارجی نیز در فهرست مصوبات جلسه ۴ خرداد شورا دیده می شوند.

خاطر نشان می شود، توزیع فیلم سینمایی “شیفتگی” که تنها مصوبه سینمایی جلسه گذشته شورای نمایش خانگی بود به بعد از اکران فیلم موکول شد.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید