روزانه های سینمایی
هوا بس ناجوانمردانه سرد است

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

توزیع فیلم خوب “روز روشن” به آینده موکول شد. به موجب این گزارش؛ نسخه ویدیویی فیلم سینمایی “روز روشن” ساخته حسین شهابی و تهیه کنندگی غلامرضا گمرکی به پس از پایان جام جهانی فوتبال موکول گردیده است. عقب نشینی تاکتیکی موسسات برای عرضه عناوین نسبتاً جذاب به خاطر بازی های جام جهانی احتمالاً فضای سردی را بر شبکه تا پایان بازی ها حاکم خواهد ساخت.

همچنین بنا بر اعلام روابط عمومی پخش هنر اول توزیع فیلم تاثیر گذار “جیب بر خیابان جنوبی” در هاله ای از ابهام قرار داشته و توافق قطعی برای عرضه آن در شبکه نمایش خانگی حاصل نشده است.

عوامل فیلم سینمایی “شب بیرون” اولین ساخته فرید سجادی حسینی نیز فعلاً قید نمایش خانگی را زده اند و دوباره راه اکران فیلم در سینماها را پیش گرفته اند.

پیش بینی می شود در این فاصله موسسه رسانه های تصویری با توزیع فیلم های در اختیار از جمله “برلین منفی هفت” و “گهواره ای برای مادر” یکه تاز میدان باشد و بر شمار محصولات خود در سالجاری بیفزاید.

این گزارش می افزاید؛ فیلم “فصل انار” نیز که وعده توزیع آن در آینده نزدیک از سوی پخش هنر اول داده شده است، اثری هنری است که با منصرف شدن از اکران عمومی مستقیماً راهی شبکه نمایش خانگی می شود. فیلم اول شرفی نیا به تهیه کنندگی سرتیپی سال ۹۰ تولید شد. اینکه چرا سرتیپی به عنوان مدیر پخش فیلمیران طی سه سال گذشته برنامه ای برای اکران فصل انار تدارک ندیده است، جای پرسش است. البته فصل انار در جشنواره های خارجی نمایش و توفیقاتی هم داشته است.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۰ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام
    اضافه کنید درآینده ای نزدیک قیمت فیلمها به ۳۵۰۰(خوشبینانه)تومان افزایش خواهد یافت.احتمالا استارت افزایش قیمت با عنوان معراجی ها خواهد بود.اگرآقای سلطانی توضیحی دراین مورد بفرمایندممنون میشیم

  • با سلام.از سایت هنر اول بازدید نماییید،در قسمت محصولات،به زودی،عناوین جذاب و امیدوارکننده ای را مشاهده خواهید کرد.همچنین به اطلاع می رساند موسسه سینما ۲۴ دو عنوان فیلم سینمایی ایرانی پر فروش را خریداری نموده ،که روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در سایت هنر اول رونمایی می گردند. ضمن آنکه یکی از برترین انیمیشن های سال ۹۳ تا یکماه آینده توسط شرکت هنر اول توزیع خواهد گردید.

  • با عرض ادب خدمت روابط عمومی هنر اول
    ۱-ممکنه بفرمایید که آیا همزمان با انتشار خبر دو فیلم ایرانی فیلم خارجی نیز رونمایی خواهد شد؟
    ۲-میتوانید بگویید که علاوه بر فیلم هایی که در سایت زدید فیلم خارجی دیگری هم برای توزیع دارید؟میتونید نام ببرید؟
    با عرض تشکر.

  • با سلام.ضمن پوزش بابت اشکال به وجوذ آمده در سایت شرکت هنر اول،به اطلاع می رساند مشکل فوقالذکر حداکثر تا روز شنبه مرتفع خواهد شد.

  • مگر فیلم پر فروشی هم از سال قبل مانده که سینما ۲۴ میخواد توزیع کنه.
    ای کاش این فیلمهای توقیفی که چندین سال است در کمد ها توقیف شدن راهی باز میشد تا این فیلمها اکران نشده وارد شبکه خانگی شوند تا بازار از رکود نجات یابد در ضمن با این همه فیلم در سال قبل در جشنواره فرصت خوبی برای اکران انها محیا میشه و فیلمهای توقیفی فرصت اکران رو بیخودی اشغال نکنن باتوجه به فرصت محدود اکران . یکی از این توقیفی ها مارمولک رو میگم اعلام کرده بودن قبل از عید ولی هنوز که هنوزه توزیع نشده و برای مخاطب ویدیو تازگی داره و فروش بیشتری نسبت به سینماها داره اگر موسسه ایی بتواند صاحبان فیلمهای که توانستن فیلمشون از توقیف نجات بدن رضایتش رو جلب کنن میتونن بمب خبری در شبکه خانگی باشد. پارسال هم شاهدتوزیع فیلم توقیفی دایناسور بودیم .ایا موسسه ایی میتونه بمب خبری رو به انفجار برسونه ؟
    نمونه فیلمهای توقیفی که بهتره در ویدیو بیاند -خرس-پاداش-خیابان های آرام-زادبوم-زمهریر-گس-مهمونی کامی-این یک رویاست-نامزد امریکایی من

  • با تمام فیلم هایی که گفتی موافقم غیر از نامزد امریکایی من که اصلا ارزش دیدن نداره . باید به این لیست اسمان محبوب /گزارش یک جشن/ واز همه مهمتر خانه پدری رو هم اضافه کرد.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید