روزانه های سینمایی
شبکه نمایش خانگی در نوروز ۹۳- ویرایش نهایی

شبکه نمایش خانگی در نوروز ۹۳- ویرایش نهایی

“شیکه نمایش خانگی در نوروز ۹۳ “یکی از پربازدیدترین پست های منتشر شده در ماه های اخیر است. در ادامه آخرین اصلاحات به عمل آمده در یادداشت پیشین را می خوانید.

از همین الان می توان پیش بینی و تدارک موسسات ویدیو رسانه را برای استقبال از بهار فرح انگیز پیش بینی کرد و حدس زد که مخاطبان همیشگی شبکه با چه منوی متنوعی روبرو خواهند بود.

به موجب این گزارش؛ سریال های شبکه با توجه به تعطیلات ۱۵ روزه کشور قسمت های تازه ای را رونمایی خواهند کرد. قسمت های ۱۳و ۱۴ “شاهگوش” و سری ششم “شوخی کردم”، ره آورد تیم های تولیدی دو مجموعه حال حاضر شبکه به حساب می آیند. کسانی که موفق به تماشای قسمت های اولیه مجموعه شاهگوش نشده اند، می توانند ۷ قسمت اول را بصورت یک بسته ویژه از مراکز فروش تهیه کنند. به موجب سایت رسمی “شوخی کردم” دست اندرکاران این مجموعه عنوان و موضوع قسمت ششم را نوروز قرار داده اند.

سری جدید “شوخی با ستارگان” نیز در یک عقب نشینی آشکار از بازار عید، احتمالاً پس از تعطیلات ۱۶ روزه در خانه های مردم، اوقات سرگرم کننده ای را برای بینندگان رقم خواهد زد. طرفداران فوتبال می توانند غافلگیری ستارگان گذشته و حال فوتبال باشگاهی و ملی ایران را در سری جدید این مجموعه در مقابل دوربین مخفی ملاحظه کنند.

فیلم های سینمایی ایرانی شبکه که به احتمال زیاد زینت بخش مراکز عرضه خواهند بود، عبارتند از؛ عملیات مهد کودک، گناهکاران و به خاطر پونه 

در فیلم “گناهکاران” ساخته جسورانه و بهترین فیلم فرامرز قریبیان به عنوان کارگردان در ژانر پلیسی، می توانید آخرین بازی پروین میکده را هم ببینید. وی در هفته پایانی سال ۹۲ به دیار باقی شتافت.

“به خاطر پونه” سومین فیلم هاتف علیمردانی بعد از تجربه شکست او در سینمای کودک با ساخت فیلم های “راز دشت تاران” و “فرار از بگبو” است. “به خاطر پونه” به لطف هنرنمایی فرهاد اصلانی در اجرای نقش پیچیده یک معتاد عصبی و شکاک و هانیه توسلی در نقش زنی به ستوه آمده و قدری مرموز دیدنی است.

همانطور که “روزانه های سینمایی” پیشنهاد داده بود، تعطیلات پیش روی فرصت مناسبی برای توزیع کمدی های عامه پسندی است که تعطیلات را برای کسانی که اهل سفر نیستند، قدری از یکنواختی و رخوت به در می آورد. “آخر خلاف”، “من کارگرم” و “چهار باغ ۲” تازه ترین نمونه های مورد اشاره در روزهای پایانی سال هستند که بر پیشخوان های فروش جاخوش کرده اند.

روابط عمومی موسسات و شرکت ها درصورت تمایل می توانند در صدد اصلاح و تکمیل خبرهای مرتبط با محصولات خود به مناسبت آغاز سال نو برآمده و مخاطبان روزانه های سینمایی را مطلع کنند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم روزانه های سینمایی
    امروز دوشنبه فیلم سینمایی دربند متعلق به قرن جدید از موسسه هنرنمای پارسیان پخش شد

  • اقای فروتن شنیدم قراره فیلم مارمولک بیاد درسته یا نه ؟
    اقای فروتن مالکیت ویدیویی ملکه و اکباتان با کدام موسسه است؟

  • سلام آقای اخباری همانطور که میدانید شما سریال انیمیشنی The Adventures of Tintin محصول سال ۱۹۹۱ را با اسم ماجراهای تن تن و میلو عرضه کردید اما از تن تن یک سریال انیمیشنی قدیمی تر به اسم Hergé’s Adventures of Tintinمحصول ۱۹۵۷ که شامل هفت قسمت می باشد که این سریال یک بار قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ پخش شده است…آیا امکان دوبله این عنوان وجود دارد؟

  • سلام آقای اخباری شما انیمیشن هرکول محصول ۱۹۹۷ والت دیسنی را عرضه نموده اید و آیا احتمال عرضه قسمت دوم این انیمیشن به اسم Hercules: Zero to Hero محصول ۱۹۹۸ والت دیسنی وجود دارد؟

  • سلام آقای اخباری آیا امکان عرضه و پخش انیمیشن لگو و فیلم های سینمایی Maleficent (2014) و فیلم سینمایی Hercules: The Thracian Wars 2014 با بازی دواین جانسون در صورت امکان وجود دارد؟

  • سلام آقای اخباری هانگرگیم ۲ ، جاستین و شوالیه های دلاور ، بوقلمون های زبل کی عرضه می شود؟

  • آقای اخباری فیلم سینمایی ماجراهای تن تن و میلو (پرتقال آبی) آیا پخش سراسری شده یا تنها در تهران توزیع شده است اخر من در شهر تالش در استان گیلان زندگی می کنم و این فیلم در اینجا موجود نیست!!

    • من فیلم پرتقال های آبی را در اهواز تهیه کردم. شما می توانید این فیلم را از سایت موسسه بصورت پستی تهیه کنید

  • جناب فروتن عزیز
    لطفا نام فیلم خوب جیب بر خیابان جنوبی را به فهرست فیلم هایی که قرار است پیش از نوروز ۹۳ توزیع شوند بیفزایید.

    • اگر ملاک را اعلام رسمی شرکت های پخش قرار دهیم، دست به نقد پوستر بزودی فیلم ویدیویی “من کارگرم” و سینمایی “عملیات مهد کودک “در مراکز عرضه در دو روز گذشته نصب شده است.

    • جیب بر خیابان جنوبی گلرنگ رسانه و بخاطر پونه هنر اول. بنا به شنیده ها در هفته ی آتی هر روز یک عنوان توزیع خواهد شد.

  • شرکت هنر اول در این هفته البوم صوتی بنیامین ۹۳ را توزیع نموده است.برای آخرین توزیع سال ۹۲ نیز قسمتی دیگر از مجموعه کلاه قرمزی ۹۲ و البوم صوتی بعد یازدهم با صدای حافظ ناظری در حال آماده سازی می باشد.همچنین به اطلاع می رساند این شرکت تاکنون مذاکره ای در رایطه با توزیع فیلم به خاطر پونه نداشته است.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید