روزانه های سینمایی
پاسخ گلرنگ رسانه به ابهامات پیرامون شوخی کردم

پاسخ گلرنگ رسانه به ابهامات پیرامون شوخی کردم

روزانه های سینمایی: همانطور که پیش بینی می شد؛ موسسه گلرنگ رسانه سرمایه گذار و ناشر مجموعه “شوخی کردم” با ارسال جوابیه ای به کامنت ارسالی از سوی یکی از کاربران روزانه های سینمایی، واکنش نشان داد.

دراین جوابیه به موضوعاتی از جمله؛ دلیل وقفه در توزیع مجموعه، قرعه کشی و جوایز اعلام شده، ادامه پروژه شوخی کردم و سایت آن اشاره شده است. بخوانید:

 با سلام و احترام
بخشی از وقفه در توزیع مجموعه‌های اخیر شوخی کردم مربوط به روند صدور مجوزهاست. همانطور که جنابعالی نیز مطلع هستید ممکن است انجام اصلاحیه‌های ابلاغ شده اندکی زمانبر باشد و علی رغم صدور پروانه، تحویل و استفاده از آن با تاخیر همراه باشد.
در مورد جوایز و قرعه‌کشی نیز این موسسه تعهدات مشخص و ثبت شده دارد و ملزم به گزارش اجرای آن به ارشاد است. مراسمات انجام شده با دعوت از نماینده‌های رسانه‌های عمومی و مراجع نظارتی و قانونی مرتبط و حتی حضور شخصیتهای هنری و مورد اقبال مخاطبان انجام شده و گزارش تصویری آن نیز همواره منتشر می‌شود.
اطلاع‌رسانی‌های مربوطه علاوه بر سایت پروژه در سایت وزین روزانه‌های سینمایی نیز به بهانه‌های مختلف انجام می‌شود. سایت‌ قرعه‌کشی و سایت شوخی کردم در هفته‌های اخیر مختل شده بود که این مشکل برطرف شده و با پیام ذیل اطلاع‌رسانی شده است:
«مشکل سامانه قرعه‌کشی برطرف شده است و همه‌ی کدهای ارسالی باید در پروفایل اختصاصی شما ثبت شده باشد. لطفا از طریق فرم تماس با پشتیبانی قرعه‌کشی و مسابقات و درج شماره تلفن همراه، مشکل خود را مطرح فرمایید.
مهلت ارسال کدهای مجموعه نخست تا ششم تا ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲۲ اردی‌بهشت ۱۳۹۳ تمدید شده است. زمان قرعه‌کشی ویژه مرحله اول از طریق همین سایت اطلاع‌رسانی خواهد شد.»
برنده‌ی نخستین اتومبیل مسابقات و سرگرمی مربوط به مشترکان ایرانسل مشخص شده و به زودی اعلام خواهد شد. نخستین خودروی قرعه‌کشی ویژه خریداران نسخه‌های اصلی نیز به علت مشکلات پیش‌گفته‌ی سامانه قرعه‌کشی با کمی تاخیر انجام می‌شود و در مجموعه‌ی پایانی اطلاع‌رسانی خواهد شد. مرحله ی دوم نیز پس از توزیع مجموعه دوازدهم برگزار خواهد شد.
سایت شوخی کردم از ظهر روز جمعه ۱۹ اردیبهشت در حال به روزرسانی است و ان‌شاا… مشکلی تا پایان پروژه نخواهد داشت.
همانطور که در ابتدای شروع تولید مجموعه‌ی شوخی کردم عنوان شده بود، این مجموعه در فصل‌های مختلف تولید و عرضه خواهد شد که فصل نخست آن بجای ۱۸ مجموعه در ۱۲ مجموعه، نقطه‌ی پایانی خواهد داشت و شروع فصل جدید با طرحی نو و در آینده‌ای نه چندان دور اطلاع‌رسانی خواهد شد.

با سپاس- میر مجیدی سخنگوی گلرنگ رسانه

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • (شوخی کردم) اصطلاحی که وقتی کسی را رنجانده ایم از آن استفاده میکنیم و این مثال مصداق گلرنگ رسانه که با نحوه توزیع سریالش همه را رنجانده است.
    اما برسیم به سریال <>
    یکی از بهترین سریالهای شبکه نمایش خانگی که از بهترین کارگردان و بازیگر تاریخ تلویزیون ایران. یکی از پربازیگرترین سریالهای تاریخ ایران. سریالی که پایانی شیرین و زیبا داشت و خیلی ها به یک پایان خوب فکر کرده اند. اما بر خلاف اطلاعاتی که سایت رسمی شوخی کردم…! اعلام کرد پرونده این سریال طنز با خوش قولی بسته نشد. شاید جوایز داده شد ولی پخش منظم انجام نشد در واقع از مجموعه هفتم که اقتصاد نام داشت تاخیر ها شروع شد حالا یا بدلیل همزمانی با سریال شاهگوش یا علتهای دیگر…
    شرکت گلرنگ رسانه تا کنون بغیر از فیلم های نمایش خانگی سریالهایی مانند قهوه تلخ ، ویلای من ، گنج مظفر و شوخی کردم را توزیع کرده. قهوه تلخ نیمه کاره مانند. ویلای من منظم پخش شد. گنج مظفر هم قابل قبول بود. اما شوخی کردم دارای تاخیر های فراوان بود.
    اگه بخواهیم سریالهای شوخی کردم و شاهگوش را باهم مقایسه کنیم به دو صورت میشه مقایسه کرد.
    از نظر کیفیت :که به جرات میتوان گفت شوخی کردم قابل مقایسه با شاهگوش نیست. از نظر بنده شاهگوش یک سریالی میباشد که بسیار طولانی و کشدار شده که بازیگران مرتبا در حال تکرار خود هستند.
    از نظر توزیع شاهگوش قابل مقایسه با شوخی کردم نیست از همان قسمت اول تاریخ توزیع قسمت دوم مشخص بود اما شوخی کردم به اینصورت نبود. در واقع بین مجموعه ۱۱ و ۱۲ شوخی کردم تابه امروز ۶ قسمت از شاهگوش پخش شده است.
    طبق آخرین اخبار های ما شوخی کردم …! در هفته اول شهریور پخش خواهد شد (انشاالله)
    امیدواریم قسمت پایانی هر دو این دو سریال به نحو احسنت و با کیفیت خوب و بدون تاخییر مجدد پخش شود
    امیدواریم بازهم اتاق عمل بهترین طنز سیما شود.
    لطفا آقای فروتن این نظر را تأییــد کنید .

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید