روزانه های سینمایی
میدان داری تصویر گستر پاسارگاد در آغازین روزهای سال

میدان داری تصویر گستر پاسارگاد در آغازین روزهای سال

“تصویر گستر پاسارگاد” با توزیع قسمت ۱۵ سریال شاهگوش به سال نو لبخند زد و چند روز بعد فیلم ویدیویی “شرف خانواده فاضل” را با ترکیبی جالب از تیم نویسندگان و بازیگران روانه بازار کرد. فیلمی که در شناسنامه آن از علی اسد زاده(؟) به عنوان سرمایه گذار یاد شده است.

مشاهده نمونه آنونس های ابتدای همین فیلم اخیر گویای آن است که تصویر گستر پاسارگاد و شرکت همکارش در پخش فیلم و سریال یعنی “دنیای هنر” فعلاً چپ پری برای عرضه نوبرانه های بهاری دارند. این گروه به جز فیلم و سریال، آلبوم های موسیقی تازه ای را برای بازار موسیقی در باراندازهای پخش خود آماده توزیع کرده اند.

افسوس که قسمت ۱۵ شاهگوش انرژی همیشگی را ندارد و ظاهراً تا قسمت هفدهم که پیچ تازه ای در داستان ایجاد و جذابیت های بیشتری به آن بخشیده می شود، باید صبوری کرد.!

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام جناب آقای فروتن فکر میکنم در مورد سرمایه گذار این فیلم اشتباه کردید سرمایه گذار فیلم محسن مهدوی هستن تو فیسبوک هم کارگردان این مطلب نوشته باید اصلاح کنید

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید