روزانه های سینمایی
اختصاصی روزانه های سینمایی، صید بزرگ در تور موسسه هنرنما

اختصاصی روزانه های سینمایی، صید بزرگ در تور موسسه هنرنما

موسسه هنرنمای پارسیان طی مذاکره و چانه زنی های متوالی موفق به خرید رایت یکی از دو فیلم پرفوش سال ۹۳ شد.

به موجب اعلام علی اکبر قائنی نجفی مدیر عامل موسسه هنرنمای پارسیان، نسخه ویدیویی فیلم سینمایی “طبقه حساس” خرداد سال آینده از سوی موسسه هنرنمای پارسیان توزیع خواهد شد. “طبقه حساس” که از ده روز قبل اکران عمومی خود را در تهران و شهرستانها آغاز کرده است، بعد از “معراجی ها” دومین فیلم پرفروش حال حاضر سینماهای کشور به شمار می رود. طبقه حساس نوشته پیمان قاسم خانی، ساخته کمال تبریزی و با بازی رضا عطاران در سی و دومین جشنواره فیلم فجر نظر بسیاری از تماشاگران را به خود جلب کرد و رضا عطاران سیمرغ جشنواره را به خاطر بازی در این فیلم دریافت کرد.

پیش بینی می شود؛ فروش گیشه فیلم” طبقه حساس” به آستانه فروش سه میلیارد تومان نزدیک شود. بعد از تغییر مدیریت موسسه هنرنمای پارسیان “طبقه حساس” یکی از برترین های سینمای ایران است که از طریق این موسسه و در پروسه فشرده مذاکرات تجاری خریداری گردیده است.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • اکثر فیلم هایی که در سایت موسسه ی هنرنمای پارسیان جهت توزیع قرار داده شده مربوط به موسسات پارس ویدئو و ریزموج بودند و این موسسه تنها فیلم ویدئویی من کارگرم را تهیه کرده بود. امیدواریم رایت فیلم طبقه ی حساس را واقعا خریداری کرده باشند

    • در سایت موسسه باید تفکیکی بین فعالیت های تامینی و توزیعی آن صورت گیرد. با این حال در مورد طبقه حساس مطمئناً رایت ویدیویی خریداری شده است.

  • بله، صحیح می فرمائید. جالب اینجاست که بر روی عکس یا پوستر فیلم تنها نشان موسسه ی هنرنمای پارسیان دیده می شود و اثری از آرم موسسه ی صاحب رایت فیلم دیده نمی شود.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید