روزانه های سینمایی
خبرهای کوتاه

خبرهای کوتاه

-به گزارش روابط عمومی پخش هنر اول سه شنبه این هفته-۱۶ اردیبهشت- دو عنوان تازه از سوی این موسسه پخش می شود. فیلم سینمایی ایرانی “کریستال” با بازی دانیال عبادی و مهدی سلوکی به کارگردانی محسن محسنی نسب نخستین فیلم ایرانی شرکت هنر اول در سال جاری است. به موجب این گزارش؛ فیلم خارجی “کلونی” همزمان با فیلم کریستال در مراکز عرضه در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. “کلونی” محصول ۲۰۱۲ کاناداست.

-طی ۴۰ روز گذشته از سال جاری؛ ۴ عنوان از فیلم های ایرانی عرضه شده در شبکه نمایش خانگی متعلق به موسسه رسانه های تصویری بوده اند. به موجب این گزارش؛ با ملاحظه ۶ عنوان فیلم ایرانی توزیع شده در سال ۹۳ می توان ادعا کرد که ۶۰ درصد فیلم های ایرانی سال با نشان تجاری موسسه رسانه های تصویری به بازار راه یافته اند.

-با صدور حکم دبیر دومین جشنواره ویدیویی یاس، وقفه یک ساله در برگزاری این جشنواره و حرف و حدیث هایی که در باره توقف دائمی آن به گوش می رسید، منتفی گردید. قطعاً دکتر مسافر آستانه دبیر جشنواره در آینده مشروح برنامه ها و سیاست های دومین دوره از جشنواره را اعلام خواهد کرد و آن موقع می توان دریافت که آیا همانند دوره اول کفه به نفع تولیدات تلویزیونی سنگین خواهد بود و یا هدف گذاری دوره جدید بیشتر معطوف اعتلای کیفی تولیدات خاص شبکه نمایش خانگی است.

-ششمن شماره دو هفته نامه “سینمای خانگی” در کیوسک های مطبوعاتی جاخوش کرد ولی نشریه داخلی اتحادیه صنفی موسسات ویدیو رسانه موسوم به “نمایش خانگی”در همان شماره سوم متوقف مانده است.

مزیت نشریه دوم این بود که تازه ترین خبرهای شبکه و خانواده نمایش خانگی کشور را از زبان دست اندرکاران آن منعکس می ساخت.

-خبرها حکایت از تامین و خریداری حقوق ویدیویی فیلم های سینمایی “چ” و “شیار ۱۴۳” دارد. این دو فیلم ارزشمند سینمایی که به ترتیب  با حمایت بنیاد سینمایی فارابی و سیمای جمهوری اسلامی ایران تولید شده اند، تازه ترین نمونه های سینمای دفاع مقدس به شمار می روند. “چ” در هفته آینده به نمایش عمومی خود در سینماهای کشور پایان خواهد داد و “شیار ۱۴۳” از گزینه های اکران عید فطر می باشد. موسسه رسانه های تصویری ناشر آثار فوق خواهد بود.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • به اطلاع می رساند عنوان کلاه قرمزی ویژه جام جهانی تا پیش ازآغاز مسابقات توسط شرکت هنر اول توزیع می گردد.انونس این عنوان در سایت شرکت هنر اول قابل مشاهده می باشد.

  • آلبوم فوقالعاده با صدای بهنام صفوی روز چهارشنبه ۲۴ اریبهشت ماه به صورت سراسری توزیع می گردد.دموی این آلبوم در سایت شرکت هنر اول قابل شنیدن می باشد. در رابطه با فیلم جیب بر خیابان جنوبی به اطلاع می رساند، توزیع این فیلم توسط شرکت هنر اول هنوز قطعی نشده است.در صورت عقد قرارداد اطلاع رسانی انجام می گردد.

  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت هنر اول
    جناب روابط عمومی هنر اول میخواستم ابتدا از زحماتتان تقدیر و تشکر کنم و همچنین سایت بروزی که دارید نیز جای بسی خوشحالی است.من میخواستم اگر ممکنه چند سوال رو بپرسم؟
    ۱- زمان توزیع هانگر گیم۲
    ۲- زمان توزیع فصل شکار
    ۳- زمان توزیع عنکبوتها
    ۴- زمان توزیع آرامش مرگبار
    ۵- زمان توزیع فصل انار
    با سپاس فراوان از شما.

  • آقا ایمان عزیز ضمن تشکر از حسن توجه جنابعالی به اطلاع می رساند فیلمهای هانگرگیم ۲ و فصل شکار در مرحله اخذ مجوز می باشند. ۳ عنوان دیگر نیز در هفته آخر اردیبهشت و هفته های ابتدایی خردادماه توزیع می گردند.

  • با تشکر از روابط عمومی هنر اول خواستم بدونم برنامه ای برای توزیع آلبوم محسن چاووشی”پاروی بی قایق” و آلبوم فریدون آسرایی دارید یا خیر؟اگه دارید میشه تاریخی اعلام کنید؟

  • با سلام.آلبوم جدید و متفاوت آقای آسرایی توسط شرکت هنر اول توزیع می گردد.البته تاریخ توزیع هنوز تعیین نشده است.همچنین به اطلاع می رساند این شرکت تاکنون مذاکره ای در رابطه با توزیع البوم آقای چاووشی نداشته است.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید