روزانه های سینمایی
دنیای هنر: تلاش ها برای توزیع فیلم مورد علاقه مخاطبان در جریان است

دنیای هنر: تلاش ها برای توزیع فیلم مورد علاقه مخاطبان در جریان است

پخش دنیای هنر در واپسین روزهای باقیمانده از سال عناوین تازه ای رابه بازار عرضه خواهد کرد. بر اساس اعلام آقای جواد معماری طی روزهای آینده قسمت های ۱۳ و ۱۴ مجموعه دیدنی “شاهگوش” توزیع خواهند شد.

همچنین بر اساس این اعلام فیلم ویدیویی “آخر خلاف” با درونمایه کمدی به دست علاقمندان این گونه فیلم های عامه پسند خواهد رسید. نکته مهم در اعلام رسمی پخش دنیای هنر آن است که تلاش های زیادی در جریان است تا فیلم سینمایی “به خاطر پونه” قبل از تحویل سال به مراکز عرضه تحویل گردد و حسن ختامی بر کارنامه موسسه تصویر دنیای هنر و پخش آن در سال ۹۲ گردد.

خاطر نشان می سازد با توجه به وضعیت فیلم های ایرانی شبکه نمایش خانگی در نوروز ۹۳ تقاضای زیادی از سوی مخاطبان، نمایندگی های توزیع و فروشندگان برای دریافت هر چه سریعتر فیلم “به خاطر پونه” گزارش شده است.

به خاطر پونه با بازی های درخشان هانیه توسلی و فرهاد اصلانی؛ داستان مردی(مجید) است از خانواده متوسط شهرستانی و سنتی که به بیماری اعتیاد، شک و بدبینی دچار است و همسر خود را با رفتار های نامناسب خود آزار می دهد. پونه همسر مجید دختری است از خانواده ای مدرن که به هیچ وجه شباهتی با خانواده مجید ندارند. این فیلم داستان زندگی زوجی را به نمایش می گذارد که هریک از دنیایی متفاوت به هم دل بسته اند واین اختلاف و عدم تفاهم، آشوبی بزرگ را بین آنها رقم می زند؛ آشوبی که هر لحظه زندگی آنها را تهدید می کند و پایه های زندگی شان را که ریشه در علاقه قلبی آنها دارد، می لرزاند.

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید