روزانه های سینمایی
پروانه های جلسه دوم

پروانه های جلسه دوم

براساس مصوبه شورای پروانه نمایش خانگی فیلم‌های سینمایی: «ابرهای ارغوانی» به کارگردانی سیامک شایقی و تهیه کنندگی محمود فلاح، «کلاف» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی علی انصاریان – شهرام دانش پور، «۵۷۸ روز» به کارگردانی عبداللهیان و تهیه کنندگی هادی مشکوه، «تنهایی» به کارگردانی آرش معیریان و تهیه کنندگی محمد رضا عباسیان موفق به دریافت پروانه نمایش خانگی شدند

این گزارش می افزاید؛ فیلم های ویدیویی:«خراسان سرزمین آفتاب» به کارگردانی پیمان نهان قدرتی و تهیه کنندگی پژمان لشگری پور، «مردها فرشته نیستند» به کارگردانی فرشاد ارج و تهیه کنندگی وحید فتحعلی، «آقای خاص» به کارگردانی مهدی برگ نیل و تهیه کنندگی جواد مزد آبادی، «جانسودا» به کارگردانی و تهیه کنندگی فرامرز وکیلی، «فرشته ام بمان» به کارگردانی عباس مرادیان و تهیه کنندگی علی پروین پور، «شب بیرون» به کار گردانی کاوه سجاد حسینی و تهیه کنندگی پرویز پرستویی، مجموعه «شوخی کردم؛ آگاهی» به کارگردانی و تهیه کنندگی مهران مدیری پس از دریافت پروانه نمایش درآینده در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهند شد.

همچنین بر اساس این گزارش؛ برای فیلم‌های ویدیوئی «رجب دلبر» به تهیه کنندگی و کارگردانی موسی پایین محله، «گروهان ناقلاهای کوچولو» به کارگردانی هادی مشکوه و به تهیه کنندگی علیرضا محمود زاده، «امواج عشق» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد مهدی شریفی، «مستطیل سبز» به کارگردانی و تهیه کنندگی سید منصور بنی هاشمی و «بیا شمع ها رو فوت کن» به کارگردانی و تهیه کنندگی نقی بهمنی پروانه ساخت صادر کرد.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۶ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • این لیست نامید کننده تر از لیست قبلی ..
    ماشاا… به این فیلمهای شونه تخم مرغی هفته ایی ۲ تا ۳ توزیع میشه. هفته ایی nتا هم مجوز میگره و روز به روز نازل تر از قبل دوستان ارشاد هم که مجوز رو راحت میدن تا سریعتر مردم ببینن چون حیفه اگر مردم نبینن احساسات فرهنگی یشون جریحه دار میشه . جالبه که این شونه تخم مرغها قیمتش با فیلم سینمای ملی ما یکی است جای بسی تاسف داره .

  • سلام آقای فروتن ، درباره” شوخی کردم ” سوالاتی داشتم خواهش میکنم جوابمو بدین. آیا همه مجموعه های باقی مانده برای دریافت مجموز ارائه شدن؟ آیا تاخیر در پخش مجموعه های باقی مانده به خاطر مجوزها بوده ؟؟ آیا شبکه نمایش خانگی نظارتی بر روی اهدای جوایز داره؟ سر ویلای من میگفتن که از سازندگان تعهد محضری گرفته شده بوده حقیقت داشته؟ چرا هیچ کس در مورد این جایزه های عجیب و غریب شاهگوش و شوخی کردم ، اطلاع رسانی و نظارت نمیکنه؟؟؟ مسئولیت اهدا با سرمایه گذاره یا تهیه کننده؟ خوب نیست آقای مدیری در آستانه برگشتن به تلویزیون دوباره دچار حاشیه بشن، خیلی عجیبه که با وجود تجربه تلخ قهوه تلخ ، تعهدات شوخی کردم براشون اهمیتی نداشته باشه…. یعنی اینجوریه خدایی ناکرده یا اینکه مشکلاتی پیش اومده؟ میشه یه خبری به ما بدین؟ آخه سایت شوخی کردم هم توسط مسئولین گلرنگ رسانه به روز نمیشه، یعنی برای این موسسه این مسئله هیچ اهمیتی نداره؟؟؟!!!

    • سلام سوالاتی که مطرح ساخته اید، نیازمند پاسخ روشن و شفافی از سوی موسسه گلرنگ رسانه است. از آنجا که مطمئن هستم، مسئولان امر در موسسه مزبور مطالب این سایت را دنبال می کنند، خوشبین هستم واکنشی را از آنها طی ساعات آینده شاهد باشیم. به استناد مصوبات شورای نمایش خانگی پروانه دو قسمت آینده مجموعه تحت عنوان مهاجرت و آگاهی صادر شده است.روزانه های سینمایی از وقفه پیش آمده در توزیع اثر و قرعه کشی مرحله اول تا این لحظه سخنی به میان درنیاوده بود.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید