روزانه های سینمایی
نقطه سرخط

نقطه سرخط

نویسنده سریال قهوه تلخ در آخرین گفتگوی خود با یک رسانه (هفته نامه آسمان)گفته است؛ کار مجموعه را باید تمام شده فرض کرد. تعدادی از عوامل با پروژه های دیگری قرار داد همکاری بسته اند. به موجب بعضی از گزارش ها گوینده همین صحبت ها یعنی نویسنده سریال با مجموعه جدید شبکه ساخت ایران همکاری دارد. همچنین تخلیه لوکیشن تازه مجموعه با توجه به توقف پروژه در سه ماه گذشته دور از ذهن به نظر نمی رسد. یادآور می شود نتایج رسمی تحقیقات در باره چگونگی سرقت و تکثیر قسمت های جدید علیرغم دستگیری چند تن از مظنونین و متهمان رسما" اعلام نشده است.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۵ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • به نظرم حداقل ۵ سری رو باید ارائه بدن…بالاخره بهتره سریال تموم بشه تا اینکه نصفه و نیمه بمونه.حالا اصلا ۵ سری هم نه فقط یه سری که سریال رو تموم کنن و خداحافظی کنن.به  هر حال یه سری مخاطبان ثابت هستند که هنوز هم پیگیری سریال براشون مهمه…ممکنه خود عوامل هم ترجیح بدن سریال نصفه بمونه ولی به نظرم حتی برای اونا هم بهتره که سریال  پایان داشته باشه…چون اینکه سریال نصفه نیمه بمونه مثل اینه که وسط یه فیلم سینمایی بگن بلند شید از سالن سینما برید بیرون بقیشو نمیشه ببینید! فکر می کنم این خیلی بی احترامی بزرگی به بیننده باشه….حالا این بی احترامی چه از طرف عوامل صورت بگیره چه مسئولین…بالاخره بی احترامیه و فکر نمی کنم مخاطبان سرشون رو بندازن پایین و از سالن سینما برن بیرون احتمالا اعتراض هایی در کار خواهد بود!
    **پی نوشت: ببخشید یه مشکلاتی در ارسال کامنت در این سایت وجود داشت که مجبور شدم چندین بار کامنت ارسال کنم…

    • فرمایش شما متین است. البته مدیریت تولید اقتضا نمی کند که فقط برای چند قسمت محدود، عوامل فراخوانده شوند و به نحوی داستان مجموعه به نقطه پایانی برسد. به عنوان یک کارشناس بارها پیشنهاد داده بودم که قصه را در فصل دوم به انتها برسانندولی گروه هم توجیهات خود را داشت و معتقد بود که بازگشت سرمایه کلان آنها در گروی ادامه کار است.

      • این که کار رو ادامه بدن هم خوبه…من  نمیگم حتما قسمت های محدودی ساخته بشه بلکه  میگم بدون خبر و بدون خداحافظی قهوه تلخ متوقف نشه…و حرفم اینه که اگر ساخت قسمت های بیشتر مقدور نیست پس چند قسمت محدود ساخته بشه…اما اگه مقدور هست که چه بهتر! اونا بسازن ما هم میبینیم…البته اگه مجوزش از طرف شما صادر بشه.

  • اگر چی؟ حتما نمی تونید بگید واسه همین اصرار نمی کنم ولی خداییش خواهش می کنم این “اگر…” از اون “اگر…” هایی نباشه که وقتی با گذشت زمان معلوم شد اصل ماجرا چی بوده به نظر بیاد خیلی هم چیز اساسی و مهمی نبوده و هیچ کس علت این همه پنهان کاری و رفتارهای دیگه رو نفهمه….

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید