روزانه های سینمایی
فقط به خاطر تو

فقط به خاطر تو

پس از اجرای طرح” سلام سینما” و کشاندن مردم به سالن های سینما برای تماشای رایگان فیلم، کماکان در اتاق فکر سازمان سینمایی طرح های تازه ای برای آشتی مردم با سینماها در دست طراحی است. از جمله این طرح ها اختصاص بلیط نیم بها برای دو سئانس ابتدایی سینماهای کشور در تابستان سال جاری است که می تواند در صورت استقبال مردم ابعاد بیشتری به خود گیرد.

همچنین پیرو وعده اعلام شده مبنی بر طرح واگذاری کارت اعتباری سینما به کارکنان دولت و در ادامه اشخاص حقیقی، پیش بینی می شود در هفته های آینده در بدو امر کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان های تابعه آن در سراسر کشور از مزایای کارت سینما بهره مند شوند و به تماشای فیلم در سینماها اشتیاق نشان دهند. البته نفس اشتغال افراد در وزارت ارشاد به این معنا نیست که مصرف فرهنگی نزد این افراد بیشتر از سایر مستخدمین دولت باشد، مع الوصف اجرای آزمایشی این طرح با کارکنان دستگاه فوق سبب می شود تا نقاط ضعف احتمالی آن برملا گردد و درصدد رفع آن برآیند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید