روزانه های سینمایی
فرزندان تلویزیون آه …چه رمانتیک!

فرزندان تلویزیون آه …چه رمانتیک!

یکی از مسئولان تلویزیون در باره هنرمندانی از جمله مهران مدیری و رضا عطاران که طی سال های اخیر با سیما همکاری نداشته اند و یا بهتر است بگوییم موفق به عبور از گیت های ورودی جام جم نشده اند؛ به صراحت  گفته است؛ اینها فرزند تلویزیون هستند و منعی برای کار در آن ندارند.

این مدیر محترم توضیحی نداده است که چرا بعد از پروژه قهوه تلخ که طی سال های ۸۹ و ۹۰ در شبکه نمایش خانگی عرضه شد، سیما دیگر روی خوشی به مدیری نشان نداد و وی مجبور به ادامه فعالیت در شبکه مزبور شد. همچنین جا داشت که فرزندان تلویزیون به بهانه های مختلفی در سال های گذشته به برنامه های تلویزیونی – در واقع خانه خود- به عنوان مهمان دعوت شوند و آنتن از آنها دریغ نشود.

از یاد نبریم که عدم توافق سیما با تهیه کنندگان قهوه تلخ که لابد طرفین برای خود دلایل و احتجاجات قابل قبولی داشتند؛ منطقا نمی بایست به همکاری و حضور مدیری در سیما گره بخورد و وی تاوان قطع همکاری تهیه کنندگان سریال با تلویزیون را بپردازد.

به هر حال در کشور و فضای رسانه ای آنقدر مسائل مهمتری وجود دارد که چراغ سبز امروز سیما و ورود ممنوع دیروز آن را به دو تن از کمدین های محبوب مردم، بیش از اندازه کش ندهیم و آرزو کنیم فصل تازه ای برای درخشش این دو هنرمند در شبکه های تلویزیونی پدیدار گردد.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید