روزانه های سینمایی
حالا که رسید به پنجاه

حالا که رسید به پنجاه

پنجاهمین پست را در شرایطی تقدیمتان می کنم که بازتاب های مختلفی از سلسله یادداشت های پیشین شاهد بوده ام. در یک ارزیابی کلی، مطالب مربوط به هنرها و رسانه های دیجیتال و تعریضی که به تلقی و برداشت های پاره ای از مراکز موجود اجرایی به این پدیده داشتم، باز خوردهای خوب و گسترده ای را خوشبختانه به همراه آورد. همچنین درج یادداشتی تحت عنوان حکایت خانه به دوشان ، سبب واکنش بسیاری از دوستانی شد که سالها بود از آنها اطلاعی نداشتم و ظاهرا این رنجنامه رشته پیوندی شد تا دوباره سوته دلان گردهم آیند! جا دارد از دوستان و هموطنانم در داخل و خارج از کشور که نظراتشان را علنا یا بصورت شخصی طی این مدت برایم ارسال کرده اند ، صمیمانه مورد تفقد قراردهم و تکرار کنم که بعد ازین هم کلیک هایتان روی چشمم!(تعبیر از آقای زائری)

امروز ایسنا گفتگویی را از من به همت خبرنگار ارشد خود مسعود نجفی ، برروی خروجی اش قرارداده است که مطالعه آن را به علاقه مندان قبل از خواندن یادداشت آینده ام با عنوان ویدیو فوبیا (ویدیو هراسی) توصیه می کنم. روزنامه ایران هم حاصل گفتگویی تلفنی را در قالب یک گزارش به این صورت منتشر کرد .

کلام آخر عرض ارداتی به سرور زنان دو عالم زهرای اطهر (س):

الا ای از محارم رو گرفته                           دلم با غصه هایت خو گرفته

تویی در خاطرم هرجا ببینم                      زنی را دست بر پهلو گرفته

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید