روزانه های سینمایی
راهیابی دو مجموعه نمایش خانگی به تلویزیون

راهیابی دو مجموعه نمایش خانگی به تلویزیون

سریال های ایرانی “ساخت ایران” و مجموعه “شام ایرانی” از تلویزیون پخش می شوند. بنا به اعلام یکی از مسئولان موسسه سینما ۲۴ به روزانه های سینمایی طی توافق به عمل آمده با صدا و سیما در سال آینده مجموعه ۱۶ قسمتی “شام ایرانی” از شبکه تماشا پخش خواهد شد. هشت قسمت اولیه شام ایرانی به کارگردانی بیژن بیرنگ و با حضور ۸ تن از بازیگران زن و مرد سینما و تلویزیون در سال ۹۱ توسط موسسه سینما ۲۴ و پخش هنر اول تولید و توزیع شد. سری دوم این مجموعه به کارگردانی محمد شایسته و با حضور هشت تن از مردان ورزشکار، بازیگر و خواننده در سال ۹۲ تولید و پخش شد.

این گزارش می افزاید؛ سریال “ساخت ایران” در ایام نوروز ۹۳ از شبکه آی فیلم هر شب ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به روی آنتن می رود. ساخت ایران” دومین مجموعه محمد حسین لطیفی برای شبکه نمایش خانگی بعد از انصراف او از ساخت فصل سوم “قلب یخی” بود که در سال های ۸۹ و ۹۰ در شبکه توزیع شد.

خاطر نشان می سازد؛ پخش مجموعه های نمایش خانگی از تلویزیون که برای نخستین بار صورت می گیرد، نشان از رابطه و تعامل بین دو رسانه ای است که در این سالها خلاء آن کاملاً احساس می شد.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید