روزانه های سینمایی
خبرهای دو خطی

خبرهای دو خطی

– بر خلاف آنونس بسیار بد و بی کیفیت فیلم “پاتال و آرزوهای کوچک” ، با اصلاحات صورت گرفته در مرحله مسترینگ، نسخه نسبتاً خوبی از فیلم در شبکه توزیع خواهد شد. موسسه رسانه های تصویری بعد ۲۵ سال از تولید فیلم، توزیع آن را در برنامه بزودی خود قرار داده است.

– ۲۳ اردیبهشت اکران عمومی فیلم های “معراجی ها” و “چ” سرانجام به پایان می رسد و فیلم های تازه ای جایگزین آنها می گردد. پیش بینی می شود؛ “معراجی ها” و “چ” به ترتیب با عبور از مرز ۶ و ۲ میلیارد تومان در نوبت عرضه در نمایش خانگی قرار گیرند.

– اتحادیه صنفی موسسات ویدیو رسانه همزمان با آغاز به کار اداره کل نمایش خانگی نقش پر رنگ تری را در پیشبرد امور مربوط به خود ایفا خواهد کرد. اتحادیه مزبور در سیاست گذاری و اجرای پاره ای تصمیمات از جمله تقسیم و تخصیص عناوین خارجی اداره کل مزبور را در آینده یاری خواهد کرد.

– به موجب پیش بینی و برنامه ریزی های صورت گرفته آخرین قسمت سریال “شاهگوش” نیمه دوم شهریور ماه توزیع می شود. “شاهگوش” در ۲۴ قسمت به علاقمندان عرضه می شود.

– بعد از مدت ها یک فیلم سینمایی ایرانی با پشت صحنه در شبکه توزیع می شود. پناه برخدا رضایی کارگردان فیلم “گهواره ای برای مادر”وعده توزیع فیلم را درآینده نزدیک از سوی موسسه رسانه های تصویری داده است.

– پخش هنر اول بعد از توزیع درام سیاسی- تاریخی “امپراطور”emperor با بازی تامیلی جونز محصول ۳۰۱۳ امریکا، برنامه آینده عناوین خارجی خود را مشخص کرد. “کلونی” colony محصول ۲۰۱۳ کانادا ماه آینده توزیع خواهد شد. این فیلم از کاربران سایت imdb امتیاز ۵/۳ از ۱۰ را اخذ کرده است. تامین کننده هر دو فیلم موسسه سینما ۲۴ است.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۸ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • – فیلم های آسمان زرد کم عمق و کلاس هنرپیشگی نیز پشت صحنه داشتند. منظور نگارنده ی متن فوق از عبارت بعد از مدت ها نامشخص است.
    – ای کاش بسیاری از آثار با ارزش ایرانی (مانند کارهای استاد کیانوش عیاری) که تاکنون وارد شبکه نشده اند نیز با کیفیت خوب عرضه شوند. موسسه ی رسانه های تصویری می تواند در این زمینه راهگشا باشد. در ضمن فکر می کنم خانم طائر پور فیلم پاتال را همراه با فیلم آینه های روبرو به موسسه رسانه های تصویری فروخته باشند، فکر نمی کنم تا زمانی که تهیه کننده ها خود فیلم های تولیدی شان را به موسسات عرضه نکنند، کسی بیاد آثار قدیمی بیافتد. راستی موسسه ی مذکور شاخه های بید امراله احمد جو را نیز در سال گذشته خریدای کرده بود که بنا به دلایل نامعلوم از پخش آن خودداری کردند.

  • در خصوص سریال شاهگوش نیز باید عرض کنم با توجه به اینکه این سریال تاکنون به صورت ۱۰ روز یکبار پخش می شد و در هفته ی گذشته قسمت هفدهم آن وارد بازار شده طبق خبر ذکر شده (۲۴ قسمت) از این پس باید طی هر ۲۶ روز شاهد قسمت جدیدی از آن باشیم یا اینکه تعداد قسمت ها بیش از ۲۴ باشد.

  • رسانه های تصویری در حال حاضر به نظر من یک فیلم خوب بیشتر برای پخش نداره اونم اینه های روبرو است . البته اگر استرداد رو خریداری نکرده باشه.

  • و اما فیلم پاتال و آرزوهای کوچک امروز توزیع شد. کیفیت فیلم به هیچ وجه بهتر از آنونس فیلم نبود. البته باید گفت که کیفیت آنونس و فیلم شاید نسبت به نمونه هایی که این روزها در شبکه توزیع می شود پائین تر باشد اما بسیار بهتر از فیلم های توزیع شده در سال های گذشته (فیلم های قدیمی) بوده و نمره ی قبولی می گیرد.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید